Gjest eller er det bare meg?? Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Noen andre som også er det? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Nei, jeg synes det er morsomt. Hopp over de da vel! Ikke verre enn det.. 0 Siter
Gjest eller er det bare meg?? Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Hva er FUer? Sånn som det som står lenger ned på siden (forbrukerundersøkelse): FU:Hva er det kuleste klesplagget du har? Fatter ikke at noen gidder å svare på det! Og tydelig at det er noen som har lite å gjøre, siden de spør om alt dette... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Nei,jeg synes de er underholdene jeg.. Om sikkert litt hjernedøde, men so? En kan jo fint hoppe over det en ikke har lyst til å lese eller svare på, det er snørrogførti tråder har som interesserer meg i øret. Men det plager meg ikke at de er her. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Tja, gøy en gang i blant Nå virker det nesten som om en eller annen spør om masse rart for å finne ut hvem noen er 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 hehe papirtiger du ler..... er det deg, kanskje? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 FU kan være gøy. Men også SMITTSOMT. Én FU genererer flere FU'er. Da kan det bli mye på en gang. Lurer på hvem som kaller seg FU FU FU (?) 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Fantastisk at det går an å kommentere noe sånt....helt utrolig. Du må gjerne få et par av mine bekymringer om du føler at du ikke har nok med dine egne. FU var jo også noe å irritere seg over... 0 Siter
Kakel Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Sånn som det som står lenger ned på siden (forbrukerundersøkelse): FU:Hva er det kuleste klesplagget du har? Fatter ikke at noen gidder å svare på det! Og tydelig at det er noen som har lite å gjøre, siden de spør om alt dette... Så du vil ikke vite mitt morsomste klsplagg? Synd for deg! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Nei, det er gøy med FU! Hvis du ikke liker dem, kan du jo la være å svare. Det er et fritt land. Ikke vær så kjip, da! 0 Siter
petter smart Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Jeg gjør som papirtiger og ler. Du klager på FU'er og så lager du en selv?!?!? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 papirtiger du ler..... er det deg, kanskje? hm? Skjønte ikke hva du mente nå. 0 Siter
Gjest eller er det bare meg?? Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Jeg gjør som papirtiger og ler. Du klager på FU'er og så lager du en selv?!?!? Har da ikke laget en FU! Gidder ikke spørre andre hva slags klesplagg de liker best, eller hvilken jobb de har, eller uansett!!! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Har da ikke laget en FU! Gidder ikke spørre andre hva slags klesplagg de liker best, eller hvilken jobb de har, eller uansett!!! Hehe, er det ikke litt dumt å være imot FU, når du akkurat har lagd en undersøkelse om hvorvidt folk liker FU? 0 Siter
petter smart Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Har da ikke laget en FU! Gidder ikke spørre andre hva slags klesplagg de liker best, eller hvilken jobb de har, eller uansett!!! Du spør om andre også misliker FU'er. Med andre ord er dette også en FU. Den eneste forskjellen er at du ikke skriver "FU:" først i tittelen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.