Gå til innhold

Lei av alle disse FUene!

Anbefalte innlegg

Gjest eller er det bare meg??
Skrevet

Noen andre som også er det?

Gjest Daisy
Skrevet

Nei, jeg synes det er morsomt. Hopp over de da vel! Ikke verre enn det..

Gjest uvitende nysgjerrig jente
Skrevet

Hva er FUer?

Skrevet

Hva er FUer?

Sånn som det som står lenger ned på siden (forbrukerundersøkelse): FU:Hva er det kuleste klesplagget du har?

Fatter ikke at noen gidder å svare på det! Og tydelig at det er noen som har lite å gjøre, siden de spør om alt dette...

laguna1365380434
Skrevet

Nei,jeg synes de er underholdene jeg.. Om sikkert litt hjernedøde, men so?

En kan jo fint hoppe over det en ikke har lyst til å lese eller svare på, det er snørrogførti tråder har som interesserer meg i øret. Men det plager meg ikke at de er her.

Gjest tjohooo
Skrevet

Tja, gøy en gang i blant :)

Nå virker det nesten som om en eller annen spør om masse rart for å finne ut hvem noen er :D

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

hehe

papirtiger du ler..... er det deg, kanskje?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

FU kan være gøy.

Men også SMITTSOMT. Én FU genererer flere FU'er. Da kan det bli mye på en gang.

Lurer på hvem som kaller seg FU FU FU (?)

Gjest strandhai
Skrevet

Fantastisk at det går an å kommentere noe sånt....helt utrolig.

Du må gjerne få et par av mine bekymringer om du føler at du ikke har nok med dine egne.

FU var jo også noe å irritere seg over...

Skrevet

Sånn som det som står lenger ned på siden (forbrukerundersøkelse): FU:Hva er det kuleste klesplagget du har?

Fatter ikke at noen gidder å svare på det! Og tydelig at det er noen som har lite å gjøre, siden de spør om alt dette...

Så du vil ikke vite mitt morsomste klsplagg? Synd for deg! :-)

Skrevet

Nei, det er gøy med FU!

Hvis du ikke liker dem, kan du jo la være å svare. Det er et fritt land.

Ikke vær så kjip, da!

petter smart
Skrevet

Jeg gjør som papirtiger og ler.

Du klager på FU'er og så lager du en selv?!?!?

Gjest papirtiger
Skrevet

papirtiger du ler..... er det deg, kanskje?

hm? Skjønte ikke hva du mente nå.

Skrevet

Jeg gjør som papirtiger og ler.

Du klager på FU'er og så lager du en selv?!?!?

Har da ikke laget en FU! Gidder ikke spørre andre hva slags klesplagg de liker best, eller hvilken jobb de har, eller uansett!!!

Gjest papirtiger
Skrevet

Har da ikke laget en FU! Gidder ikke spørre andre hva slags klesplagg de liker best, eller hvilken jobb de har, eller uansett!!!

Hehe, er det ikke litt dumt å være imot FU, når du akkurat har lagd en undersøkelse om hvorvidt folk liker FU?

petter smart
Skrevet

Du spør om andre også misliker FU'er. Med andre ord er dette også en FU. Den eneste forskjellen er at du ikke skriver "FU:" først i tittelen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...