Gå til innhold

Hvorfor Margareth taper i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Merkelig jente
Skrevet

Fordi hun, som vanlig, har valgt låter som folk flest ikke liker. De gangene M har fått god kritikk av dommerne - og fått mange stemmer er når hun har sunget låter i andre sjangre enn den ene hun liker selv. Hun har fått god kritikk for discolåta hun sang, storband-jazz-låta hun sang og sist når dommerne hadde gjort valget for henne. TIL TROSS for dette, velger hun, i finalen, fortsatt å synge de dårlige greiene som hun nesten har røket ut på gang på gang! Uforstålig, eller?

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• shandy

8

• serendipity

8

• Kakel

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hun skal synge en Alanis Morissette-sang, og A.M. er jo et stort musikalsk verdenstalent, som har en flott stemme og som lager tekst/musikk på egen hånd.

Den andre sangen har hun laget selv, og den har du aldri hørt før. Kjartan skal også synge en selvmekka låt, i tillegg til en Robbie Williams låt. Robbie Williams er et produkt, med en ordinær stemme, som får laget låter av andre.

Margaret er en spennende jente med god musikksmak og godt gehør, men hun ikke A4-musikk smak. Hun liker med musikk og artister med sjel.

I kveld kommer A4-nordmennene til å stemme på Margaret, og de som har mer gjennomtenkt smak vil stemme på Margaret.

Dessverre tror jeg at de fleste nordmenn er trauste, kjedelige A4-mennesker som vil stemme på Kjartan.

Gjest progress
Skrevet

Hun taper fordi hun viser aå mye tannkjøtt når hun smiler.

serendipity
Skrevet

Hun skal synge en Alanis Morissette-sang, og A.M. er jo et stort musikalsk verdenstalent, som har en flott stemme og som lager tekst/musikk på egen hånd.

Den andre sangen har hun laget selv, og den har du aldri hørt før. Kjartan skal også synge en selvmekka låt, i tillegg til en Robbie Williams låt. Robbie Williams er et produkt, med en ordinær stemme, som får laget låter av andre.

Margaret er en spennende jente med god musikksmak og godt gehør, men hun ikke A4-musikk smak. Hun liker med musikk og artister med sjel.

I kveld kommer A4-nordmennene til å stemme på Margaret, og de som har mer gjennomtenkt smak vil stemme på Margaret.

Dessverre tror jeg at de fleste nordmenn er trauste, kjedelige A4-mennesker som vil stemme på Kjartan.

Det "frykter" jeg også :-(

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Det "frykter" jeg også :-(

Kjartan eier ikke sjarm og utstråling, han er kjedelig. Selv om han er flink. :P

Annonse

Gjest min mening om han
Skrevet

Kjartan eier ikke sjarm og utstråling, han er kjedelig. Selv om han er flink. :P

Har du sett den frisyren da? Det er nok til at jeg ikke stemmer på han! Han ser ut som at han har klipt seg selv! Og han kunne lett vært med i en episode av MacGyver!!

Skrevet

Det er bra! :) HEIA KJARTAAAAAAAAN! .)

Fy søtten å jeg misunner deg som skal dit, jeg fikk jo aldri ut fingern til å bestille noen biletter, så jeg kan igrunn bare takke meg selv:-)

Jeg håper Kjartan vinner, men begge er bra, så det blir gøy uansett. Men hei på Kjartan for meg da.

Reiser på fjellet jeg, så vi får se det på video etterpå. Skal bli godt å komme bort litt gitt.

God helg :-)

serendipity
Skrevet

Jeg syntes han er innøvd flink, sjarmerende og alt det der... Men han er så himla forutsigbar. Liksom sånn som at etter julaften kommer nyttårsaften osv..

Han passer til å holde intim konserter på en pub, er sikekrt god på å dra opp stemmningen. Men han er liksom for ensidig til å være intressant gjenom en hel konsert på en scene...

serendipity
Skrevet

Har du sett den frisyren da? Det er nok til at jeg ikke stemmer på han! Han ser ut som at han har klipt seg selv! Og han kunne lett vært med i en episode av MacGyver!!

Han er jo kjempe kul på håret, og har kjmpe tøffe klær. En kropp som man kan kle på hva som helst av klær og han bærer det med stil. Men han er liksom så innøvd flink og alt for forutsigbar...

Skrevet

Jeg syntes han er innøvd flink, sjarmerende og alt det der... Men han er så himla forutsigbar. Liksom sånn som at etter julaften kommer nyttårsaften osv..

Han passer til å holde intim konserter på en pub, er sikekrt god på å dra opp stemmningen. Men han er liksom for ensidig til å være intressant gjenom en hel konsert på en scene...

Heeelt enig.

Kjartan = *gjesp*

Margaret overrasker mer!

Skrevet

ja jeg tenkte han burde klippe frynsene nederst, om ikke hele hue!

Skrevet

Han er jo kjempe kul på håret, og har kjmpe tøffe klær. En kropp som man kan kle på hva som helst av klær og han bærer det med stil. Men han er liksom så innøvd flink og alt for forutsigbar...

kjedelig - kjedelig - kjedelig. Utstrålingen fra øynene rekker ikke 1 cm ut i rommet engang :P

Annonse

Skrevet

Fy søtten å jeg misunner deg som skal dit, jeg fikk jo aldri ut fingern til å bestille noen biletter, så jeg kan igrunn bare takke meg selv:-)

Jeg håper Kjartan vinner, men begge er bra, så det blir gøy uansett. Men hei på Kjartan for meg da.

Reiser på fjellet jeg, så vi får se det på video etterpå. Skal bli godt å komme bort litt gitt.

God helg :-)

men hva skal skje ikveld i spektrum? To finalister som skal synge to sanger hver? Det holder jo ikke, så det må være mye mye mer, siden det kommer masse folk.....? (Har ikke fulgt med)

Skrevet

Jaaa!! Misunner deg litt, jeg også...skulle vært der for å heie ham fram. :)

Dere får stå på dere som er der, så får vi hjemme stemme til fingra blir blå. :)

Skrevet

uansett hvem som vinner ikveld -- de stiller dårlig internasjonalt.

serendipity
Skrevet

men hva skal skje ikveld i spektrum? To finalister som skal synge to sanger hver? Det holder jo ikke, så det må være mye mye mer, siden det kommer masse folk.....? (Har ikke fulgt med)

Trodde de skulle synge 3 sanger jeg..Men aliekvel, det burde jo være noe mer.. for de som skal til Spektrum..

serendipity
Skrevet

uansett hvem som vinner ikveld -- de stiller dårlig internasjonalt.

JA... Og det hadde vel samtlige av de 10 norske finalistene gjort. Med et lite unntak av Anh (men vi fikk jo høre så lite til henne; desverre)

Gjest Big Mac
Skrevet

Hun taper fordi hun viser aå mye tannkjøtt når hun smiler.

Dummeste jeg har hørt. Kjøp deg briller.

Skrevet

Tre sanger hver, mer vet ikke jeg. Men jeg er såpass interessert at jeg ringte opp på fjellet nå, og spurte om det var mulig å få sett Idol på.......De skal prøve å få inn tv2 :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...