Gå til innhold

Hvorfor Margareth taper i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest halloenn
Skrevet

Uten å kommentere det du skriver.

Jeg har lest og hørt at mange kommer til å stemme på Margaret fordi hun er jente, og at de VIL at ei jente skal vinne, kun fordi hun er jente - uavhengig av hva hun presterer i kveld.

Jeg syntes Kjartan er best av disse to, og håper selvsagt at han vinner, men jeg føler meg slettes ikke sikker.

Hvis man skal tro det man leser og hører, så vinner Margaret, og jeg håper jeg tar feil, selv om hun også er flink. Det som er hennes problem er at hun synger helt på grensen av hva hun klarer mange ganger - det gjør ikke Kjartan, men behersker det hele med glans (så langt iallefall, så får kvelden vise)

Håper inderlig at folk flest har såpass til vett, at de ikke stemmer på Margaret, KUN fordi hun er jente. Det blir for dumt, men det er altså det jeg har lest og hørt.

Hva er det du leser?? De fleste spår da at Kjartan vinner....

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• shandy

8

• serendipity

8

• Kakel

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Selv mener jeg Margaret er den med best musikksmak av alle de 11 finalistene i idol. Og de låtene hun skal synge ikveld (bortsett fra "idol-låten") har hun sunget før, og de gangene har hun gjort det sinnsykt bra synes jeg. Hun har iallefall min stemme.

De første opptredenene hennes etter å ha blitt tatt ut som en av de 11 finalistene var ikke helt supre. Likevel var det noe i stemmen jeg likte, så har stemt på henne hele veien. De siste gangene derimot har hun vært helt super! Hun tør mer. Hun er fortsatt litt tilbakeholden, men det går seg til. Hun har allerede forbedret seg mye, og vil nok bare fortsette å gjøre det. Jo jeg syns hun er en verdig vinner. Heia Margaret.

Men er litt redd for at A4-Norge er blitt mer glad i Kjartan..

Skrevet

Skal skrive plakat med Shandy på jeg - da skjønner dem ikkeno! hehe

God helg tilbake!

Kan du ikke skrive Hei shandy og hei amber, da?

Så skal jeg lete etter plakaten ;)

Gjest mor i juni
Skrevet

Det er nettopp det som gjør Kjartan så forutsigbar, han våger aldri noe nytt med stemmen og ligger stort sett i det samme toneleiet hele tiden. Drepende kjedelig...

Nemlig!! :-) Han er kjedelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...