Gå til innhold

sakset fra Lagunas side

Anbefalte innlegg

Gjest en leser
Skrevet

Laguna hadde er interessann kommentar om rødstrømpers motivasjon, synes den kan forklare mye, enig ?

(Den siste siterte setningen)

http://www.smalsak.com/06_brennbart/003_sinte.php

"...vil jeg sannelig påpeke at damer ikke er de som er minst bortskjemte på dette området, være seg bart eller ikke!

Er du en helt vanlig mann med halvslunken lommebok tror jeg neimen ikke du blir særlig bortskjemt på sjekkemarkedet. ..."

"Så jeg foreslår å kutte sjekkesytingen tvert.

Jeg betviler sterkt at noen form for politisk kontroll vil føre til noen reell innvirkning på ujevnhetene på kjønnsmarkedet. (da mennesket dog er innrettet slik at enkelte blir foretrukket fremfor andre. Uansett hvor urettferdig det nå måtte være.)

Come on! Det blir det faktisk grådig patetisk å forsøke å politisere personlige(erfaringer) nederlag og traumer på denne måten. ..."

Fortsetter under...

Gjest Naturbarn
Skrevet

Fy f...dama er ikke sann!

Jeg var innom "røykeloven"...

Makan til imbesil neandertalertenkning...

Gjest Trost i Taklampa
Skrevet

Orker ikke lese når Caps Locken er på.

mil1365380270
Skrevet

Sånn går det når man forsøker å være samfunnsbevisst, og bare ender opp med å være selvbevisst...

laguna1365380434
Skrevet

Vel,jeg blir ikke så jævlig støtt når jeg ser hvem det kommer fra...;)

Hadde ikke du blandt annet den "deo" tråden?

Og snørr og førti sånne "hurra for Høybråthen som skal ta bort de slemme røykerne" tråder i tillegg?

Mulig jeg er teit, men at jeg i såfalll har massevis av godt selskap, det er helt sikkert! ;)

mariaflyfly
Skrevet

Er redd jeg ikke ville uttalt meg om neandertalertenking med tanke på at du peprer div forum med anti-røyke-kampanjene dine.

Annonse

Gjest Naturbarn
Skrevet

Og snørr og førti sånne "hurra for Høybråthen som skal ta bort de slemme røykerne" tråder i tillegg?

Mulig jeg er teit, men at jeg i såfalll har massevis av godt selskap, det er helt sikkert! ;)

Gidder ikke engang å kommentere...

Gjest Naturbarn
Skrevet

Er redd jeg ikke ville uttalt meg om neandertalertenking med tanke på at du peprer div forum med anti-røyke-kampanjene dine.

Beklager det,men jeg er bare så glad for 1.juni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og det er heldigvis mange andre som også er det!OOOps, ikke du ,nei!

mariaflyfly
Skrevet

Beklager det,men jeg er bare så glad for 1.juni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og det er heldigvis mange andre som også er det!OOOps, ikke du ,nei!

Du er jammen meg entusiastisk. Jeg er ganske fanatisk ikke-røyker sjøl, men tar ikke av av den grunn.

Gjest en leser
Skrevet

Ehhh... du start-innlegget var ikke om røyking, men om rødstrømper ! :-) Det hadde vært kjekt å får en kommentar til det ! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Gidder ikke engang å kommentere...

Ser det! ;-)

Gjest Naturbarn
Skrevet

Ehhh... du start-innlegget var ikke om røyking, men om rødstrømper ! :-) Det hadde vært kjekt å får en kommentar til det ! :-)

I know...dessuten var Neandertalerne smartere,de røykte ikke...(vel ,kanskje gress,men det var ikke så farlig!)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ikke la deg erte nå da:-/

_men_ er du virkelig mannehater?

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Ikke la deg erte nå da:-/

_men_ er du virkelig mannehater?

Nei.. Jeg liker fryktelig mange menn(!),og det var intet mannehatskt i det jeg skrev.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nei.. Jeg liker fryktelig mange menn(!),og det var intet mannehatskt i det jeg skrev.

Jeg så ikke hva du skrev - bare linken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...