Gjest en leser Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Laguna hadde er interessann kommentar om rødstrømpers motivasjon, synes den kan forklare mye, enig ? (Den siste siterte setningen) http://www.smalsak.com/06_brennbart/003_sinte.php "...vil jeg sannelig påpeke at damer ikke er de som er minst bortskjemte på dette området, være seg bart eller ikke! Er du en helt vanlig mann med halvslunken lommebok tror jeg neimen ikke du blir særlig bortskjemt på sjekkemarkedet. ..." "Så jeg foreslår å kutte sjekkesytingen tvert. Jeg betviler sterkt at noen form for politisk kontroll vil føre til noen reell innvirkning på ujevnhetene på kjønnsmarkedet. (da mennesket dog er innrettet slik at enkelte blir foretrukket fremfor andre. Uansett hvor urettferdig det nå måtte være.) Come on! Det blir det faktisk grådig patetisk å forsøke å politisere personlige(erfaringer) nederlag og traumer på denne måten. ..." 0 Siter
Gjest Naturbarn Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Fy f...dama er ikke sann! Jeg var innom "røykeloven"... Makan til imbesil neandertalertenkning... 0 Siter
Gjest Trost i Taklampa Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Orker ikke lese når Caps Locken er på. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Sånn går det når man forsøker å være samfunnsbevisst, og bare ender opp med å være selvbevisst... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Fy f...dama er ikke sann! Jeg var innom "røykeloven"... Makan til imbesil neandertalertenkning... Vel,jeg blir ikke så jævlig støtt når jeg ser hvem det kommer fra... Hadde ikke du blandt annet den "deo" tråden? Og snørr og førti sånne "hurra for Høybråthen som skal ta bort de slemme røykerne" tråder i tillegg? Mulig jeg er teit, men at jeg i såfalll har massevis av godt selskap, det er helt sikkert! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Fy f...dama er ikke sann! Jeg var innom "røykeloven"... Makan til imbesil neandertalertenkning... Er redd jeg ikke ville uttalt meg om neandertalertenking med tanke på at du peprer div forum med anti-røyke-kampanjene dine. 0 Siter
Gjest Naturbarn Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Vel,jeg blir ikke så jævlig støtt når jeg ser hvem det kommer fra... Hadde ikke du blandt annet den "deo" tråden? Og snørr og førti sånne "hurra for Høybråthen som skal ta bort de slemme røykerne" tråder i tillegg? Mulig jeg er teit, men at jeg i såfalll har massevis av godt selskap, det er helt sikkert! Gidder ikke engang å kommentere... 0 Siter
Gjest Naturbarn Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Er redd jeg ikke ville uttalt meg om neandertalertenking med tanke på at du peprer div forum med anti-røyke-kampanjene dine. Beklager det,men jeg er bare så glad for 1.juni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og det er heldigvis mange andre som også er det!OOOps, ikke du ,nei! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Beklager det,men jeg er bare så glad for 1.juni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og det er heldigvis mange andre som også er det!OOOps, ikke du ,nei! Du er jammen meg entusiastisk. Jeg er ganske fanatisk ikke-røyker sjøl, men tar ikke av av den grunn. 0 Siter
Gjest en leser Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Fy f...dama er ikke sann! Jeg var innom "røykeloven"... Makan til imbesil neandertalertenkning... Ehhh... du start-innlegget var ikke om røyking, men om rødstrømper ! :-) Det hadde vært kjekt å får en kommentar til det ! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Gidder ikke engang å kommentere... Ser det! ;-) 0 Siter
Gjest Naturbarn Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Ehhh... du start-innlegget var ikke om røyking, men om rødstrømper ! :-) Det hadde vært kjekt å får en kommentar til det ! :-) I know...dessuten var Neandertalerne smartere,de røykte ikke...(vel ,kanskje gress,men det var ikke så farlig!) 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Vel,jeg blir ikke så jævlig støtt når jeg ser hvem det kommer fra... Hadde ikke du blandt annet den "deo" tråden? Og snørr og førti sånne "hurra for Høybråthen som skal ta bort de slemme røykerne" tråder i tillegg? Mulig jeg er teit, men at jeg i såfalll har massevis av godt selskap, det er helt sikkert! Ikke la deg erte nå da:-/ _men_ er du virkelig mannehater? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Ikke la deg erte nå da:-/ _men_ er du virkelig mannehater? Nei.. Jeg liker fryktelig mange menn(!),og det var intet mannehatskt i det jeg skrev. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Nei.. Jeg liker fryktelig mange menn(!),og det var intet mannehatskt i det jeg skrev. Jeg så ikke hva du skrev - bare linken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.