Gå til innhold

Har noen erfaringer med Eksamensutsettelse?

Anbefalte innlegg

Little ¤MissSunshine¤
Skrevet

Jeg er syk i dag, og lurer på hva som skjer om jeg er like syk i morgen? Jeg går ved UiB, og skal (som mange andre ser jeg) ha eksamen i morgen. Men hvis jeg er like syk, hvordan går jeg da frem?

Sykemelding fra lege skulle være i boks, da dette er en sykdom som har vart over tid. Men jeg tenker sånn i forhold til å ta opp igjen eksamen, med tanke på ettersendingsfristen til samordna opptak som er 1.juli ol

Setter stor pris på om det er noen engler her ute som kan dele erfaringer?

Fortsetter under...

Skrevet

Du får vel neppe noen ny eksamen før sommeren vil jeg tro. Så da vil du måtte søke opptatt med forbehold om bestått eksamen. (Jeg vet ikke dette bombesikkert, men tror det er sånn)

God bedring!

Skrevet

Du får vel neppe noen ny eksamen før sommeren vil jeg tro. Så da vil du måtte søke opptatt med forbehold om bestått eksamen. (Jeg vet ikke dette bombesikkert, men tror det er sånn)

God bedring!

Man kan godt få utsatt eksamen før sommeren. De som får utsatt eksamen på 1.avd. jus ved UIB får som regel eksamen én måned senere.

Gjest pasa21
Skrevet

Var syk forrige semester og da måtte jeg vente til sent i januar før jeg fikk ta ny eksamen....

Little ¤MissSunshine¤
Skrevet

God bedring!

Tusen takk for svar!!!

Ha en videre fin 17.mai :)

Little ¤MissSunshine¤
Skrevet

Man kan godt få utsatt eksamen før sommeren. De som får utsatt eksamen på 1.avd. jus ved UIB får som regel eksamen én måned senere.

Tusen takk for svar :)

Annonse

Little ¤MissSunshine¤
Skrevet

Var syk forrige semester og da måtte jeg vente til sent i januar før jeg fikk ta ny eksamen....

Såpass ja.... men er jo ikke noe å gjøre med det, er man syk så er man syk. Hvordan gikk du frem etter at du fikk sykemeldingen fra legen?

Mvh

Skrevet

Såpass ja.... men er jo ikke noe å gjøre med det, er man syk så er man syk. Hvordan gikk du frem etter at du fikk sykemeldingen fra legen?

Mvh

hei, leverte den til kontoret på fakultetet mitt, det er en søknad du må fylle ut ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...