Gå til innhold

Utlendinger voldtar norske jenter


nick

Anbefalte innlegg

Det må jeg si, nå overgår du deg selv i saklighet. Eller undergår er vel et bedre utrykk. Har du ikke noe bedre å kalle meg enn svin, rasist, kommunist, ol.?

Det er de dessverre de ordene som passer best, hvis man tar i betraktning hva du har skrevet i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    64

  • nick

    36

  • Grip

    16

  • Mistera

    13

Mest aktive i denne tråden

At du dikter opp tråder/innhold er ditt eget problem.

Jeg skjønner jo at du har det travelt, det er kanskje der problemet ligger? Ikke husker du hva du skriver og ikke har du tid til å lese det du har skrevet før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gjest, jeg er invitert, jeg ligger ikke landet til last, jeg er produktiv, jeg bidrar.

Jeg voldtar ikke.

Med andre ord - akkurat som de fleste utlendinger i Norge.

Bare at du gjør deg skyldig i hykleri også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de dessverre de ordene som passer best, hvis man tar i betraktning hva du har skrevet i denne tråden.

OK, da logger jeg av. Greit å slenge med leppa, men navnekalling gidder jeg ikke stille opp på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo at du har det travelt, det er kanskje der problemet ligger? Ikke husker du hva du skriver og ikke har du tid til å lese det du har skrevet før.

Jo, jeg vet nettopp hva jeg har skrevet, i motsetning til hva du dikter opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...