Gå til innhold

Utlendinger voldtar norske jenter


nick

Anbefalte innlegg

Åh?

Fortell?

*Forteller*

"Faktisk snakket jeg med en psyk for noen dager siden som påstod at det som hun MEST merket med nordmenn var at de ALLTID skyldte på "hendelser i barndommen" for å bortforklare alt mulig."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    64

  • nick

    36

  • Grip

    16

  • Mistera

    13

Mest aktive i denne tråden

Og hvis vi stengte fødeavdelingene, kunne vi redusere befolkningen ytterligere?

Det er så morsomt med hyklere som sitter i utlandet og kritiserer andre som har gjort det samme som deg.

Nå rører du så mye at det er morsomt. Hva angår del to av svaret ditt, så har jeg gitt deg en grundig forklaring tidligere. Jeg er her jeg er etter invitasjon. Om jeg gjør noe galt, så blir jeg øyeblikkelig sendt ut av landet. Her får man ingen snill gutt pris for å voldta 15 åringe jentunger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har bestridt at menn står for de fleste voldtektene her i landet?

Ikke det?

Er det noen som har bestridt at utenlandske menn står for de fleste voldtektene her i landet?

Ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du svimmel? Bla en side bakover og les i din egen tråd; Danske soldater slår, etc, etc. Der unngår du beleielig å påpeke at NOEN britiske soldater siktes, ikke alle.

Så du har ingen lenke.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har jeg sagt det? Hva med å svare på spørsmålet?

Spørsmålet ditt har ingen relevans i en rettsstat, kun for nazister, rasister og fundamentaliser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Forteller*

"Faktisk snakket jeg med en psyk for noen dager siden som påstod at det som hun MEST merket med nordmenn var at de ALLTID skyldte på "hendelser i barndommen" for å bortforklare alt mulig."

Og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå rører du så mye at det er morsomt. Hva angår del to av svaret ditt, så har jeg gitt deg en grundig forklaring tidligere. Jeg er her jeg er etter invitasjon. Om jeg gjør noe galt, så blir jeg øyeblikkelig sendt ut av landet. Her får man ingen snill gutt pris for å voldta 15 åringe jentunger.

Hva så?

De aller aller fleste utlendinger her har selvsagt heller ikke voldtatt noen.

Etter det jeg så, ble de to pågrepne løslatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har bestridt at utenlandske menn står for de fleste voldtektene her i landet?

Ikke det?

Og slik kan man fortsette, helt til man kommer frem til INDIVIDER.

Det er bare kommunister, slik som deg, som tenker på gruppeskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet ditt har ingen relevans i en rettsstat, kun for nazister, rasister og fundamentaliser.

Sånn kan man også si det når man blir satt til veggs og ikke har noe svar.

Andre har i lang tid hevdet at det å dra inn jøder og Hitler i denne diskusjonen, er fullstendig irrelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så?

De aller aller fleste utlendinger her har selvsagt heller ikke voldtatt noen.

Etter det jeg så, ble de to pågrepne løslatt.

De var nok snille gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og slik kan man fortsette, helt til man kommer frem til INDIVIDER.

Det er bare kommunister, slik som deg, som tenker på gruppeskyld.

Og slik kan man fortsette til man kommer frem til utenlandske idivider. En hel haug av dem. Og gjøre noe med det. Enveis flybillett som en god start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn kan man også si det når man blir satt til veggs og ikke har noe svar.

Andre har i lang tid hevdet at det å dra inn jøder og Hitler i denne diskusjonen, er fullstendig irrelevant.

Ja, satt til veggs har du da blitt. Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var nok snille gutter.

Det vites ikke. Dine gjentatte sure oppgulp og sverting av uskyldige, viser ihvertfall at du ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og slik kan man fortsette til man kommer frem til utenlandske idivider. En hel haug av dem. Og gjøre noe med det. Enveis flybillett som en god start.

*ler*

Sier hykleren, som sitter i samme båt selv!

Dobbelmoral er dobbelt osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...