Gå til innhold

Utlendinger voldtar norske jenter


nick

Anbefalte innlegg

Det blir ikke noe mer rasistisk om du gjentar det, sør.

Jeg har påvist muslimers forkvaklede menneskesyn, og advarer mot det...og mot dets konsekvenser.

Siden du nevner nazisme, er det svært klare likehetstrekk mellom dette svineriet og det svineriet som angriper i dag, nemlig islam.

Det er langt sterkere likhetstrekk mellom ditt menneskesyn og nazisme, enn mellom den jevne muslims menneskesyn og nazisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    64

  • nick

    36

  • Grip

    16

  • Mistera

    13

Mest aktive i denne tråden

Du skriver: "Det er svinsk, nedverdigende, undertrykkende og gammeldags patriarkalsk."

Akkurat som ditt generelle menneskesyn, med andre ord.

Jeg har gjentatte ganger påpekt at du representerer akkurat samme menneskesyn som de verste av fundamentalistene.

Sør, da. Du henfaller nok en gang til utelukkende å komme med personkarakteristikker. Det hadde vært fint om du kunne forsøke å holde deg til sak, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer hevder å tilhøre en tro, og ikke en nasjonalitet eller rase.

Begrepet rasisme blir derfor meningsløst. Det er som man skulle kalle deg rasist fordi du kritiserer FrP.

Vrøvl.

Igjen vrøvler du.

Akkurat som jøder, teller muslimer som en folkegruppe - fordi de fleste er født muslimer.

De som evt. har konvertert til islam er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk flest (i Norge) snakker om "innvandrere" og/eller "utlendinger" så er det jo ikke (hvite) kanadiere eller dansker de tenker på. Det er hovedsakelig land hvor folk har mørk hud.

Når folk snakker om å sende "dem" på "tiltak", så er ikke "dem" den kanadiske direktøren i Esso, som er like mye utlending som en immigrant fra Marokko.

Ergo går dette hovedsakelig på hudfarge/folkegruppe.

Med vennlig hilsen

Jeg vet ikke hvilke "tiltak" du sikter til, men det er vel rimelig å anta at det er fremmedkulturelle som har mest å lære når det gjelder vestlig og norsk kultur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør, da. Du henfaller nok en gang til utelukkende å komme med personkarakteristikker. Det hadde vært fint om du kunne forsøke å holde deg til sak, ikke sant?

Du skriver: "personkarakteristikker."

Hva er så det pisset du skriver om jøder, muslimer, osv. om ikke akkurat "personkarakteristikker"?

Tror du det blir bedre av at du rammer mange? Jeg rammer DEG, basert på det DU (som individ) har skrevet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt sterkere likhetstrekk mellom ditt menneskesyn og nazisme, enn mellom den jevne muslims menneskesyn og nazisme.

Jeg tror du hadde vært tjent med flytte fokus bort fra denne beskjedne skribent, og heller fokusere på sak.

Jeg beklager hvis jeg gjentar meg selv, men det synes dessverre nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen vrøvler du.

Akkurat som jøder, teller muslimer som en folkegruppe - fordi de fleste er født muslimer.

De som evt. har konvertert til islam er en annen sak.

Jeg synes voksne mennesker selv må stå ansvarlig for sitt menneskesyn og sine holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du hadde vært tjent med flytte fokus bort fra denne beskjedne skribent, og heller fokusere på sak.

Jeg beklager hvis jeg gjentar meg selv, men det synes dessverre nødvendig.

Nei, Grip, jeg forstår dine synspunkter ikke tåler dagens lys, men jeg flytter IKKE fokus fra at det du forfekter likner på det nazistene forfektet, bare med "jøder" og "muslimer" forvekslet.

Du kaster dritt på en hel folkegruppe. Jeg rammer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har bestridt at voldtekt forekommer?

Ikke det?

Er det noen som har bestridt at utlendinger står for de fleste voldtektene her i landet?

Ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Det er svært sjeldent at Norske voldteksts menn "rettferdiggjør" sine handlinger på den måten som innvandrerene gjør.."

Dette er generaliserende vås - jeg har hørt akkurat det samme. Faktisk snakket jeg med en psyk for noen dager siden som påstod at det som hun MEST merket med nordmenn var at de ALLTID skyldte på "hendelser i barndommen" for å bortforklare alt mulig.

Med vennlig hilsen

Atter et innlegg i Sørs, Det er nordmenn som er verst, serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du redegjøre for hvilken relevans passet til vedkommende har?

Om ikke passet er rødt, har stemplet Norge på forsiden, så hadde de ikke trengt å være her. Da ville fremtiden for 3 norske mindreårige jenter sett ganske annerledes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke påstått at "alle kristne er torturister".

Du, derimot, generaliserer vedr. jøder/muslimer akkurat slik Hitler gjorde det.

Det er ingen forskjell på å rakke ned på jøder eller muslimer.

Stor forskjell. Var jødene overrepresentert på volds/voldtektesstatistikken i Tyskland på 30 tallet? På samme måte som våre nye landsmenn, med vekt på muslimske, gjør her til lands?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistera,

Jeg vil gjerne ha en ny minste-straff for voldtekt på f.eks. 6 års fengsel.

Jeg har støttet DIXI i årevis.

Jeg har sittet vakt natt etter natt, for jenter som har blitt truet med voldtekt.

Jeg har brukt natt etter natt til å snakke med folk som har blitt utsatt for voldtekt/overgrep. Kjørt dem til politi, legevakt, osv. Vært i retten.

Men jeg synker ikke ned til "det er jødenes skyld" argumentasjonen til Grip/nick her, og det mener jeg du også bør passe deg for. (Enten man kaller "dem" for jøder, muslimer eller utlendinger.)

La oss plassere skylden på de krekene som voldtar, istedet for å skylde på grupper.

Med vennlig hilsen

Mens å stigmatisere alle britiske soldater på grunnlag av hva noen få har gjort, er helt i orden? Hva med å følge dine egne råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om ikke passet er rødt, har stemplet Norge på forsiden, så hadde de ikke trengt å være her. Da ville fremtiden for 3 norske mindreårige jenter sett ganske annerledes ut.

Og hvis vi stengte fødeavdelingene, kunne vi redusere befolkningen ytterligere?

Det er så morsomt med hyklere som sitter i utlandet og kritiserer andre som har gjort det samme som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har bestridt at utlendinger står for de fleste voldtektene her i landet?

Ikke det?

Er det noen som har bestridt at menn står for de fleste voldtektene her i landet?

Ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forskjell. Var jødene overrepresentert på volds/voldtektesstatistikken i Tyskland på 30 tallet? På samme måte som våre nye landsmenn, med vekt på muslimske, gjør her til lands?

Så du mener at hvis jødene hadde vært overrepresentert, så ville det Hitler gjorde være OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens å stigmatisere alle britiske soldater på grunnlag av hva noen få har gjort, er helt i orden? Hva med å følge dine egne råd?

Og dette har du en lenke til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette har du en lenke til?

Er du svimmel? Bla en side bakover og les i din egen tråd; Danske soldater slår, etc, etc. Der unngår du beleielig å påpeke at NOEN britiske soldater siktes, ikke alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at hvis jødene hadde vært overrepresentert, så ville det Hitler gjorde være OK?

Hvor har jeg sagt det? Hva med å svare på spørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...