Gå til innhold

"#("/&%¤"aetat.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Urgh. Dette nye systemet deres går meg på nervene.

Flere som sliter med innlogging i dag?

Gjest I jobbmarkedet
Skrevet

Jeg bruker bare stillingsbasen til å Aetat, for å se om det er noen spennende muligheter.

Men etter omleggingen har "søkemotoren" blitt helt ræva. Det er helsikes mye tyngre å finne interessante stilinger. Snakker om edb-teknisk fremskritt...

Heia offentlig sektor!

Gjest midia
Skrevet

Jeg bruker bare stillingsbasen til å Aetat, for å se om det er noen spennende muligheter.

Men etter omleggingen har "søkemotoren" blitt helt ræva. Det er helsikes mye tyngre å finne interessante stilinger. Snakker om edb-teknisk fremskritt...

Heia offentlig sektor!

Hadde problemer i helga det gikk jævlig treigt og jeg måtte bytte passord osv..

Skrevet

Heia offentlig sektor!

Jepp. suuupert .. snøft

Skrevet

Ikkje berre da, du!

Det har vært på trynet i dagesvis. Jfr mitt meir enn litt irriterte innlegg fra forrige onsdag...

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2117533

Ja, nå har jeg ikke fått logget inn siden forrige uke, og jeg skulle sendt meldekort ;(

Og ja, jeg har byttet både brukernavn og passord. Tar ca 2 dager før det ikke funker lengre. Og telefonen (deres) har vært uten forbindelse, og når den er der er det flere timer lang kø.

Nei, jeg gir meg over.

Skrevet

Ja, nå har jeg ikke fått logget inn siden forrige uke, og jeg skulle sendt meldekort ;(

Og ja, jeg har byttet både brukernavn og passord. Tar ca 2 dager før det ikke funker lengre. Og telefonen (deres) har vært uten forbindelse, og når den er der er det flere timer lang kø.

Nei, jeg gir meg over.

Du må berre gjere som eg gjorde da eg vart desperat nok etter ikkje å ha fått sendt meldekortet. Gå til ditt lokale aetat kontor, dei kan hjelpe deg med innsendinga. Men eg kan love deg at dei som jobbar på aetat ikkje er glad for dette dei heller. Har nok å gjere om dei ikkje skal sende inn meldekort for folk - det har vore slik eit RENN av folk som har hatt problem m dette her - både pålogging og meldekort og alt mogleg. Syns nesten synd på dei.

Men det går no mest utover oss likevel, da, så SÅ synd syns eg ikkje på dei ;-)

Håpar dei snart får fiksa det, for no blir det snart ny meldekortperiode :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...