Mistera Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Weee... hvem er det som har lov til å gjøre det! Andre enn aetat og kansje politiet.... men de lar deg vel ikke ta kopier:( Dere skjønner her er ikke aetat i denne bygda, så jeg må reise et stykke:( kan skolen gjøre det? Studentsamskipnaden...? HASTER dette da, da jeg må sende søknaden på skole NÅ! Takker veldig pent for all hjelp på forhånd:) 0 Siter
Marix Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 vet at biblioteket kan gjøre det, i hvertfall. Skulle tro skolen også har lov. 0 Siter
Mistera Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Skrevet 18. mai 2004 Politiet. Ja men politiet tar ikke kopier... som jeg skrev... Biblioteket har heller ikke lov... SA de da... kansje de løy fordi de IKKE visste om de hadde det eller ikke! Vet at reglene er nye fra i år av eller i fjord... 0 Siter
Marix Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Ja men politiet tar ikke kopier... som jeg skrev... Biblioteket har heller ikke lov... SA de da... kansje de løy fordi de IKKE visste om de hadde det eller ikke! Vet at reglene er nye fra i år av eller i fjord... jeg fikk i hvertfall attesterte kopier på mitt lokale bibliotek forrige uke..., men kan være det varierer. 0 Siter
Mistera Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Skrevet 18. mai 2004 jeg fikk i hvertfall attesterte kopier på mitt lokale bibliotek forrige uke..., men kan være det varierer. De hadde iallefall ikke lov til å gjøre dette på høyskolebiblioteket. 0 Siter
fresja Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 "Kopirommet" i den industribedriften jeg arbeider tok iallfall kopier tidligere. Vet ikke om de har lov lenger. 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 I Oslo gjør Frivillighetssentralen det, i alle fall. Eller videregående skoler. 0 Siter
Mistera Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Skrevet 18. mai 2004 "Kopirommet" i den industribedriften jeg arbeider tok iallfall kopier tidligere. Vet ikke om de har lov lenger. Nei de kopiene som idag skal sendes til videregående og høgskoler MÅ desverre være attestert hos et statelig kontor... også ikke hvilket som helst et heller:( Huff de har gjort det litt vanskelig nå syntes jeg:( 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 De hadde iallefall ikke lov til å gjøre dette på høyskolebiblioteket. Jeg fikk kopiert mine på studentsamskipnaden, det tror jeg alle gjør på denne høyskolen. Ellers så har det aldri vært noe problem å fått attesterte kopier hos politiet heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.