Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehm....

Teit spørsmål, men hvor har dere potetene deres hen?

Uansett hvor vi prøver å plassere dem, slår de alltid rot.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg har de i butikken og kjøper de rett før middag ;o) enklest...

Skrevet

Jeg har de i butikken og kjøper de rett før middag ;o) enklest...

c",)

Gjest skal være sånn
Skrevet

Det blir sånn på potetene uansett mener jeg (hvis du mener at det kommer lange "tråder" ut av dem). Det er jo for at du skal kunne bruke dem til sette-potet. Ingenting i veien med poteten av den grunn! Bare å ta det bort før du koker den.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Mørkt, tørt og frostfritt.

Skrevet

Jeg pleier å ha dem i en Tupperwareboks i kjøleskapet. En sånn boks med rist nederst, så kondens renner av dem og under risten.

Har aldri store mengder poteter liggende, uansett.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg pleier å ha dem i en Tupperwareboks i kjøleskapet. En sånn boks med rist nederst, så kondens renner av dem og under risten.

Har aldri store mengder poteter liggende, uansett.

sånn boks er lur. Jeg har gulerøtter i den, for de lager mye vann. Potetene har jeg i kjøleskapet, i posen sin. Går greit, det.

Skrevet

sånn boks er lur. Jeg har gulerøtter i den, for de lager mye vann. Potetene har jeg i kjøleskapet, i posen sin. Går greit, det.

Ja, den er det. Jeg har en hel masse produkter fra Tupperware, og bruker dem flittig også.

Nå venter jeg i spenning på de to siste bestillingene; salatslyngen og en stor, designmessig lekker, salatbolle med lokk.

:) Hilsen tupperwarefrelst

Skrevet

I grønnsaksskuffen i kjøleskapet.Har en bit tørkepapir i bunnen som trekker til seg fukt.

Kjøp ikke mer poteter enn at du spiser dem opp på èn uke:o)

Skrevet

I grønnsaksskuffen i kjøleskapet.Har en bit tørkepapir i bunnen som trekker til seg fukt.

Kjøp ikke mer poteter enn at du spiser dem opp på èn uke:o)

Skjønner. Vi har ikke gjort noen grove feil med andre ord. Bortsett fra å feilvurdere potetspisingen vår.

Alt en husmor skal være nødt til å tenke på....

c",)

Skrevet

Ja, den er det. Jeg har en hel masse produkter fra Tupperware, og bruker dem flittig også.

Nå venter jeg i spenning på de to siste bestillingene; salatslyngen og en stor, designmessig lekker, salatbolle med lokk.

:) Hilsen tupperwarefrelst

Salatslyngen er jeg kjempefornøyd med. Salaten knaser og er kjempegod når jeg bruker den.

Skrevet

Salatslyngen er jeg kjempefornøyd med. Salaten knaser og er kjempegod når jeg bruker den.

Så flott! Vi bruker masse salat, og jeg liker å kunne ha frisk og knasende salat i kjøleskapet. Men den salatboksen jeg har nå er for liten...men nå blir det sving på salaten her i huset. :)

Fra og med mandag kan vi kose oss med skikkelig sprø og god salat. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...