cecily Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Ehm.... Teit spørsmål, men hvor har dere potetene deres hen? Uansett hvor vi prøver å plassere dem, slår de alltid rot. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Jeg har de i butikken og kjøper de rett før middag ;o) enklest... 0 Siter
cecily Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Skrevet 19. mai 2004 Jeg har de i butikken og kjøper de rett før middag ;o) enklest... c",) 0 Siter
Gjest skal være sånn Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Det blir sånn på potetene uansett mener jeg (hvis du mener at det kommer lange "tråder" ut av dem). Det er jo for at du skal kunne bruke dem til sette-potet. Ingenting i veien med poteten av den grunn! Bare å ta det bort før du koker den. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Mørkt, tørt og frostfritt. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Jeg pleier å ha dem i en Tupperwareboks i kjøleskapet. En sånn boks med rist nederst, så kondens renner av dem og under risten. Har aldri store mengder poteter liggende, uansett. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Jeg pleier å ha dem i en Tupperwareboks i kjøleskapet. En sånn boks med rist nederst, så kondens renner av dem og under risten. Har aldri store mengder poteter liggende, uansett. sånn boks er lur. Jeg har gulerøtter i den, for de lager mye vann. Potetene har jeg i kjøleskapet, i posen sin. Går greit, det. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 sånn boks er lur. Jeg har gulerøtter i den, for de lager mye vann. Potetene har jeg i kjøleskapet, i posen sin. Går greit, det. Ja, den er det. Jeg har en hel masse produkter fra Tupperware, og bruker dem flittig også. Nå venter jeg i spenning på de to siste bestillingene; salatslyngen og en stor, designmessig lekker, salatbolle med lokk. Hilsen tupperwarefrelst 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 I grønnsaksskuffen i kjøleskapet.Har en bit tørkepapir i bunnen som trekker til seg fukt. Kjøp ikke mer poteter enn at du spiser dem opp på èn uke:o) 0 Siter
cecily Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Skrevet 19. mai 2004 I grønnsaksskuffen i kjøleskapet.Har en bit tørkepapir i bunnen som trekker til seg fukt. Kjøp ikke mer poteter enn at du spiser dem opp på èn uke:o) Skjønner. Vi har ikke gjort noen grove feil med andre ord. Bortsett fra å feilvurdere potetspisingen vår. Alt en husmor skal være nødt til å tenke på.... c",) 0 Siter
tonil Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Ja, den er det. Jeg har en hel masse produkter fra Tupperware, og bruker dem flittig også. Nå venter jeg i spenning på de to siste bestillingene; salatslyngen og en stor, designmessig lekker, salatbolle med lokk. Hilsen tupperwarefrelst Salatslyngen er jeg kjempefornøyd med. Salaten knaser og er kjempegod når jeg bruker den. 0 Siter
amber sun Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Salatslyngen er jeg kjempefornøyd med. Salaten knaser og er kjempegod når jeg bruker den. Så flott! Vi bruker masse salat, og jeg liker å kunne ha frisk og knasende salat i kjøleskapet. Men den salatboksen jeg har nå er for liten...men nå blir det sving på salaten her i huset. Fra og med mandag kan vi kose oss med skikkelig sprø og god salat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.