Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt ekspertisehjelp her. Hva syns dere om denne frisyren (det største bildet, og rekke nr to "lekkert oppsatt")?

http://www.dbas.no/artikler/samlemappe_makeup_og_har/db_7/har/har_2003.asp

.....og tiaraen nr tre fra venstre?

http://www.snart-gift.no/tilbehor.htm

Ble det litt for dronningaktig?

Kjolen min er ganske enkel, kun tykk glatt silkestoff uten noe broderier eller mønster. Stroppeløs og prinsesseliv og moderat slep. Skal ha langt slør med enkle steiner i og enkle silketrukne sko.

Jeg har forresten langt lyst og ganske tykt hår.

Fortsetter under...

mil1365380270
Skrevet

Frisyren var ordentlig fin, og passer jo supert til ditt hår.

Tiaraen var litt dronningaktig, ja... Men fin..

Smak og behag, du blir sikkert helt nydelig! Jeg går bare med tiara i karneval, så jeg kan ikke uttale meg :-)

Gjør akkurat det du har lyst til, ellers angrer du sikkert...

Skrevet

Jeg ville ha hatt litt mer hår hengende i nakken og kanskje en lokk på siden fremme.

Tiara synes jeg blir for voldsomt.

Dette er min smak og det blir veldig vanskelig for meg å si hvordan dette tar seg ut på deg,når jeg aldri har sett deg:o)

Skrevet

Frisyren var ordentlig fin, og passer jo supert til ditt hår.

Tiaraen var litt dronningaktig, ja... Men fin..

Smak og behag, du blir sikkert helt nydelig! Jeg går bare med tiara i karneval, så jeg kan ikke uttale meg :-)

Gjør akkurat det du har lyst til, ellers angrer du sikkert...

Karneval......*fnis* Takk skal du ha!

Jeg er egentlig en enkel person...eh... enkel i smaken. Ikke for mye stæsj rett og slett. Så kanskje tiara ikke er et must, men jeg tenker som så at dette er min eneste mulighet til å kunne bruke tiara.

Hm, vanskelig. Jeg klarer bare ikke å bestemme meg.

Blir det for mye, tror du? Sånn uten at du har sett meg noengang. Buketten skal etter dagens plan være av masse orkidèer, halvlang og i rød/rosa/lilla farge. Enkel den også, om orkidèer kan kalles enkle.

Mulig jeg dropper hele tiaraen.

Skrevet

Jeg likte best frisyren på det siste bildet; dvs. det med noe hengende ned bak. Ville også hatt en liten lokk hengende framme, elle en på begge sider av ansiktet.

Av tiaraene likte jeg helt klart best nr. 2; dvs. den i midten. Den var nydelig. :)

Skrevet

Jeg ville ha hatt litt mer hår hengende i nakken og kanskje en lokk på siden fremme.

Tiara synes jeg blir for voldsomt.

Dette er min smak og det blir veldig vanskelig for meg å si hvordan dette tar seg ut på deg,når jeg aldri har sett deg:o)

Jeg vet hvordan jeg ser ut, og jeg klarer ikke bestemme meg likevel.

Jeg ombestemmer meg hele tiden. Søren ikke enkelt å velge alt mulig. Men jeg er ikke en person som bruker masse sminke og stæsj til vanlig, så det blir kanskje feil. Eller at jeg kanskje føler meg veldig pyntet og som en skikkelig bruk med den dingsen på hodet.

Som sagt, jeg klarer ikke bestemme meg.

Annonse

mariaflyfly
Skrevet

Håret var dritlekkert. Tiara synes jeg blir litt mye stæsj, men dersom kjolen er veldig enkel, og man ikke har slør, er det fint. Av de tiaraene som var på bildene var nr tre fra venstre den helt klart fineste.

Lykke til! :o)

mil1365380270
Skrevet

Jeg er egentlig en enkel person...eh... enkel i smaken. Ikke for mye stæsj rett og slett. Så kanskje tiara ikke er et must, men jeg tenker som så at dette er min eneste mulighet til å kunne bruke tiara.

Blir det for mye, tror du? Sånn uten at du har sett meg noengang. Buketten skal etter dagens plan være av masse orkidèer, halvlang og i rød/rosa/lilla farge. Enkel den også, om orkidèer kan kalles enkle.

Nei, jeg tror ikke det blir for mye. Og garantert ikke om du ikke har smykker på halsen.

Selv om jeg ikke hadde valgt tiara, synes jeg du skal gjøre det, for det er FINT!

Fargene i buketten krever litt motvekt på toppen, siden du har lyst hår :-)

Skrevet

Håret var dritlekkert. Tiara synes jeg blir litt mye stæsj, men dersom kjolen er veldig enkel, og man ikke har slør, er det fint. Av de tiaraene som var på bildene var nr tre fra venstre den helt klart fineste.

Lykke til! :o)

Her er hele antrekket:

Kjole i elfenbensfarget silke, stroppeløs med moderat slep. Ikke noe mønster eller broderier.

Silketrukne pumps med halvhøy hæl. Ikke noe snorer eller steiner.

Brudebuketten er halvlang med masse orkidèer i rød/rosa/lilla farge.

Smykke i sølv og med noen få enkle klare stener. Øredobber i sølv med en stor klar sten i hver. Formet som et stjerneskudd nesten.

Oppsatt hår.

Langt slør med enkelte steiner i, festet ca midt på bakhodet.

Tiara med klare stener?

Hvordan _høres_ dette ut?

Blir det for mye med smykke, øredobber, slør, oppsatt hår og tiara?

mariaflyfly
Skrevet

Her er hele antrekket:

Kjole i elfenbensfarget silke, stroppeløs med moderat slep. Ikke noe mønster eller broderier.

Silketrukne pumps med halvhøy hæl. Ikke noe snorer eller steiner.

Brudebuketten er halvlang med masse orkidèer i rød/rosa/lilla farge.

Smykke i sølv og med noen få enkle klare stener. Øredobber i sølv med en stor klar sten i hver. Formet som et stjerneskudd nesten.

Oppsatt hår.

Langt slør med enkelte steiner i, festet ca midt på bakhodet.

Tiara med klare stener?

Hvordan _høres_ dette ut?

Blir det for mye med smykke, øredobber, slør, oppsatt hår og tiara?

Kjolen, skoa og buketten hørtes skikkelig lekkert ut.

Jeg ville droppa øredobbene og bytta dem ut med noe helt enkelt, f.eks små diamanter, noe som sitter helt "innpå" øret.

Jeg ville også droppa tiaraen siden du skal ha slør.

Men dette er min mening, husk at smaken er som baken! ;o) Jeg liker det veldig enkelt og stilrent. Du blir sikkert en nydelig brud, uansett hva du bestemmer deg for! :o)

Skrevet

Kjolen, skoa og buketten hørtes skikkelig lekkert ut.

Jeg ville droppa øredobbene og bytta dem ut med noe helt enkelt, f.eks små diamanter, noe som sitter helt "innpå" øret.

Jeg ville også droppa tiaraen siden du skal ha slør.

Men dette er min mening, husk at smaken er som baken! ;o) Jeg liker det veldig enkelt og stilrent. Du blir sikkert en nydelig brud, uansett hva du bestemmer deg for! :o)

Jeg liker det også stilrent. Tror jeg akkurat har bestemt meg for å ikke bruke tiara.

Takk for hjelpen.

c",)

Skrevet

Hva med en orkidè i håret istede for tiara?

Skrevet

Hva med en orkidè i håret istede for tiara?

Hm, det har jeg ikke tenkt på...

Muligens blir det kanskje litt for romantisk. Jeg er ikke av den aller mest romantiske typen, men mer moderat enkel, klassisk og stilrent. Men jeg vil ha litt myke former også. Ikke skarpe harde linjer.

Jeg har markert liv og typiske kvinneformer, så kanskje en romantisk blomst i håret ikke hadde vært så dumt likevel...

Skulle ønske noen rett og slett bare bestemte alt for meg. Sånn! Sånn skal du ha det, og sånn kler du det!

Det er så mye som er så pent på andre at jeg blir helt forvirret.

Annonse

Skrevet

Hm, det har jeg ikke tenkt på...

Muligens blir det kanskje litt for romantisk. Jeg er ikke av den aller mest romantiske typen, men mer moderat enkel, klassisk og stilrent. Men jeg vil ha litt myke former også. Ikke skarpe harde linjer.

Jeg har markert liv og typiske kvinneformer, så kanskje en romantisk blomst i håret ikke hadde vært så dumt likevel...

Skulle ønske noen rett og slett bare bestemte alt for meg. Sånn! Sånn skal du ha det, og sånn kler du det!

Det er så mye som er så pent på andre at jeg blir helt forvirret.

Jeg hadde en rød roseknopp+noe grønt som hang litt ned,i håret jeg.

Jeg synes du kan bruke det.

Heller det enn tiara i allefall.

Skrevet

Synes håret så pent ut, men har ingen sans for tiaraer, dessverre. Har sett et par riktig lekre alternativer: 1: Blomster som "tiara" - få den som lager blomsterbuketten til å lage en "tiara" som passer frisyren din - eller bare ha enkelte blomster som samsvarer med buketten stukket pent inn i håret. (beste er dersom frisør og blomsterdekoratør tar en prat).

2. Perler

Skrevet

Var ingen av de som ville komme opp...

Ikke?

Rart, for linkene funker ennå på min maskin.

Jeg har egentlig bestemt meg for å droppe tiaraen og heller ha slikt oppsatt hår med slør. Kanskje en blomst i håret, som Lurveline foreslo, om jeg kler det da.

Skrevet

Ikke?

Rart, for linkene funker ennå på min maskin.

Jeg har egentlig bestemt meg for å droppe tiaraen og heller ha slikt oppsatt hår med slør. Kanskje en blomst i håret, som Lurveline foreslo, om jeg kler det da.

Psst.....jeg syntes tiaraen i midten var dritlekker, finere enn nr tre, og det såpass spesiellt, at hvis jeg hadde vært deg, og dette var det du opprinnelig hadde lyst på - så trå til.

Det er forhåpentligvis bare en gang du gifter deg, og da skal det være det DU ønsker.

Lykke til.

Skrevet

Psst.....jeg syntes tiaraen i midten var dritlekker, finere enn nr tre, og det såpass spesiellt, at hvis jeg hadde vært deg, og dette var det du opprinnelig hadde lyst på - så trå til.

Det er forhåpentligvis bare en gang du gifter deg, og da skal det være det DU ønsker.

Lykke til.

Jammen, jammen. Jeg _vet_ jo ikke hva jeg vil....

Jeg har bestemt meg, tror jeg. Ingen diadem på meg. Tror ikke det ville vært meg. Jeg prøvde en for et par dager siden, en som var litt forseggjort, og da sa de i butikken med en gang at jeg burde ha noe enklere.

Problemet er at det er så masse som er så pent på andre.

Jeg går for håroppsettingen på bildet om det blir bra på prøvetimen, men ingen diadem. Kan heller sette inn noen klemmer med pyntesteiner og noen blomster om jeg får lyst til det.

Jepp!

Skrevet

Heisann!

Jeg har faktisk vært inne å sett på det håroppsettet selv jeg. Synes det var kjempefint. Selv har jeg tenkt å få satt opp håret på en lignende måte, men jeg vil ha en mer "romantisk" frisyre, med krøller som henger ned både i nakken og fremme på hver side.

Hvis du har tykt hår, så tror jeg denne frisyren vil bli kjempefin til deg :)

Tiaraen synes jeg også var kjempefin. Jeg synes ikke det blir for mye med tiara også. Det spørs selvfølgelig hvor enkel tiaraen er, og også hvor mye pynt du ellers skal ha i håret. Selv skal jeg bare ha tiara og slør.

Frisøren sa hun skulle feste sløret slik at jeg kan ta det av etter at jeg har vært i kirken uten at jeg ødelegger frisyren. Jeg er litt "gammeldags" og synes sløret hører med på selve sermonien :)

Jeg har tiara, små øredobber, lite tynt armbånd og smykke i samme mønsteret (små blomster i sølv). Alt var veldig enkelt og veldig fint. Smykkesettent fant jeg inne på sidene til lisenett, så du kan jo se dær om du også finner noe :)

Lykke til med bryllupet :)

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...