Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Ikke?

Rart, for linkene funker ennå på min maskin.

Jeg har egentlig bestemt meg for å droppe tiaraen og heller ha slikt oppsatt hår med slør. Kanskje en blomst i håret, som Lurveline foreslo, om jeg kler det da.

Linkene virket i og for seg, men det tok fem minutter og bildet var enda ikke lastet inn. Sikkert bare min maskin som er fra steinalderen.

Fortsetter under...

Skrevet

Heisann!

Jeg har faktisk vært inne å sett på det håroppsettet selv jeg. Synes det var kjempefint. Selv har jeg tenkt å få satt opp håret på en lignende måte, men jeg vil ha en mer "romantisk" frisyre, med krøller som henger ned både i nakken og fremme på hver side.

Hvis du har tykt hår, så tror jeg denne frisyren vil bli kjempefin til deg :)

Tiaraen synes jeg også var kjempefin. Jeg synes ikke det blir for mye med tiara også. Det spørs selvfølgelig hvor enkel tiaraen er, og også hvor mye pynt du ellers skal ha i håret. Selv skal jeg bare ha tiara og slør.

Frisøren sa hun skulle feste sløret slik at jeg kan ta det av etter at jeg har vært i kirken uten at jeg ødelegger frisyren. Jeg er litt "gammeldags" og synes sløret hører med på selve sermonien :)

Jeg har tiara, små øredobber, lite tynt armbånd og smykke i samme mønsteret (små blomster i sølv). Alt var veldig enkelt og veldig fint. Smykkesettent fant jeg inne på sidene til lisenett, så du kan jo se dær om du også finner noe :)

Lykke til med bryllupet :)

Vennlig hilsen

Hei, du. Deg husker jeg igjen fra graviditetsforumet.

c",)

Etter å ha diskutert her inne samt med meg selv, har jeg funnet ut at jeg dropper diademet. Det er egentlig ikke typisk meg å ha diadem, så da dropper jeg det heller.

Jeg tenker heller å kjøpe noe glitrende hårspenner som kan festes og gi glans i håret, sånn omtrent som på bildet. Kanskje jeg også får med en orkidé eller to, som motvekt til lang og fargerik brudebukett.

Slør skal jeg også ha, et langt et med funklende steiner i. Slør er kjempepent, og siden kjolen har et lite slep fra før, så blir det ikke noe ekstra heft med slør hele kvelden. Tenkte å feste sløret sånn midt på bakhodet, om det er praktisk mulig med slik frisyre.

Skrevet

Har du tenkt å iføre deg dette???

Ja, alle på en gang.

Skrevet

Har du tenkt å iføre deg dette???

Det var ikke dette diademet jeg tenkte på nei. Det var bilde av to til bare for et par timer siden.

Skrevet

Det var ikke dette diademet jeg tenkte på nei. Det var bilde av to til bare for et par timer siden.

Kjempefin håroppsats!

Tiaraen kommenteres ikke da linken kun viste en tiara, og du selv sier at det ble noe kluss her! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...