Gå til innhold

Jævla nabokjerring, vil starte barnehage....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, jeg tuller ikke. Fehodet ønsker å starte barnehage med en avdeling - dvs. inntil 18 barn.

Jaja.

Selv om du ikke tuller er det du skriver vannvittig dumt.

Hvor mange barnehager vet du om som ligger i næringsområde, i forhold til barnehager som er i boligområder?

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• Åsemor

4

• Mistera

4

• mil1365380270

3

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

Jaja.

Selv om du ikke tuller er det du skriver vannvittig dumt.

Hvor mange barnehager vet du om som ligger i næringsområde, i forhold til barnehager som er i boligområder?

Da er de ikke ett av bolighusene, som er omgjort til barnehage, men bygget for formålet. I alle fall de jeg har sett...

Om det ikke er familiebarnehage.

Skrevet

Neida, jeg tuller ikke. Fehodet ønsker å starte barnehage med en avdeling - dvs. inntil 18 barn.

Den dagen du står i beit for barnehageplass, så er kanskje naboens barnehage fin å ha.

Jeg tar deg egentlig ikke seriøst.

Ville du reagert om det kom bofelleskap for psykiatriske pasienter eller bofellesskap for PU brukere i nabolaget ditt også?

Skrevet

Da er de ikke ett av bolighusene, som er omgjort til barnehage, men bygget for formålet. I alle fall de jeg har sett...

Om det ikke er familiebarnehage.

Tja. Av de jeg har sett er flesteparten eneboliger som brukes som barnehager.

Skrevet

Nå er det jo ikke akkurat LITE barnehagekø her, så dette er et viktig tilbud.

Dessuten er jo ungene der kun når dere er på jobb.

Barnehager og barneskoler dukker ofte opp i boligfelt, sånn er det bare.

Drikk litt nyco eller noe, ev. spør lege om litt valium :-)

Skrevet

Det høres mer ut som om DU er den jævla nabokjerringa...

Annonse

Gjest Daisy
Skrevet

*signerer*

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg tror jeg hadde brukt nettene til å drite i hagen din uansett utfall av barnehage saken. Du høres ut som ei litt over middels merr.

Skrevet

vEL, JEG TROR HUN SØKER OM 10 BARN, ELLER HØYST 18 (!) De har sendt nabovarsel. Jeg ville ikke hatt barna mine der! Hun er helt udregelig, og er helt sikker på at hun ikke er noe flink i huset heller!

"vEL, JEG TROR HUN SØKER OM 10 BARN, ELLER HØYST 18 (!) "

Ikke stort annerledes enn om naboen din tilhørte Smiths Venner. Noen av dem har 10 eller flere barn. :-D Kanskje du hadde likt det bedre. Hos Smiths Venner går kvinnfolka i skjørt i det minste ! :-D

"De har sendt nabovarsel."

Var ikke det greit da ?

" Jeg ville ikke hatt barna mine der! Hun er helt udregelig, "

Åja, det er vel det som er problemet - at du ikke tåler åsynet på naboen ...?

"og er helt sikker på at hun ikke er noe flink i huset heller! "

Hahaha ! Er du flink i huset da ?

Skrevet

Det syns jeg også.

Skjerpings, AUDBS!

Skrevet

vEL, JEG TROR HUN SØKER OM 10 BARN, ELLER HØYST 18 (!) De har sendt nabovarsel. Jeg ville ikke hatt barna mine der! Hun er helt udregelig, og er helt sikker på at hun ikke er noe flink i huset heller!

"Hun er helt udregelig, og er helt sikker på at hun ikke er noe flink i huset heller! "

Etter dette utsagnet er jeg overbevist om at dette er et tulleinnlegg.

Hvis ikke må du være temmelig blåst selv. *rister på hodet*

Annonse

Skrevet

Ikke kjekt for dem å ha slike naboer som dere heller. Unnskyld meg.

Hvorfor er det nødvendig for deg å legge ut hvor dette er?

Men, men. Du utleverer strengt tatt mer om deg selv enn de som ønsker å starte opp bhg (hvilket forøvrig er et flott tiltak).

Skrevet

Jøssenavn da... Man kan jo undres hvem som egentlig er den jævla nabokjerringa... Jeg heller mer mot at det er deg, men ... *himle*

Gjest Uglemor
Skrevet

Det er da helt vanlig at barnehager ligger i boligfelt, ikke i næringsområder. Hvis dere jobber på formiddagene kan da ikke dette være noe problem for dere?

Gjest stakkars naboer
Skrevet

Herregud da menneske! Sitter du bare hjemme og irriterer deg over nabo ungene hele dagen da??

Barnehager bruker å være i boligfelt! Hvordan skulle det blitt dersom alle barnehagene skulle ligget rundt fabrikker, eller midt i byen??

Få deg et liv!

Gjest mor i juni
Skrevet

Når det offentlige ikke vil bygge barnehager så må private gjøre det. Flott.

Men driter visst du i, for du har ikke små barn selv.

Get a life.

Gjest mor i juni
Skrevet

*LOL*

Skrevet

Man behøver da ikke å ha en hel barnehage for at nabotomta skal bli full av unger!

Der jeg bodde før hadde jeg plenen FULL i barn fra 3- 17 dagen lang og kvelden lang!

Det var roping og skriking i et sett, krangling og slåssing osv.... da uten noen barnehagetanter til å megle og passe på!

Trodde du da du byggde Drømmehuset, at det skulle være stille og rolig?

Ok dette er DIN drøm, HVA med DERES drøm? hva er den, å ha en arbeidsplass å gå til, når det er småbarnsforeldre... og når du da allerede har 3 barn gående hjemme, hva er ikke bedre enn å skaffe seg en arbeidsplass der du får være sammen med barna dine!

Huff det er du som er "drømbryter" for andre mennesker!

Hva trodde du egentlig at du skulle få HELE byggefeltet for deg selv? Eller tenkte du at her kan jo komme familier med barn å bygger... kansje jeg skulle flytte til fjells der det er INGEN!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...