Gå til innhold

Jævla nabokjerring, vil starte barnehage....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vEL, JEG TROR HUN SØKER OM 10 BARN, ELLER HØYST 18 (!) De har sendt nabovarsel. Jeg ville ikke hatt barna mine der! Hun er helt udregelig, og er helt sikker på at hun ikke er noe flink i huset heller!

Kjenner du henne SÅ godt da?

At du har vært og sett på hennes hussysler?

OG nå har vel du kun kjeftet og smellet for å få en stopper for dette... og mange blir dregelige når de har sinte naboer som bryr seg med alt de gjør.... tilogmed husarbeide!!! MAKAN til dregelig kjerring må jo være deg da!!

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• Åsemor

4

• Mistera

4

• mil1365380270

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"vEL, JEG TROR HUN SØKER OM 10 BARN, ELLER HØYST 18 (!) "

Ikke stort annerledes enn om naboen din tilhørte Smiths Venner. Noen av dem har 10 eller flere barn. :-D Kanskje du hadde likt det bedre. Hos Smiths Venner går kvinnfolka i skjørt i det minste ! :-D

"De har sendt nabovarsel."

Var ikke det greit da ?

" Jeg ville ikke hatt barna mine der! Hun er helt udregelig, "

Åja, det er vel det som er problemet - at du ikke tåler åsynet på naboen ...?

"og er helt sikker på at hun ikke er noe flink i huset heller! "

Hahaha ! Er du flink i huset da ?

Der jeg vokste opp, hadde nabon 14 egne barn!

Og de var ikke medlem av smiths heller! bare vanlige frikirke folk...

Jeg husker ikke deres første da han var eldre en meg, men jeg fikk med meg sånn ca 8 graviditeter...

Skrevet

Neida, men poenget er ikke det! Poenget er at dette er et boligområde, ikke et næringsområde!!

Hva vet du om hva som skjer i de andre husene?

Det kan være forskjellige "små" bedrifter som hjemmekontor, hjemmetrykkeri, atlieer osv....

Gjest malun
Skrevet

Jeg synes det høres ut som at det er du som er den jævla nabokjerringa.

Hvis du ikke orker naboer, så bør du ikke flytte inn på et byggefelt. Finn en stor tomt inne i skogen for deg selv.

Gjest malun
Skrevet

Neida, men poenget er ikke det! Poenget er at dette er et boligområde, ikke et næringsområde!!

Barnehager ligger ikke i næringsområder. Litt lite erfaring?

Annonse

Gjest bjelke
Skrevet

vEL, JEG TROR HUN SØKER OM 10 BARN, ELLER HØYST 18 (!) De har sendt nabovarsel. Jeg ville ikke hatt barna mine der! Hun er helt udregelig, og er helt sikker på at hun ikke er noe flink i huset heller!

"...er helt sikker på at hun ikke er noe flink i huset heller"

ja, slike jævla nabokjerringer vil vi ikke ha! Fysj og fy!

Gjest brusk
Skrevet

Du minner meg om naboen som vil ha meg til å klippe ned alle trærne våre (som er maks 3 meter høye) slik at de får mer utsikt. Altså utsikt til neste nabo, siden her ikke finnes annet enn hus å se.

Flytt inn i skogen om du vil være i fred.

Gjest brusk
Skrevet

Jeg tror jeg hadde brukt nettene til å drite i hagen din uansett utfall av barnehage saken. Du høres ut som ei litt over middels merr.

Thihi.

Skrevet

Nå har jeg lest alle trådene nedover her og jeg synes folk er uvanlig sure.

Jeg skjønner deg jeg. Jeg fikk plutselig barnehage fem meter fra vinduene mine og det var ikke ørens lyd å få hele dagen om sommeren. For ikke å snakke om folk som bandt bikkje under vinduet mitt når de skulle levere ungen og bikkja gneldret i 20 min

Og ungene skrek når foreldrene gikk. En presterte å skrike to timer hver dag. Det var forferdelig å høre, både fordi jeg synes synd på ungen og fordi han holdt meg våken. Jeg startet ikke jobben før klokka 10 og trengte å sove fordi jeg hadde en liten baby som var våken mange ganger om natta fordi han skulle ha mat.

Og de voksne skrek, ungene slo seg, ingen gjorde noen ting og ungene kunne hyle lenge.

Jeg har to barnehager her jeg bor nå men akkurat så langt unna at jeg ikke blir forstyrret. Og jeg kjenner masse mennesker som har flyttet fordi barnehagen lå i første etasje i blokka de bodde og det gikk ikke an å bruke verandaen før ungene gikk hjem. Deretter kom alle naboungene og holdt det gående til 11 om kvelden om sommeren.

Skrevet

Der jeg vokste opp, hadde nabon 14 egne barn!

Og de var ikke medlem av smiths heller! bare vanlige frikirke folk...

Jeg husker ikke deres første da han var eldre en meg, men jeg fikk med meg sånn ca 8 graviditeter...

Fint med så mange barn ! :-) Skulle gjerne hatt maaaaange flere av dem selv. :-)

Hvor uønsket må barn føle seg når de hører slikt ?

Det AUDBS forteller minner om en historie da jeg reiste med turistbuss (ikke i Norge). Bussen kjørte inn i et veldig velstående boligstrøk. Der var folk

spesielt nøye på hvem de fikk til naboer, i følge turistguiden. Der sjekket de alltid hvem de nye naboene var på forhånd de ble akseptert.

Var de ikke fine og rike nok, kunne de ikke regne med

å få flytte inn. Turistguiden sa at om han hadde prøvd å gi bud på et hus i det strøket, kunne han han være sikker på at der var noen som ville by

det dobbelte bare for å være sikker på å ikke få ham til nabo !

Gjest brusk
Skrevet

Jeg skjønner deg jeg. Jeg fikk plutselig barnehage fem meter fra vinduene mine og det var ikke ørens lyd å få hele dagen om sommeren. For ikke å snakke om folk som bandt bikkje under vinduet mitt når de skulle levere ungen og bikkja gneldret i 20 min

Og ungene skrek når foreldrene gikk. En presterte å skrike to timer hver dag. Det var forferdelig å høre, både fordi jeg synes synd på ungen og fordi han holdt meg våken. Jeg startet ikke jobben før klokka 10 og trengte å sove fordi jeg hadde en liten baby som var våken mange ganger om natta fordi han skulle ha mat.

Og de voksne skrek, ungene slo seg, ingen gjorde noen ting og ungene kunne hyle lenge.

Jeg har to barnehager her jeg bor nå men akkurat så langt unna at jeg ikke blir forstyrret. Og jeg kjenner masse mennesker som har flyttet fordi barnehagen lå i første etasje i blokka de bodde og det gikk ikke an å bruke verandaen før ungene gikk hjem. Deretter kom alle naboungene og holdt det gående til 11 om kvelden om sommeren.

Jeg hadde heller ikke orket bo så nær en barnehage, selv om jeg har egne barn. Det er noe med å få fred innimellom fra all støyen.

MEN man velger jo hvor man bor, og velger man å bo i boligfelt hvor tomtene gjerne er små, må man regne med slikt, og ikke klage over hva andre foretar seg.

Gjest mor i juni
Skrevet

Reaksjonene på innlegget hennes kommer nok vel så mye av hvordan denne "damen" har valgt å ordlegge seg.

Annonse

Skrevet

Jeg hadde heller ikke orket bo så nær en barnehage, selv om jeg har egne barn. Det er noe med å få fred innimellom fra all støyen.

MEN man velger jo hvor man bor, og velger man å bo i boligfelt hvor tomtene gjerne er små, må man regne med slikt, og ikke klage over hva andre foretar seg.

Siden jeg bor midt i byen har jeg nok et annet forhold til barnehager. Jeg bor midt mellom tre og jeg hadde aldri flyttet i samme blokk eller over gata for dem.

Og når jeg fikk den over gata ble jeg rasende. Det var ikke regulert til barnehage der. Våknet plutselig en morgen klokka 4 og barnehagen skulle bygges og de jobbet fra 4 om morgenen til 2 om natta dvs nesten hele døgnet i 4 mnd og deretter kom barnehagen.

Selv i et boligfelt må det gå an å bygge barnehagene i utkanten og ikke midt i feltet.

Skrevet

Reaksjonene på innlegget hennes kommer nok vel så mye av hvordan denne "damen" har valgt å ordlegge seg.

Men det er lov å bli forbannet og skrivet et skarpt innlegg her.

Men det hadde som Shandy sier hvert greit å bruke sitt egen nick så hadde nok reaksjonene vært annerledes. Tenk om det var deg som skulle jobbe fra august og aldri fikk fred.

Gjest mor i juni
Skrevet

Men det er lov å bli forbannet og skrivet et skarpt innlegg her.

Men det hadde som Shandy sier hvert greit å bruke sitt egen nick så hadde nok reaksjonene vært annerledes. Tenk om det var deg som skulle jobbe fra august og aldri fikk fred.

"Tenk om det var deg som skulle jobbe fra august og aldri fikk fred."

Hæh..?

:-)

Skrevet

Er du seriøs??

Nye boligfelt betyr VANLEGVIS innflytting av familiar med barn.

Store ansamlingar med barnefamiliar betyr VANLEGVIS behov for barnehage.

Familiebarnehagar er eit fint tilbud, og dette må du nok berre finne deg i. Betre at du tar det med det gode enn at du lager magesår på deg sjølv. Slik som du kjeftar og smeller så verkar du ikkje som ein hyggeleg nabo å ha, dessutan. Prøv å smile litt, så blir du nok i betre humør, skal du sjå.

Skrevet

"Tenk om det var deg som skulle jobbe fra august og aldri fikk fred."

Hæh..?

:-)

Ja, jeg måtte begynne å jobbe halv tid da ungen var 6 uker fordi jeg gikk på attføring og jeg var helt kake med nattevåk og jobb og barnehage over gata så jeg aldri kunne sove på dagen.

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja, jeg måtte begynne å jobbe halv tid da ungen var 6 uker fordi jeg gikk på attføring og jeg var helt kake med nattevåk og jobb og barnehage over gata så jeg aldri kunne sove på dagen.

Ja, men nå var det hovedinnlegger jeg snakket om.

Skrevet

Ja, men nå var det hovedinnlegger jeg snakket om.

Men jeg svarte på feil sted, fikk telefon så jeg snakket og skrev på likt :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...