Gå til innhold

Noen andre som er forkjøla?

Anbefalte innlegg

Gjest snuffesnufs
Skrevet

Huff...

Jeg er så forkjøla!!! Jeg er tett i nesa, banker i hodet og smaken er borte. Har ikke egentlig feber, men føler meg kald inni panna og varm utenpå....

Noen fler?

Gjest mitt kjære nick
Skrevet

Kan det være allergi? Eller sommerforkjølelse...

Skrevet

ja, ungane mine har blitt forkjøla, og eg var ganske varm i nasen sjølv i går. Gjorde vel ikkje saka betre at eg sat og fraus føtene mine til istappar her i det iskalde huset. Må vel begynne å fyre igjen. Trur du meg når eg seier at det både hagla og SNØDDE i stad??? 8. april kunne ungane leike ute i berre t-skjorte, men 20. mai så SNØR det!

Verda er gal.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

ja, ungane mine har blitt forkjøla, og eg var ganske varm i nasen sjølv i går. Gjorde vel ikkje saka betre at eg sat og fraus føtene mine til istappar her i det iskalde huset. Må vel begynne å fyre igjen. Trur du meg når eg seier at det både hagla og SNØDDE i stad??? 8. april kunne ungane leike ute i berre t-skjorte, men 20. mai så SNØR det!

Verda er gal.

Du bor ikke tilfeldigvis på vestlandet du også? Makan til drittvær har jeg aldri sett...

Skrevet

Jeg er forkjøla!

Potte tett, skallebank, og sår hals...

Skrevet

Du bor ikke tilfeldigvis på vestlandet du også? Makan til drittvær har jeg aldri sett...

Stemmer nok, det...

mariaflyfly
Skrevet

Jepp. Var først uten stemme i 4 dager, nå er jeg akkurat slik du beskriver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...