Gjest snuffesnufs Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Huff... Jeg er så forkjøla!!! Jeg er tett i nesa, banker i hodet og smaken er borte. Har ikke egentlig feber, men føler meg kald inni panna og varm utenpå.... Noen fler? 0 Siter
Gjest mitt kjære nick Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Kan det være allergi? Eller sommerforkjølelse... 0 Siter
Zarine Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 ja, ungane mine har blitt forkjøla, og eg var ganske varm i nasen sjølv i går. Gjorde vel ikkje saka betre at eg sat og fraus føtene mine til istappar her i det iskalde huset. Må vel begynne å fyre igjen. Trur du meg når eg seier at det både hagla og SNØDDE i stad??? 8. april kunne ungane leike ute i berre t-skjorte, men 20. mai så SNØR det! Verda er gal. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 ja, ungane mine har blitt forkjøla, og eg var ganske varm i nasen sjølv i går. Gjorde vel ikkje saka betre at eg sat og fraus føtene mine til istappar her i det iskalde huset. Må vel begynne å fyre igjen. Trur du meg når eg seier at det både hagla og SNØDDE i stad??? 8. april kunne ungane leike ute i berre t-skjorte, men 20. mai så SNØR det! Verda er gal. Du bor ikke tilfeldigvis på vestlandet du også? Makan til drittvær har jeg aldri sett... 0 Siter
Ulrikke Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Jeg er forkjøla! Potte tett, skallebank, og sår hals... 0 Siter
Zarine Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Du bor ikke tilfeldigvis på vestlandet du også? Makan til drittvær har jeg aldri sett... Stemmer nok, det... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Jepp. Var først uten stemme i 4 dager, nå er jeg akkurat slik du beskriver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.