Gjest maiklive Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 kommer hjem , er sliten...legger fra meg bilnøkklene... siden er dem borte...aaaaarrrggg. har leta i hele huset gang på gang på gang... men nøkklan er søkk vekk... Hvordan er det mulig???? Noen som har opplevd det samme .... og tar gjerne imot tips der jeg kan lete... er såååååå frustrert. 0 Siter
Gjest Ikke greit nei... Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Her er ei med samme problem: http://search.doktoronline.no/searchbin/fsearch?_cmd=search&words=musmusa&type=3&forum=6&entries=100&x=14&y=9 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Sjekk at du har virkelig tatt de med inn fra bilen. Det at du la de fra deg kan du jo huske fra i går f.eks 0 Siter
Lorangemy Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Tips på hvor du kan lete: - Jakken - Buksen - Under blader - I bildøren - I kjøleskapet ( Du kan jo ha vært litt distrè) - Let på de mest utenkelige steder. Lykke til. 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Her er ei med samme problem: http://search.doktoronline.no/searchbin/fsearch?_cmd=search&words=musmusa&type=3&forum=6&entries=100&x=14&y=9 hehe...bra det ikke er bare meg som roter med nøkklene..mon tror om hun fant dem igjen.. 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Sjekk at du har virkelig tatt de med inn fra bilen. Det at du la de fra deg kan du jo huske fra i går f.eks ja det har du rett i...legge fra seg nøkklene gjør man hver dag... jeg hadde migrene den dagen så jeg klarer ikke huske så mye... Husker i vertfall at jeg tok ut nøkklene ut av tenningen... 0 Siter
Gjest Ikke greit nei... Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 hehe...bra det ikke er bare meg som roter med nøkklene..mon tror om hun fant dem igjen.. Jeg tror ikke det.. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Høyttalerne, et bord, ved siden av (i?) skoene, i jakkelommen/vesken... Husker du hvor du beveget deg på vei inn i huset, og hvor du gjorde små stopp? 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Høyttalerne, et bord, ved siden av (i?) skoene, i jakkelommen/vesken... Husker du hvor du beveget deg på vei inn i huset, og hvor du gjorde små stopp? Det er det jeg ikke gjør... det er liksom hjernen har koplet ut all minne fra jeg tok ut bilnøkklene og var inn for dørene.Det neste jeg husker er at jeg ligger på sofa med en kaldt klut over hode ( migrene) er det mulig å miste minne slik??? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Det er det jeg ikke gjør... det er liksom hjernen har koplet ut all minne fra jeg tok ut bilnøkklene og var inn for dørene.Det neste jeg husker er at jeg ligger på sofa med en kaldt klut over hode ( migrene) er det mulig å miste minne slik??? Ja, har du migreneanfall, kan alt bli borte! Ellers også, da, men da er man gjerne litt fjern eller stresset ;-) Hva med trappen/biltaket? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Slapp av så kommer det til deg til slutt. Det der har sjedd for meg mange ganger. Finner nøklene på de mest merkelige steder, men veldig logiske for da det skjedde. Mvh 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Kjøleskapet? Når du åpnet døren for å se om du hadde noe godt før du slang deg på sofaen. 0 Siter
nynne Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Det er det jeg ikke gjør... det er liksom hjernen har koplet ut all minne fra jeg tok ut bilnøkklene og var inn for dørene.Det neste jeg husker er at jeg ligger på sofa med en kaldt klut over hode ( migrene) er det mulig å miste minne slik??? Du har ganske sikkert _ikke_ lagt dem der du pleier.... Men hvis du har hentet deg en kald klut, ville jeg ha sjekket rundt vasken/ inni håndkleskapet. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 funnet dem, isåfall: hvor var de hen? 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 funnet dem, isåfall: hvor var de hen? Nei...nu har jeg til og med letet i søppla og det var en ekkel opplevelse...arggg 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Nei...nu har jeg til og med letet i søppla og det var en ekkel opplevelse...arggg vært uten bilen din i 2 hele dager nå da?? 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 vært uten bilen din i 2 hele dager nå da?? ja, men det er ingen krise før i morgen.... Jeg bor i sentrum , men i morgen skal jeg på langtur...arrrrggg 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 ja, men det er ingen krise før i morgen.... Jeg bor i sentrum , men i morgen skal jeg på langtur...arrrrggg slapp heeeeeeeeeeelt av... tenk på noe annet (fuglene i skogen, palmene i syden.....)... og så vips!! (etter en time..) ..så ser du for deg STEDET de kanskje ligger..... 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 slapp heeeeeeeeeeelt av... tenk på noe annet (fuglene i skogen, palmene i syden.....)... og så vips!! (etter en time..) ..så ser du for deg STEDET de kanskje ligger..... ååååååååååååååååå har slappet av, har leta, slappet av igjen , leta og slappet av..........arrrggg men takk takk... jeg må bare lete og lett.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.