Gå til innhold

raaaaaasernde frustrert

Anbefalte innlegg

Gjest maiklive
Skrevet

kommer hjem , er sliten...legger fra meg bilnøkklene...

siden er dem borte...aaaaarrrggg. har leta i hele huset gang på gang på gang... men nøkklan er søkk vekk... Hvordan er det mulig???? Noen som har opplevd det samme .... og tar gjerne imot tips der jeg kan lete...

er såååååå frustrert.

Skrevet

Sjekk at du har virkelig tatt de med inn fra bilen.

Det at du la de fra deg kan du jo huske fra i går f.eks :)

Skrevet

Tips på hvor du kan lete:

- Jakken

- Buksen

- Under blader

- I bildøren

- I kjøleskapet ( Du kan jo ha vært litt distrè)

- Let på de mest utenkelige steder.

Lykke til.

Gjest maiklive
Skrevet

Sjekk at du har virkelig tatt de med inn fra bilen.

Det at du la de fra deg kan du jo huske fra i går f.eks :)

ja det har du rett i...legge fra seg nøkklene gjør man hver dag... jeg hadde migrene den dagen så jeg klarer ikke huske så mye... Husker i vertfall at jeg tok ut nøkklene ut av tenningen...

Gjest Ikke greit nei...
Skrevet

hehe...bra det ikke er bare meg som roter med nøkklene..mon tror om hun fant dem igjen..

Jeg tror ikke det..

mil1365380270
Skrevet

Høyttalerne, et bord, ved siden av (i?) skoene, i jakkelommen/vesken...

Husker du hvor du beveget deg på vei inn i huset, og hvor du gjorde små stopp?

Gjest maiklive
Skrevet

Høyttalerne, et bord, ved siden av (i?) skoene, i jakkelommen/vesken...

Husker du hvor du beveget deg på vei inn i huset, og hvor du gjorde små stopp?

Det er det jeg ikke gjør... det er liksom hjernen har koplet ut all minne fra jeg tok ut bilnøkklene og var inn for dørene.Det neste jeg husker er at jeg ligger på sofa med en kaldt klut over hode ( migrene) er det mulig å miste minne slik???

mil1365380270
Skrevet

Det er det jeg ikke gjør... det er liksom hjernen har koplet ut all minne fra jeg tok ut bilnøkklene og var inn for dørene.Det neste jeg husker er at jeg ligger på sofa med en kaldt klut over hode ( migrene) er det mulig å miste minne slik???

Ja, har du migreneanfall, kan alt bli borte! Ellers også, da, men da er man gjerne litt fjern eller stresset ;-)

Hva med trappen/biltaket?

Kizza1365380506
Skrevet

Slapp av så kommer det til deg til slutt. Det der har sjedd for meg mange ganger. Finner nøklene på de mest merkelige steder, men veldig logiske for da det skjedde.

Mvh

Gjest Daisy
Skrevet

Kjøleskapet? Når du åpnet døren for å se om du hadde noe godt før du slang deg på sofaen.

Skrevet

Du har ganske sikkert _ikke_ lagt dem der du pleier....

Men hvis du har hentet deg en kald klut, ville jeg ha sjekket rundt vasken/ inni håndkleskapet.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

funnet dem, isåfall: hvor var de hen?

Gjest maiklive
Skrevet

funnet dem, isåfall: hvor var de hen?

Nei...nu har jeg til og med letet i søppla og det var en ekkel opplevelse...arggg

Skrevet

Nei...nu har jeg til og med letet i søppla og det var en ekkel opplevelse...arggg

vært uten bilen din i 2 hele dager nå da??

Gjest maiklive
Skrevet

vært uten bilen din i 2 hele dager nå da??

ja, men det er ingen krise før i morgen.... Jeg bor i sentrum , men i morgen skal jeg på langtur...arrrrggg

Skrevet

ja, men det er ingen krise før i morgen.... Jeg bor i sentrum , men i morgen skal jeg på langtur...arrrrggg

slapp heeeeeeeeeeelt av... tenk på noe annet (fuglene i skogen, palmene i syden.....)... og så vips!! (etter en time..) ..så ser du for deg STEDET de kanskje ligger.....

Gjest maiklive
Skrevet

slapp heeeeeeeeeeelt av... tenk på noe annet (fuglene i skogen, palmene i syden.....)... og så vips!! (etter en time..) ..så ser du for deg STEDET de kanskje ligger.....

ååååååååååååååååå har slappet av, har leta, slappet av igjen , leta og slappet av..........arrrggg

men takk takk... jeg må bare lete og lett..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...