Gå til innhold

FU: Kjenner du noen som.....

Anbefalte innlegg

Gjest wwyehd
Skrevet

.....har bilde av ei naken dame som skjermbilde på mobilen? Og hvor gamle er de eventuelt?

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, heldigvis ikke. Men jeg kjenner noen som har bilde av en lettkledd jente som bakgrunnsbilde på pcen. Han er vel 24 år nå blitt.

Tragisk..ja! =)

Gjest Daisy
Skrevet

Tror kanskje jeg har sett det, men er ikke helt sikkert. Begynnelsen av 20-årene.

Gjest Edition81
Skrevet

Typen til venninna mi har et sånt bilde på mobilen, han er 27 og det er ikke venninna mi han har bilde av

Gjest wwwyehd
Skrevet

Grunnen for at jeg spør, var at jeg innbilte meg at dette var noe som var mest vanlig blant gutter i 14-20 årsalderen....(puberteten)??

Jeg synes at det er harry hos gutter (menn??) i voksen alder...Men lurte på om ungdommen mulignes har forandret seg siden jeg selv var på samme alder. Strekker ungdomsårene seg lenger? Eller er det bare noe som hører visse miljøer til, dvs ikke aldersbetinget?

Ingen i min bekjentskapskrets har noengang hatt Sanatha Fox plakater på rommet sitt heller...da de var ungdommer. Derfor spør jeg. Har ikke greie på denne kulturen.

Annonse

Gjest sandex
Skrevet

Min samboer har bilde av 5 nakne damer som bakgrunn på mobilen :)

Han er 29, og fikk bildet av meg... Hmmm... er det meg eller han som er harry da?!

mil1365380270
Skrevet

Min samboer har bilde av 5 nakne damer som bakgrunn på mobilen :)

Han er 29, og fikk bildet av meg... Hmmm... er det meg eller han som er harry da?!

Begge! ;-)

Skrevet

Jeg kjenner en, han er 27 år og Frp-politiker.

Det syns det er sååå harry!

Gjest sandex
Skrevet

Begge! ;-)

Huff ja .. var redd for det :)

Det er jeg som mangler utdanning, så jeg kan unnskyldes... verre med han :) Han er høyt utdannet og burde vite bedre...

mil1365380270
Skrevet

Huff ja .. var redd for det :)

Det er jeg som mangler utdanning, så jeg kan unnskyldes... verre med han :) Han er høyt utdannet og burde vite bedre...

Utdanning??? Man blir da ikke automatisk smartere, mindre harry eller mer reflektert av det...

Gjest sandex
Skrevet

Utdanning??? Man blir da ikke automatisk smartere, mindre harry eller mer reflektert av det...

Bare så på en kommentar lenger oppe, så det var egentlig ironisk :)

Skrevet

Hvordan kan man vite hva folk har på mobilen? *klø seg i hodet*

Annonse

Gjest wwyehed
Skrevet

Hvordan kan man vite hva folk har på mobilen? *klø seg i hodet*

Hvis de har den framme...

Feks på bordet eller hengende i bilen.

Gjest wwyehd
Skrevet

Bare så på en kommentar lenger oppe, så det var egentlig ironisk :)

Hvilken kommentar var det??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...