Gå til innhold

Hvilke steder..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Blir egentlig rammet av ny røykelov?

Annet enn barer,kafeer og utesteder?

Når alle røyker på et arbeissted, f.eks, og har røkt inne opp til nå, er det noe en må slutte med? F.eks?

Hva med halvoverbyggede bussventer og t-bane stopp?

Ikke interssert i noe prinsippdiskusjon om røyking som fenomen(det har jeg sett nok av her;)), men har altså ikke sett tekst og lurer på dette.

Noen som vet? Jeg har dyp personlig interesse i å få rede på spørsmål en! ;-)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Slutt å røyk!;-/

Skrevet

Sjefen vår (storrøyker) har sjekket opp i om vi må fjerne vårt kjære røykerom, og det fikk vi slippe.

Det er kun serveringssteder.

laguna1365380434
Skrevet

Sjefen vår (storrøyker) har sjekket opp i om vi må fjerne vårt kjære røykerom, og det fikk vi slippe.

Det er kun serveringssteder.

Så bra! Jeg vil helst unngå å måtte gå røykfri hele dagen på jobb!:-)

Pappa Bjørn
Skrevet

Slutt å røyk!;-/

Er det deg Dagfinn?

mariaflyfly
Skrevet

Halvoverbygde busstopper er utendørs. Uteserveringer er det fortsatt lov til å røyke på. Du får satse på finvær i sommer og nyte den på Grünerhagen eller St. Hans haugen. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...