shandy Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Jeg syntes det er så ekkelt med folk som skriver innlegg med "ikke i dag", eller "anonym nå" osv. Skjønner jo selvsagt at når noen vil spørre om noe helt privat, eller har problemer de ikke vil bli gjenkjent/kjennes, og koblet til deres nick. Så gjør de det på den måten. Det er bare det at av og til kan man svare så skrekkelig galt til disse. Man kjenner jo tross alt til bakgrunnen til endel faste nick, basert på mange andre innlegg de har skrevet bla. og kan derfor lettere sette seg inn i hva de gjennomgår nå, og komme med et svar som er mer passende. En enkel dråpe kan jo være nok, og en ellers så hyggelig person, kan jo ha en møkkadag uten like, for så å skrive det her. Så svarer man, og kan rett og slett drite skikelig på draget - skivebom uten like. Men hvordan kan man vite, når de signerer med "anonym nå" Er det noen som forstår hva jeg mener her? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Skjønner hva du mener. Men når noen skriver et innlegg under et annet nick, så må de regne med at det kan komme sure kommentarer. 0 Siter
shandy Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Skrevet 20. mai 2004 Skjønner hva du mener. Men når noen skriver et innlegg under et annet nick, så må de regne med at det kan komme sure kommentarer. Takk, du forsto hva jeg mente :-) Og det er ikke alle som takler de sure kommentarene nei. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Ja, men det er jo en "risiko" innsenderen uansett må ta. Er det et velkjent og velbevandret nick som skjuler seg bak, så vet jo denne personen godt selv hvordan DOL fungerer. Nema problema. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Takk, du forsto hva jeg mente :-) Og det er ikke alle som takler de sure kommentarene nei. Nei, det er ikke det. Men sånn er det på internett. Mange glemmer at man er totalt fremmed for andre og dermed bare må glemme de grinete innleggene. 0 Siter
shandy Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Skrevet 20. mai 2004 Ja, men det er jo en "risiko" innsenderen uansett må ta. Er det et velkjent og velbevandret nick som skjuler seg bak, så vet jo denne personen godt selv hvordan DOL fungerer. Nema problema. Næ, jeg er ikke helt sikker på om alle tenker sånn skjønner du. Det er endel som ikke forstår, at de hadde fått mer sympati og forståelse, hvis leserne var klar over bakgrunnen deres og ikke bare et enkelt innlegg. Også får man kommentarer som, "du forstår ikke" "og jeg kan ikke utdype mer" Da blir det vanskelig og komme med noe meningsfylt. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Næ, jeg er ikke helt sikker på om alle tenker sånn skjønner du. Det er endel som ikke forstår, at de hadde fått mer sympati og forståelse, hvis leserne var klar over bakgrunnen deres og ikke bare et enkelt innlegg. Også får man kommentarer som, "du forstår ikke" "og jeg kan ikke utdype mer" Da blir det vanskelig og komme med noe meningsfylt. Mulig, men det er stadig deres eget problem.. :-) 0 Siter
shandy Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Skrevet 20. mai 2004 Mulig, men det er stadig deres eget problem.. :-) Jo, det er nå så, men vitsen med å spørre om råd, og få råd her inne, må da være å få noe vettugt ut av det. Det får de altså IKKE når de er redd for å få riper i lakken på sitt eget nick - synd men sant :-) Når skal du kalve da? 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Jo, det er nå så, men vitsen med å spørre om råd, og få råd her inne, må da være å få noe vettugt ut av det. Det får de altså IKKE når de er redd for å få riper i lakken på sitt eget nick - synd men sant :-) Når skal du kalve da? når jeg skal kalve? Trenger du teskje? ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 når jeg skal kalve? Trenger du teskje? ;-) Når kommer bebisen? 0 Siter
shandy Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Skrevet 20. mai 2004 når jeg skal kalve? Trenger du teskje? ;-) Hehe, nei, men juni består vel ikke av en dag :-) Begynnelsen, midten, eller slutten. Trenger ikke datoteskje :-) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Hehe, nei, men juni består vel ikke av en dag :-) Begynnelsen, midten, eller slutten. Trenger ikke datoteskje :-) Datoen er satt til 20. Men med slingringsmonn på +/- 2 uker, så har jeg i praksis termin i nesten hele juni.. :-) 0 Siter
shandy Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Skrevet 20. mai 2004 Når kommer bebisen? Ja, bare spurte på sånn bøgdespråk, faller helt naturlig for meg det, og ikke noe vondt - hvis noen skulle reagere på det også :-) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Når kommer bebisen? Skjønte hva hun mente, da.. ;-) Når den kommer? Tja, den som visste det ;-) Datoen er satt til 20. Men med slingringsmonn på +/- 2 uker, så har jeg i praksis termin i nesten hele juni.. :-) 0 Siter
shandy Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Skrevet 20. mai 2004 Datoen er satt til 20. Men med slingringsmonn på +/- 2 uker, så har jeg i praksis termin i nesten hele juni.. :-) Ok, så vet jeg det også. Lykke til :-) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Ja, bare spurte på sånn bøgdespråk, faller helt naturlig for meg det, og ikke noe vondt - hvis noen skulle reagere på det også :-) Jeg er oppvokst med sauer som nærmeste nabo, kælving er jeg vant til. Eller, lamming, da.. :-) 0 Siter
cecily Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Skjønte hva hun mente, da.. ;-) Når den kommer? Tja, den som visste det ;-) Datoen er satt til 20. Men med slingringsmonn på +/- 2 uker, så har jeg i praksis termin i nesten hele juni.. :-) Skjønte det jeg også, men jeg skjønte det litt for sent.... c",) Og så var jeg litt nysgjerrig jeg også. For juni er ikke så lenge til. Og så fikk jeg lyst til å blande meg. Sitter her og kjeder meg littegranne... 0 Siter
cecily Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Ja, bare spurte på sånn bøgdespråk, faller helt naturlig for meg det, og ikke noe vondt - hvis noen skulle reagere på det også :-) Neida. c",) Jeg var bare litt treg i oppfattelsen. 0 Siter
shandy Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Skrevet 20. mai 2004 Neida. c",) Jeg var bare litt treg i oppfattelsen. :-) Ja, jeg burde ikke sitte her nå. Driver å pakker, men jeg lar sambo styre. Ungdommer og unger flyr ut og inn, så heldigvis har jeg pcen i kjelleren :-) Neida, det er koselig med trafikk, men det er deilig å ha en flekk å trekke seg til også :-) 0 Siter
cecily Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 :-) Ja, jeg burde ikke sitte her nå. Driver å pakker, men jeg lar sambo styre. Ungdommer og unger flyr ut og inn, så heldigvis har jeg pcen i kjelleren :-) Neida, det er koselig med trafikk, men det er deilig å ha en flekk å trekke seg til også :-) Flytte eller ferie? Ferien kan jeg eventuelt misunne littegrann, men definitivt ikke flytting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.