Gå til innhold

Ekkelt med "anonym i dag"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes det er så ekkelt med folk som skriver innlegg med "ikke i dag", eller "anonym nå" osv.

Skjønner jo selvsagt at når noen vil spørre om noe helt privat, eller har problemer de ikke vil bli gjenkjent/kjennes, og koblet til deres nick. Så gjør de det på den måten.

Det er bare det at av og til kan man svare så skrekkelig galt til disse. Man kjenner jo tross alt til bakgrunnen til endel faste nick, basert på mange andre innlegg de har skrevet bla. og kan derfor lettere sette seg inn i hva de gjennomgår nå, og komme med et svar som er mer passende.

En enkel dråpe kan jo være nok, og en ellers så hyggelig person, kan jo ha en møkkadag uten like, for så å skrive det her. Så svarer man, og kan rett og slett drite skikelig på draget - skivebom uten like.

Men hvordan kan man vite, når de signerer med "anonym nå"

Er det noen som forstår hva jeg mener her?

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• shandy

22

• cecily

4

• Mistera

2

• damedame

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Rusle
Skrevet

Skjønner hva du mener. Men når noen skriver et innlegg under et annet nick, så må de regne med at det kan komme sure kommentarer.

Skrevet

Skjønner hva du mener. Men når noen skriver et innlegg under et annet nick, så må de regne med at det kan komme sure kommentarer.

Takk, du forsto hva jeg mente :-)

Og det er ikke alle som takler de sure kommentarene nei.

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja, men det er jo en "risiko" innsenderen uansett må ta. Er det et velkjent og velbevandret nick som skjuler seg bak, så vet jo denne personen godt selv hvordan DOL fungerer.

Nema problema.

Gjest Rusle
Skrevet

Takk, du forsto hva jeg mente :-)

Og det er ikke alle som takler de sure kommentarene nei.

Nei, det er ikke det. Men sånn er det på internett. Mange glemmer at man er totalt fremmed for andre og dermed bare må glemme de grinete innleggene.

Skrevet

Ja, men det er jo en "risiko" innsenderen uansett må ta. Er det et velkjent og velbevandret nick som skjuler seg bak, så vet jo denne personen godt selv hvordan DOL fungerer.

Nema problema.

Næ, jeg er ikke helt sikker på om alle tenker sånn skjønner du.

Det er endel som ikke forstår, at de hadde fått mer sympati og forståelse, hvis leserne var klar over bakgrunnen deres og ikke bare et enkelt innlegg.

Også får man kommentarer som, "du forstår ikke" "og jeg kan ikke utdype mer" Da blir det vanskelig og komme med noe meningsfylt.

Annonse

Gjest mor i juni
Skrevet

Næ, jeg er ikke helt sikker på om alle tenker sånn skjønner du.

Det er endel som ikke forstår, at de hadde fått mer sympati og forståelse, hvis leserne var klar over bakgrunnen deres og ikke bare et enkelt innlegg.

Også får man kommentarer som, "du forstår ikke" "og jeg kan ikke utdype mer" Da blir det vanskelig og komme med noe meningsfylt.

Mulig, men det er stadig deres eget problem.. :-)

Skrevet

Mulig, men det er stadig deres eget problem.. :-)

Jo, det er nå så, men vitsen med å spørre om råd, og få råd her inne, må da være å få noe vettugt ut av det.

Det får de altså IKKE når de er redd for å få riper i lakken på sitt eget nick - synd men sant :-)

Når skal du kalve da?

Gjest mor i juni
Skrevet

Jo, det er nå så, men vitsen med å spørre om råd, og få råd her inne, må da være å få noe vettugt ut av det.

Det får de altså IKKE når de er redd for å få riper i lakken på sitt eget nick - synd men sant :-)

Når skal du kalve da?

når jeg skal kalve?

Trenger du teskje? ;-)

Skrevet

når jeg skal kalve?

Trenger du teskje? ;-)

Når kommer bebisen?

Skrevet

når jeg skal kalve?

Trenger du teskje? ;-)

Hehe, nei, men juni består vel ikke av en dag :-)

Begynnelsen, midten, eller slutten. Trenger ikke datoteskje :-)

Gjest mor i juni
Skrevet

Hehe, nei, men juni består vel ikke av en dag :-)

Begynnelsen, midten, eller slutten. Trenger ikke datoteskje :-)

Datoen er satt til 20.

Men med slingringsmonn på +/- 2 uker, så har jeg i praksis termin i nesten hele juni.. :-)

Skrevet

Når kommer bebisen?

Ja, bare spurte på sånn bøgdespråk, faller helt naturlig for meg det, og ikke noe vondt - hvis noen skulle reagere på det også :-)

Annonse

Gjest mor i juni
Skrevet

Når kommer bebisen?

Skjønte hva hun mente, da.. ;-) Når den kommer? Tja, den som visste det ;-)

Datoen er satt til 20. Men med slingringsmonn på +/- 2 uker, så har jeg i praksis termin i nesten hele juni.. :-)

Skrevet

Datoen er satt til 20.

Men med slingringsmonn på +/- 2 uker, så har jeg i praksis termin i nesten hele juni.. :-)

Ok, så vet jeg det også.

Lykke til :-)

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja, bare spurte på sånn bøgdespråk, faller helt naturlig for meg det, og ikke noe vondt - hvis noen skulle reagere på det også :-)

Jeg er oppvokst med sauer som nærmeste nabo, kælving er jeg vant til. Eller, lamming, da.. :-)

Skrevet

Skjønte hva hun mente, da.. ;-) Når den kommer? Tja, den som visste det ;-)

Datoen er satt til 20. Men med slingringsmonn på +/- 2 uker, så har jeg i praksis termin i nesten hele juni.. :-)

Skjønte det jeg også, men jeg skjønte det litt for sent....

c",)

Og så var jeg litt nysgjerrig jeg også. For juni er ikke så lenge til.

Og så fikk jeg lyst til å blande meg. Sitter her og kjeder meg littegranne...

Skrevet

Neida.

c",)

Jeg var bare litt treg i oppfattelsen.

Skrevet

Neida.

c",)

Jeg var bare litt treg i oppfattelsen.

:-)

Ja, jeg burde ikke sitte her nå. Driver å pakker, men jeg lar sambo styre. Ungdommer og unger flyr ut og inn, så heldigvis har jeg pcen i kjelleren :-)

Neida, det er koselig med trafikk, men det er deilig å ha en flekk å trekke seg til også :-)

Skrevet

:-)

Ja, jeg burde ikke sitte her nå. Driver å pakker, men jeg lar sambo styre. Ungdommer og unger flyr ut og inn, så heldigvis har jeg pcen i kjelleren :-)

Neida, det er koselig med trafikk, men det er deilig å ha en flekk å trekke seg til også :-)

Flytte eller ferie?

Ferien kan jeg eventuelt misunne littegrann, men definitivt ikke flytting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...