mariaflyfly Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Her er tre gode: Gato Negro Terra Vecchia Quinta de Bons-Ventos Enjoy Her er forresten 4 du burde prøve: Zenato Valpolicella Superiore Ripassa Marques de Vitoria reserva (gran reserva er enda bedre!) Musella Valpolicella Superiore Coto de Imaz reserva 0 Siter
amber sun Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Her er forresten 4 du burde prøve: Zenato Valpolicella Superiore Ripassa Marques de Vitoria reserva (gran reserva er enda bedre!) Musella Valpolicella Superiore Coto de Imaz reserva Notert. Det får bli en tur til polet snart, da. 0 Siter
amber sun Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Gsto Negro og Terra Veccia er skikkelig møkkaviner - både med og uten papp. Sorry! ;o) De er jo kjempegode! Ja, ja, smak og behag 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Notert. Det får bli en tur til polet snart, da. Du får ta en god Valpolicella til pizzaen! ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Du får ta en god Valpolicella til pizzaen! ;o) Jeg skal lage pizzaen til imorgen kveld. Skal teste ut vintipset også, da. Så får du få rapport etterpå 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Jeg skal lage pizzaen til imorgen kveld. Skal teste ut vintipset også, da. Så får du få rapport etterpå Gleder meg til å høre hvordan det har gått! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.