Gå til innhold

Svie og kløe

Anbefalte innlegg

Gjest svie og kløe
Skrevet

Det svir og klør nedentil, og har gjort i noen dager i hvert fall. Hva kan det komme av? I kveld blir jeg hysterisk og begynner å innbille meg hva som helst. Er sint på kjæresten som har vært bortreist i flere dager uten å gi en pip fra seg. Mistenker han i det ene øyeblikket for å ha smittet meg med noe.

Hva skal jeg gjøre? Gå til legen eller?

Gjest svie og kløe
Skrevet

Tja... Sopp eller klamydia kanskje...?

Hvor kommer det fra? Og hva gjør jeg?

Skrevet

Gå på apteket i morgen og kjøp Canesten. Hjelper det ikke, bestiller du time hos legen.

Gjest bjelke
Skrevet

har du hvit, klumpete utflod? Sjekk med en finger i skjeden..

i så fall er det mest sannsynlig sopp.

Skrevet

Hvor kommer det fra? Og hva gjør jeg?

Sopp kommer av seg selv, klamydia er en seksuelt overførbar kjønnsykdom.

Som Dorthe sier, gå på apoteket og kjøp Canesten. Kjøp en sånn kombinasjonspakke med både stikkpille og krem, så hvis det ikke går over innen en uke med smøring bør du ringe legen.

Hvis du har klamydia må du til legen, og både du og kjæresten din må få medisin. Det må i tillegg eventuelle andre han har hatt sex med i det siste også.

Skrevet

Prøv Canesten, som Dorthe sier, den tar knekken på eventuell sopp.

Det kan også være at den naturlige bakteriefloraen er i ubalanse, det skjer meg meg med jevne mellomrom. Jeg har derfor alltid en boks med EcoVag eller ViVag stående. Dette er kapsler med melkesyrebakterier som du skal føre inn i skjeden. Det gjør susen for meg, og det måtte jeg finne ut helt på egen hånd etter x antall soppkurer på resept, undersøkelser og ikke minst angst for diverse kjønnssykdommer.

Prøv dette. Funker ikke noe av det, da går du til legen.

Gjest Daisy
Skrevet

Kan være sopp - som kan komme av helt andre grunner enn at kjæresten din har smittet deg med noe :o) Kjøp canesten på apoteket.

Gjest svie og kløe
Skrevet

Kan være sopp - som kan komme av helt andre grunner enn at kjæresten din har smittet deg med noe :o) Kjøp canesten på apoteket.

Maler likevel skrekkbilder i hodet av hva han foretar seg i København. Han dro med noen kompiser siste lørdag for å hente bil, og de skulle være tilbake i går eller det regnet han med. Har ikke hørt en pip, og nå er jeg grhhhhhhhh.............

Lurer på om han har glemt meg og har sitter jeg og kan ikke sitte stille engang......av mange grunner

Gjest Daisy
Skrevet

Maler likevel skrekkbilder i hodet av hva han foretar seg i København. Han dro med noen kompiser siste lørdag for å hente bil, og de skulle være tilbake i går eller det regnet han med. Har ikke hørt en pip, og nå er jeg grhhhhhhhh.............

Lurer på om han har glemt meg og har sitter jeg og kan ikke sitte stille engang......av mange grunner

Uff... Det var dårlig gjort. Ingen måte du kan kontakte han på?

Er jo dårlig å ikke gi bedskjed! Du blir jo bekymret...

Gjest soppp
Skrevet

Sopp kommer av seg selv, klamydia er en seksuelt overførbar kjønnsykdom.

Som Dorthe sier, gå på apoteket og kjøp Canesten. Kjøp en sånn kombinasjonspakke med både stikkpille og krem, så hvis det ikke går over innen en uke med smøring bør du ringe legen.

Hvis du har klamydia må du til legen, og både du og kjæresten din må få medisin. Det må i tillegg eventuelle andre han har hatt sex med i det siste også.

dette var innlegget jeg trenget, men stikkpiller og krem? må jeg putte pillene i ***** ??? isj...

Gjest soppp
Skrevet

Prøv Canesten, som Dorthe sier, den tar knekken på eventuell sopp.

Det kan også være at den naturlige bakteriefloraen er i ubalanse, det skjer meg meg med jevne mellomrom. Jeg har derfor alltid en boks med EcoVag eller ViVag stående. Dette er kapsler med melkesyrebakterier som du skal føre inn i skjeden. Det gjør susen for meg, og det måtte jeg finne ut helt på egen hånd etter x antall soppkurer på resept, undersøkelser og ikke minst angst for diverse kjønnssykdommer.

Prøv dette. Funker ikke noe av det, da går du til legen.

når du bruker de melkesyrebalanserende pillene og putter de der blir det ikke mere væske enn den utfloden som allerede er?

Skrevet

når du bruker de melkesyrebalanserende pillene og putter de der blir det ikke mere væske enn den utfloden som allerede er?

Jo, det blir jo det i noen timer.

Men hva er å foretrekke? Utflod, svie og kløe eller litt mere utflod natten over og niks mere kløe?

Skrevet

dette var innlegget jeg trenget, men stikkpiller og krem? må jeg putte pillene i ***** ??? isj...

Har du seriøst aldri hørt om vagitorier før?

Skrevet

Jepp.

Ikke noe farlig å putte fingrene inn der vet du.

Gjest soppp
Skrevet

Har du seriøst aldri hørt om vagitorier før?

HÆ? nei.. har vel ikke det.. tror jeg må si meg uerfargen på detta området, derfor jeg får panikk når jeg må ta stikkpiller og melkesyrepiller i det andre hullet og smøre emg med krem og gudene vet hva! huff ..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...