Gå til innhold

Enda mer Troja

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Fant dette innlegget på VG:

15-05-2004:

Kjedelig film, innfridde ikke i det hele tatt, Brad Pitt og Orlando Bloom gjør absolutt ingen god jobb, Eric Bana derimot er god som Hector. Jenter, lær av Diane Kruger.

Hvem er Diane Kruger?

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

28

• soleil

12

• Dorthe

7

• petter smart

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest bebba
Skrevet

Hvem var Orlando Bloom? For øvrig så jeg den filmen i dag, og den er ikke kjedelig. Likte den godt.

Gjest Daisy
Skrevet

Hvem var Orlando Bloom? For øvrig så jeg den filmen i dag, og den er ikke kjedelig. Likte den godt.

Jeg synes heller ikke den var kjedelig. Synes den var knallbra, kjedet meg ikke et sekund!

Tuller du? Orlando Bloom? Paris... du tuller, ikke sant? Men hvem er Sean Bean og Diane Kruger...?

Gjest bebba
Skrevet

Jeg synes heller ikke den var kjedelig. Synes den var knallbra, kjedet meg ikke et sekund!

Tuller du? Orlando Bloom? Paris... du tuller, ikke sant? Men hvem er Sean Bean og Diane Kruger...?

Ja jeg tuller. Diane Kruger var hun som Akilles ble forelsket i, Hektors og Paris kusine. Sean Bean var han hvis jeg husker riktig som kom med beskjeden til Akilles at fetteren hans var død, og A. angrep for siden å be om unnskyldning. Ikke en stor rolle, og kanskje jeg tar feil.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sean Bean er Boromir i Ringenes Herre.

Diane Kruger er vel hun som spiller dama til Orlando Bloom i Troja.

For øvrig burde man kunne spørre seg hvem Orlando Bloom er også. Han var god som Legolas i Ringenes Herre, men det er også den eneste prestasjonen han har gjort. Grunnen til at denne rollen er god er at han her spilte en Alv, og ikke et menneske vi skal identifisere oss med.

Når det gjelder menneskeroller ser jo tross alt fyren ut til å ryke tvert.

Mannen har ikke gjort en eneste rolletolkning som ikke hvilken som helst annen middelmådig skuespiller kunne ha gjort, og han ble reddet i Ringenes Herre fordi han så ut som en Alv.

Han er dog et godt eksempel på at et navn betyr alt i Hollywood, og navnet fikk han på grunn av Peter Jackson.

Gjest Daisy
Skrevet

Ja jeg tuller. Diane Kruger var hun som Akilles ble forelsket i, Hektors og Paris kusine. Sean Bean var han hvis jeg husker riktig som kom med beskjeden til Akilles at fetteren hans var død, og A. angrep for siden å be om unnskyldning. Ikke en stor rolle, og kanskje jeg tar feil.

Aha!

Men hva skal vi lære av Diane Kruger? Å være kostbar, he he. Han ville jo ha henne da :o)

Gjest bebba
Skrevet

For øvrig burde man kunne spørre seg hvem Orlando Bloom er også. Han var god som Legolas i Ringenes Herre, men det er også den eneste prestasjonen han har gjort. Grunnen til at denne rollen er god er at han her spilte en Alv, og ikke et menneske vi skal identifisere oss med.

Mannen har ikke gjort en eneste rolletolkning som ikke hvilken som helst annen middelmådig skuespiller kunne ha gjort, og han ble reddet i Ringenes Herre fordi han så ut som en Alv.

Han er dog et godt eksempel på at et navn betyr alt i Hollywood, og navnet fikk han på grunn av Peter Jackson.

Jeg trodde Diane Kruger var hun andre som spiller prestinnen som forelsker seg i Akkilles.

Er enig i at Orlando Bloom blir lite troverdig i sin tolkning av Paris, og for øvrig er den kjærlighetshistorien flat og kjedelig. Burde ha fått mye større plass eller en egen film. Innledningen til filmen var ikke spesiell, men filmen er langt fra kjedelig.

Gjest bebba
Skrevet

Aha!

Men hva skal vi lære av Diane Kruger? Å være kostbar, he he. Han ville jo ha henne da :o)

Hun ville også ha ham, og det når han kysset henne mens hun holdt kniven til strupen hans. Ikke akkurat sannsynlig, men det gjorde ikke meg noe.

Gjest Daisy
Skrevet

Men Sean Bean var jo med her og? Hvem var han her?

Var ikke Diane hun som var sammen med Akilles?

Gjest Daisy
Skrevet

Hun ville også ha ham, og det når han kysset henne mens hun holdt kniven til strupen hans. Ikke akkurat sannsynlig, men det gjorde ikke meg noe.

Ja, etterhvert ville hun ha han. Men i begynnelsen var hun jo hard-to-get...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg trodde Diane Kruger var hun andre som spiller prestinnen som forelsker seg i Akkilles.

Er enig i at Orlando Bloom blir lite troverdig i sin tolkning av Paris, og for øvrig er den kjærlighetshistorien flat og kjedelig. Burde ha fått mye større plass eller en egen film. Innledningen til filmen var ikke spesiell, men filmen er langt fra kjedelig.

Det må sies at jeg ikke har sett Troja. Har bare sett trailerne, og registrerte at hun sto sammen med han i enkelte scener.

Så det er mulig jeg tar feil i at hun spiller dama hans.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men Sean Bean var jo med her og? Hvem var han her?

Var ikke Diane hun som var sammen med Akilles?

I don't know. Har ikke sett filmen. Bare trailere.

Gjest bebba
Skrevet

Ja, etterhvert ville hun ha han. Men i begynnelsen var hun jo hard-to-get...

Kanskje vi skal lære av henne å prøve å drepe dem vi egentlig elsker, ikke vet jeg.

Noen ganger kunne jeg kanskje fantasere om det, men ikke tatt kniven til halsen på dem/ham.

Gjest Daisy
Skrevet

I don't know. Har ikke sett filmen. Bare trailere.

Løp og se...

Gjest Daisy
Skrevet

Kanskje vi skal lære av henne å prøve å drepe dem vi egentlig elsker, ikke vet jeg.

Noen ganger kunne jeg kanskje fantasere om det, men ikke tatt kniven til halsen på dem/ham.

Hvis det ender med sex å stikke kniven mot strupen på noen, skulle jeg gjerne prøvd.

Gjest Daisy
Skrevet

Det må sies at jeg ikke har sett Troja. Har bare sett trailerne, og registrerte at hun sto sammen med han i enkelte scener.

Så det er mulig jeg tar feil i at hun spiller dama hans.

Er hun blond eller brunette?

Skrevet

Drit i kritikken. FY FASAN så deilig Brad Pitt er i den filmen.. DEN kroppen.. *sikle* :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Løp og se...

Tror faktisk jeg sniker meg unna.

Lest kritikker av den, sett trailere og klipp, og jeg har verken likt det jeg har sett eller lest.

Blir nok til at jeg ser den på dvd engang, men jeg løper ikke ned kinoen for å se denne filmen.

Gjest Daisy
Skrevet

Drit i kritikken. FY FASAN så deilig Brad Pitt er i den filmen.. DEN kroppen.. *sikle* :)

Ja, var ikke så værst. Men jeg likte filmen! Og jeg tror jeg ville likt den uten kroppen til Brad Pitt også. Men den var så absolutt ikke å forakte...

Lurte bare litt på hva vedkommende mener vi kan lære av Diane Kruger...

Liker best Orlando Bloom, jeg :o)

Brad Pitt er jo nesten 40 år ;o) (men hvor gammel er Orlando?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...