Gå til innhold

Enda mer Troja

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Tror faktisk jeg sniker meg unna.

Lest kritikker av den, sett trailere og klipp, og jeg har verken likt det jeg har sett eller lest.

Blir nok til at jeg ser den på dvd engang, men jeg løper ikke ned kinoen for å se denne filmen.

Nei, nei, suit yourself. Jeg likte den, men smaken er jo som baken...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

28

• soleil

12

• Dorthe

7

• petter smart

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hun ville også ha ham, og det når han kysset henne mens hun holdt kniven til strupen hans. Ikke akkurat sannsynlig, men det gjorde ikke meg noe.

Brad Pitt har ganske sexy muskulatur nedenfor beltestedet. Han er generelt til å spise opp i den filmen.

*sikler mer*

Gjest Daisy
Skrevet

Brad Pitt har ganske sexy muskulatur nedenfor beltestedet. Han er generelt til å spise opp i den filmen.

*sikler mer*

Hvorfor kommer ingen sånne og banker på døra mi i kveld? Kunne trengt en armkrok a la den ;o)

Skrevet

Ja, var ikke så værst. Men jeg likte filmen! Og jeg tror jeg ville likt den uten kroppen til Brad Pitt også. Men den var så absolutt ikke å forakte...

Lurte bare litt på hva vedkommende mener vi kan lære av Diane Kruger...

Liker best Orlando Bloom, jeg :o)

Brad Pitt er jo nesten 40 år ;o) (men hvor gammel er Orlando?)

Jeg syns det var noe rart med øyenkontakten til O. Bloom. Han så liksom så "Romantikk" ut. Gammel han er? Tipper 23?

Skrevet

Ja, var ikke så værst. Men jeg likte filmen! Og jeg tror jeg ville likt den uten kroppen til Brad Pitt også. Men den var så absolutt ikke å forakte...

Lurte bare litt på hva vedkommende mener vi kan lære av Diane Kruger...

Liker best Orlando Bloom, jeg :o)

Brad Pitt er jo nesten 40 år ;o) (men hvor gammel er Orlando?)

Jeg syns det var noe rart med øyenkontakten til O. Bloom. Han så liksom så "Romantikk" ut. Gammel han er? Tipper 23?

Gjest Daisy
Skrevet

*sikler mer*

Hvorfor kommer ingen sånne og banker på døra mi i kveld? Kunne trengt en armkrok a la den ;o)

Gjest Daisy
Skrevet

Liker blikket hans ;o) Og romantikk. Og 23-åringer. Tror du jeg har sjans? *s*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, nei, suit yourself. Jeg likte den, men smaken er jo som baken...

Bloom er forresten født i 1977. Ser du lurte et eller annet sted i tråden her.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, DA er det hun som Orlando Bloom er sammen med i filmen.

Hmmm, hva kan vi lære av henne? Lage krig for kjærlighet?

Jeg vet ikke. Har jo ikke sett filmen, ei heller anmeldelsen (?) du referer til.

Gjest Daisy
Skrevet

Bloom er forresten født i 1977. Ser du lurte et eller annet sted i tråden her.

Takk :o) Min nye helt ;o)

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg vet ikke. Har jo ikke sett filmen, ei heller anmeldelsen (?) du referer til.

Anmeldelsen er den som er i det første innlegget jeg skrev - skrevet av en bruker på VGnett.

Skrevet

Liker blikket hans ;o) Og romantikk. Og 23-åringer. Tror du jeg har sjans? *s*

Kan hende du har sjans? Who knows. Så faktisk på noen russegutter for ikke så mange dager siden. Hender det er friskt med smårips.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Anmeldelsen er den som er i det første innlegget jeg skrev - skrevet av en bruker på VGnett.

Ah. Nei, han fyren der ser bare kåt ut. Uten og ha sett filmen vil jeg anta at jenta var enkel å få til sengs, kledde seg bra, var generelt sexy, eller rett og slett hadde en væremåte som var uhyre spiselig.

Men jeg vet jo som sagt ikke. Har ikke sett filmen, og personlig mener jeg at damene burde lære litt av The Bride. Kvinnfolk som vet å bruke samuraisverdet er tross alt min greie. Jeg har funnet ut det nå!

Kan du bruke sverdet? I så fall er jeg singel... Bare så det er sagt!

Gjest Daisy
Skrevet

Kan hende du har sjans? Who knows. Så faktisk på noen russegutter for ikke så mange dager siden. Hender det er friskt med smårips.

Jeg er jo født i 82, og Orlando Bloom visstnok i 77, så det blir jo ikke smårips for meg.

Problemet blir vel ikke å finne ut om jeg har sjans eller ikke, men å noen gang møte han, he he.

Gjest Daisy
Skrevet

Og...

Det er jo slett ikke sikkert han er like tøff som i Ringenes Herre og like romantisk som i Troja i virkeligheten. *s*

Gjest Daisy
Skrevet

Ah. Nei, han fyren der ser bare kåt ut. Uten og ha sett filmen vil jeg anta at jenta var enkel å få til sengs, kledde seg bra, var generelt sexy, eller rett og slett hadde en væremåte som var uhyre spiselig.

Men jeg vet jo som sagt ikke. Har ikke sett filmen, og personlig mener jeg at damene burde lære litt av The Bride. Kvinnfolk som vet å bruke samuraisverdet er tross alt min greie. Jeg har funnet ut det nå!

The Bride?

Jepp, jeg kan svinge sverdet!

ShitDiddelyDo
Skrevet

The Bride?

Jepp, jeg kan svinge sverdet!

Har du ikke sett Kill Bill?

Vel, da vet du hva du har å gjøre! :)

Skrevet

Drit i kritikken. FY FASAN så deilig Brad Pitt er i den filmen.. DEN kroppen.. *sikle* :)

Gikk jeg glipp av noe?

Skrevet

Har ikke Samuraisverd, men jeg var i en yogatime for litt over en uke siden og jeg kan imponere deg med at jeg kan ligge på ryggen og dytte tærne i golvet bak huet mitt.

Kan ligge slik en god stund, faktisk. Blir ganske gåen i ryggen av det og flesket presser på indre organer på en ubehagelig måte, men altså hovedpoenget er: jeg er sprek nok til å svinge et samuraisverd når jeg greier det der. Tror jeg, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...