Gå til innhold

Enda mer Troja

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Har du ikke sett Kill Bill?

Vel, da vet du hva du har å gjøre! :)

Nei... har ikke kommet så langt enda.

Men du kan jo fortelle meg i korte trekk hva man skal lære av den (utenom å trekke sverdet), så er jeg klar for helgen *s*

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

28

• soleil

12

• Dorthe

7

• petter smart

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gikk jeg glipp av noe?

Syns den var underholdende, jeg. Litt mye kriging og de romantiske scenene var ikke alltid like bra, men som sagt.. Brad var fin og det holdt for meg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei... har ikke kommet så langt enda.

Men du kan jo fortelle meg i korte trekk hva man skal lære av den (utenom å trekke sverdet), så er jeg klar for helgen *s*

Hva man lærer av The Bride?

Tja, det må jo rett og slett være det å bli knalltøff. For du kan vel si det sånn at Uma Thurman er relativt beinhard i denne filmen.

"Relativt" blir kanskje en underdrivelse! :)

Men spesifikt bør du blant annet klare å ta deg av rundt 50 dresskledde japser.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har ikke Samuraisverd, men jeg var i en yogatime for litt over en uke siden og jeg kan imponere deg med at jeg kan ligge på ryggen og dytte tærne i golvet bak huet mitt.

Kan ligge slik en god stund, faktisk. Blir ganske gåen i ryggen av det og flesket presser på indre organer på en ubehagelig måte, men altså hovedpoenget er: jeg er sprek nok til å svinge et samuraisverd når jeg greier det der. Tror jeg, da.

Det høres ut som om du rett og slett bør stikke til Japan, kjøpe et sverd av den rette mannen, og kline til!

Gjest Daisy
Skrevet

Hva man lærer av The Bride?

Tja, det må jo rett og slett være det å bli knalltøff. For du kan vel si det sånn at Uma Thurman er relativt beinhard i denne filmen.

"Relativt" blir kanskje en underdrivelse! :)

Men spesifikt bør du blant annet klare å ta deg av rundt 50 dresskledde japser.

Hm... den blir tøff.

Men jeg kan kjefte litt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hm... den blir tøff.

Men jeg kan kjefte litt.

Tja, enkelte kvinnfolk kan vel være enda mer skremmende når de setter igang med kjeften enn når de drar fram samuraidsverdene sine, så du skal aldri se bort ifra at det hadde fungert!

Gjest Daisy
Skrevet

Tja, enkelte kvinnfolk kan vel være enda mer skremmende når de setter igang med kjeften enn når de drar fram samuraidsverdene sine, så du skal aldri se bort ifra at det hadde fungert!

:o)

Neste gang jeg treffer en jeg liker, skal jeg være skikkelig bitchy. Se om det funker ;o)

Skrevet

Absolutt. Men det er ikke for sent, ta deg en tur på kino i helgen...

Eller sjekk ut http://wwww.troythemovie.com

Jeg skal reise vekk på søndag og blir borte i 14 dager så jeg kan ikke gå på kino.

Skrevet

Syns den var underholdende, jeg. Litt mye kriging og de romantiske scenene var ikke alltid like bra, men som sagt.. Brad var fin og det holdt for meg.

Brad er alltid bra han ;o)

Skrevet

Det høres ut som om du rett og slett bør stikke til Japan, kjøpe et sverd av den rette mannen, og kline til!

Takk for tipset! Will do!

ShitDiddelyDo
Skrevet

:o)

Neste gang jeg treffer en jeg liker, skal jeg være skikkelig bitchy. Se om det funker ;o)

Uten samuraisverd så funker nok ikke den bitchy-holdningen, men jeg kan jo bare snakke for meg selv.

Den funker helt sikker på andre gutter! :)

Uansett: Du skal være rimelig glad for at du er åpen for nye ting. Jeg personlig har nemlig havnet i en samuraitankegang hvor det bare er samuraier som gjelder, noe som faen ikke gjør det enkelt på sjekkemarkedet.

Skrevet

Brad er alltid bra han ;o)

Jeg syns han har sett mye mer puslete ut før.

Før har han liksom vært søt, men nå var han litt barsk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Takk for tipset! Will do!

Jeg glemte forresten å si at denne "ta tærne i bakken-tingen" du bedriver, er ganske imponerende.

Jeg klarer ikke engang å stå rett og ta i bakken.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg syns han har sett mye mer puslete ut før.

Før har han liksom vært søt, men nå var han litt barsk.

Du må se Fight Club.

Der er Brad alle kvinners drøm.

...ikke det at jeg vet noe om det, men hadde jeg vært kvinne hadde jeg nok visst det.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg skal reise vekk på søndag og blir borte i 14 dager så jeg kan ikke gå på kino.

Hvor skal du da? Ferie?

Får se den på video da vet du.

Gjest Daisy
Skrevet

Uten samuraisverd så funker nok ikke den bitchy-holdningen, men jeg kan jo bare snakke for meg selv.

Uansett: Du skal være rimelig glad for at du er åpen for nye ting. Jeg personlig har nemlig havnet i en samuraitankegang hvor det bare er samuraier som gjelder, noe som faen ikke gjør det enkelt på sjekkemarkedet.

Nei, det er få av de der ute. Kan hende de har lagt igjen sverdet hjemme, de få som finnes.

Du får starte en interessegruppe på nettet *s*

Skrevet

Det må være hardt å ha en samurai-fetich, ja. :(

Får håpe du går lysere tider i møte.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det er få av de der ute. Kan hende de har lagt igjen sverdet hjemme, de få som finnes.

Du får starte en interessegruppe på nettet *s*

Det burde jeg kanskje gjøre.

...eventult bør jeg komme over denne samurai-greia. Jeg pleier ofte å komme over den slags om jeg tar tiden til hjelp.

Gjest Daisy
Skrevet

Det burde jeg kanskje gjøre.

...eventult bør jeg komme over denne samurai-greia. Jeg pleier ofte å komme over den slags om jeg tar tiden til hjelp.

Lett for å la seg rive med. Spørs nok ikke om jeg kommer over Orlando Bloom også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...