Gå til innhold

Enda mer Troja

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg glemte forresten å si at denne "ta tærne i bakken-tingen" du bedriver, er ganske imponerende.

Jeg klarer ikke engang å stå rett og ta i bakken.

Det er såvidt jeg greier det jeg og. Til gjengjeld klarer jeg ikke ta en eneste armhevning uten å ha knea nedi bakken. Men jeg jobber med saken.

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

28

• soleil

12

• Dorthe

7

• petter smart

1

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det må være hardt å ha en samurai-fetich, ja. :(

Får håpe du går lysere tider i møte.

Jeg håper også jeg går lysere tider i møte, selv om det egentlig er ganske lyst nå også. Sånn bortsett fra at det er mørkt ute. Men det er fordi det er natt. Selvsagt.

Hmmm, kanskje jeg skal legge inn det der med samuraiberte i sprayprofilen min. Faen, det skal jeg gjøre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lett for å la seg rive med. Spørs nok ikke om jeg kommer over Orlando Bloom også.

Jeg kom over Orlando etter den første LOTR filmen, så når det var håp for meg er det garantert håp for deg også.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er såvidt jeg greier det jeg og. Til gjengjeld klarer jeg ikke ta en eneste armhevning uten å ha knea nedi bakken. Men jeg jobber med saken.

Jeg prøvde det faktisk her om dagen for første gang på veldig mange år. Jeg klarte 30.

Ædabæda!

Skrevet

Du må se Fight Club.

Der er Brad alle kvinners drøm.

...ikke det at jeg vet noe om det, men hadde jeg vært kvinne hadde jeg nok visst det.

*s* Har sett sløss-klubb. Var bra den. Skjønte poenget etter jeg hadde sett den 3 ganger eller noe. Han Norton -karen som er i den filmen har også en veldig varierende kjekkhets-faktor. I noen filmer er han den pingla, i andre filmer er han skikkelig hønk.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg kom over Orlando etter den første LOTR filmen, så når det var håp for meg er det garantert håp for deg også.

Jeg ble forelsket da også, og kom over det. Får vel bare ta tiden til hjelp *s*

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg håper også jeg går lysere tider i møte, selv om det egentlig er ganske lyst nå også. Sånn bortsett fra at det er mørkt ute. Men det er fordi det er natt. Selvsagt.

Hmmm, kanskje jeg skal legge inn det der med samuraiberte i sprayprofilen min. Faen, det skal jeg gjøre.

Ha! Da skal jeg gå inn der og finne deg...

Hva er nicket?

ShitDiddelyDo
Skrevet

*s* Har sett sløss-klubb. Var bra den. Skjønte poenget etter jeg hadde sett den 3 ganger eller noe. Han Norton -karen som er i den filmen har også en veldig varierende kjekkhets-faktor. I noen filmer er han den pingla, i andre filmer er han skikkelig hønk.

Norton er en utrolig god skuespiller som også er lur nok til å velge gode roller.

Digger den mannen!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ha! Da skal jeg gå inn der og finne deg...

Hva er nicket?

Da lover du å skrive en melding til meg. Det er nemlig ingen andre som gidder å gjøre det!

Lucifer29

Gjest Daisy
Skrevet

Leste et sted at han bevisst unngår å bli hunk...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ble forelsket da også, og kom over det. Får vel bare ta tiden til hjelp *s*

Det er noe med øynene hans. Spesielt siden de skifter farge alt ettersom han husker å sette inn "alvelinsene" eller ikke! :)

Dette vises desidert best i TT.

Gjest Daisy
Skrevet

Da lover du å skrive en melding til meg. Det er nemlig ingen andre som gidder å gjøre det!

Lucifer29

Shall do. Må bare lage en profil først ;o)

Skrevet

Hvor skal du da? Ferie?

Får se den på video da vet du.

Jamen jeg havner jo alltid på dol om kvelden. Har jo aldri tid å se på film ;o)

Gjest Daisy
Skrevet

Det er noe med øynene hans. Spesielt siden de skifter farge alt ettersom han husker å sette inn "alvelinsene" eller ikke! :)

Dette vises desidert best i TT.

Det la jeg ikke merke til, men kommer garantert til å kikke etter neste gang jeg ser den.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Shall do. Må bare lage en profil først ;o)

Jeg har ikke skrevet noe om mine samuraitakter enda, men det kommer! :)

Skrevet

Du må se Fight Club.

Der er Brad alle kvinners drøm.

...ikke det at jeg vet noe om det, men hadde jeg vært kvinne hadde jeg nok visst det.

Men du har helt rett, der er han virkelig barsk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det la jeg ikke merke til, men kommer garantert til å kikke etter neste gang jeg ser den.

Du bør også legge merke til når disse to hobbitene er kidnappet av orkene. Når han ene ligger bundet på bakken og hesten steiler. Husker du scenen?

Se på armene hans i denne scenen. De er ikke lenger bundet! :)

Skrevet

Han er så rå i American History X

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men du har helt rett, der er han virkelig barsk.

Dessuten er filmen uhyre bra! Meget, meget god!

Skrevet

Dessuten er filmen uhyre bra! Meget, meget god!

Jeg har til og med sett den flere ganger ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...