soleil Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Jeg glemte forresten å si at denne "ta tærne i bakken-tingen" du bedriver, er ganske imponerende. Jeg klarer ikke engang å stå rett og ta i bakken. Det er såvidt jeg greier det jeg og. Til gjengjeld klarer jeg ikke ta en eneste armhevning uten å ha knea nedi bakken. Men jeg jobber med saken. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Det må være hardt å ha en samurai-fetich, ja. Får håpe du går lysere tider i møte. Jeg håper også jeg går lysere tider i møte, selv om det egentlig er ganske lyst nå også. Sånn bortsett fra at det er mørkt ute. Men det er fordi det er natt. Selvsagt. Hmmm, kanskje jeg skal legge inn det der med samuraiberte i sprayprofilen min. Faen, det skal jeg gjøre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Lett for å la seg rive med. Spørs nok ikke om jeg kommer over Orlando Bloom også. Jeg kom over Orlando etter den første LOTR filmen, så når det var håp for meg er det garantert håp for deg også. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Det er såvidt jeg greier det jeg og. Til gjengjeld klarer jeg ikke ta en eneste armhevning uten å ha knea nedi bakken. Men jeg jobber med saken. Jeg prøvde det faktisk her om dagen for første gang på veldig mange år. Jeg klarte 30. Ædabæda! 0 Siter
soleil Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Du må se Fight Club. Der er Brad alle kvinners drøm. ...ikke det at jeg vet noe om det, men hadde jeg vært kvinne hadde jeg nok visst det. *s* Har sett sløss-klubb. Var bra den. Skjønte poenget etter jeg hadde sett den 3 ganger eller noe. Han Norton -karen som er i den filmen har også en veldig varierende kjekkhets-faktor. I noen filmer er han den pingla, i andre filmer er han skikkelig hønk. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Jeg kom over Orlando etter den første LOTR filmen, så når det var håp for meg er det garantert håp for deg også. Jeg ble forelsket da også, og kom over det. Får vel bare ta tiden til hjelp *s* 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Jeg håper også jeg går lysere tider i møte, selv om det egentlig er ganske lyst nå også. Sånn bortsett fra at det er mørkt ute. Men det er fordi det er natt. Selvsagt. Hmmm, kanskje jeg skal legge inn det der med samuraiberte i sprayprofilen min. Faen, det skal jeg gjøre. Ha! Da skal jeg gå inn der og finne deg... Hva er nicket? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 *s* Har sett sløss-klubb. Var bra den. Skjønte poenget etter jeg hadde sett den 3 ganger eller noe. Han Norton -karen som er i den filmen har også en veldig varierende kjekkhets-faktor. I noen filmer er han den pingla, i andre filmer er han skikkelig hønk. Norton er en utrolig god skuespiller som også er lur nok til å velge gode roller. Digger den mannen! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Ha! Da skal jeg gå inn der og finne deg... Hva er nicket? Da lover du å skrive en melding til meg. Det er nemlig ingen andre som gidder å gjøre det! Lucifer29 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 *s* Har sett sløss-klubb. Var bra den. Skjønte poenget etter jeg hadde sett den 3 ganger eller noe. Han Norton -karen som er i den filmen har også en veldig varierende kjekkhets-faktor. I noen filmer er han den pingla, i andre filmer er han skikkelig hønk. Leste et sted at han bevisst unngår å bli hunk... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Jeg ble forelsket da også, og kom over det. Får vel bare ta tiden til hjelp *s* Det er noe med øynene hans. Spesielt siden de skifter farge alt ettersom han husker å sette inn "alvelinsene" eller ikke! Dette vises desidert best i TT. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Da lover du å skrive en melding til meg. Det er nemlig ingen andre som gidder å gjøre det! Lucifer29 Shall do. Må bare lage en profil først ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Hvor skal du da? Ferie? Får se den på video da vet du. Jamen jeg havner jo alltid på dol om kvelden. Har jo aldri tid å se på film ;o) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Det er noe med øynene hans. Spesielt siden de skifter farge alt ettersom han husker å sette inn "alvelinsene" eller ikke! Dette vises desidert best i TT. Det la jeg ikke merke til, men kommer garantert til å kikke etter neste gang jeg ser den. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Shall do. Må bare lage en profil først ;o) Jeg har ikke skrevet noe om mine samuraitakter enda, men det kommer! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Du må se Fight Club. Der er Brad alle kvinners drøm. ...ikke det at jeg vet noe om det, men hadde jeg vært kvinne hadde jeg nok visst det. Men du har helt rett, der er han virkelig barsk. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Det la jeg ikke merke til, men kommer garantert til å kikke etter neste gang jeg ser den. Du bør også legge merke til når disse to hobbitene er kidnappet av orkene. Når han ene ligger bundet på bakken og hesten steiler. Husker du scenen? Se på armene hans i denne scenen. De er ikke lenger bundet! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 *s* Har sett sløss-klubb. Var bra den. Skjønte poenget etter jeg hadde sett den 3 ganger eller noe. Han Norton -karen som er i den filmen har også en veldig varierende kjekkhets-faktor. I noen filmer er han den pingla, i andre filmer er han skikkelig hønk. Han er så rå i American History X 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Men du har helt rett, der er han virkelig barsk. Dessuten er filmen uhyre bra! Meget, meget god! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Dessuten er filmen uhyre bra! Meget, meget god! Jeg har til og med sett den flere ganger ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.