Gå til innhold

Enda mer Troja

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har til og med sett den flere ganger ;o)

Det er en film man aldri får nok av! :)

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

28

• soleil

12

• Dorthe

7

• petter smart

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Daisy
Skrevet

Du bør også legge merke til når disse to hobbitene er kidnappet av orkene. Når han ene ligger bundet på bakken og hesten steiler. Husker du scenen?

Se på armene hans i denne scenen. De er ikke lenger bundet! :)

Husker den scenen, ja. Fiffig.

Oppmerksom, du. Sett den mange ganger, eller?

Jeg la merke til to ting i Troja (du har ikke sett den, nei, men likevel...) - de brer et blått teppe over en død person, og det er sånne frynser a la de du får på Kid Interiør på det..

Og når en av de er død, ser det VELDIG dokke-aktig ut.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Husker den scenen, ja. Fiffig.

Oppmerksom, du. Sett den mange ganger, eller?

Jeg la merke til to ting i Troja (du har ikke sett den, nei, men likevel...) - de brer et blått teppe over en død person, og det er sånne frynser a la de du får på Kid Interiør på det..

Og når en av de er død, ser det VELDIG dokke-aktig ut.

Jeg har sett den noen ganger, men må innrømme jeg vanligvis ikke henger meg opp i den slags. Dog var dette en ganske stor feil, og den synes veldig, veldig godt.

Merkelig at de presterer å begå sånne glipper.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg har sett den noen ganger, men må innrømme jeg vanligvis ikke henger meg opp i den slags. Dog var dette en ganske stor feil, og den synes veldig, veldig godt.

Merkelig at de presterer å begå sånne glipper.

Ja, skulle tro de så over før de lanserte :o) Har funnet masse skrivefeil i skoleboken jeg leser i dag også... har ikke forfatteren sett over manus?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, skulle tro de så over før de lanserte :o) Har funnet masse skrivefeil i skoleboken jeg leser i dag også... har ikke forfatteren sett over manus?

Det er sikkert fort gjort å gjøre noen slurvefeil, men man skulle jo tro noen faktisk leste bøkene før de ga dem ut.

Spesielt skolebøker.

petter smart
Skrevet

Ja jeg tuller. Diane Kruger var hun som Akilles ble forelsket i, Hektors og Paris kusine. Sean Bean var han hvis jeg husker riktig som kom med beskjeden til Akilles at fetteren hans var død, og A. angrep for siden å be om unnskyldning. Ikke en stor rolle, og kanskje jeg tar feil.

Du tar nok feil :-)

Sean Bean spilte Odyssevs, altså han som kom opp med ideen til hesten.

Skrevet

helene, hu som paris (orlando bloom) tar med til troja.

hvis du ikke hadde fått svar på det allerede :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...