ShitDiddelyDo Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Jeg har til og med sett den flere ganger ;o) Det er en film man aldri får nok av! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Du bør også legge merke til når disse to hobbitene er kidnappet av orkene. Når han ene ligger bundet på bakken og hesten steiler. Husker du scenen? Se på armene hans i denne scenen. De er ikke lenger bundet! Husker den scenen, ja. Fiffig. Oppmerksom, du. Sett den mange ganger, eller? Jeg la merke til to ting i Troja (du har ikke sett den, nei, men likevel...) - de brer et blått teppe over en død person, og det er sånne frynser a la de du får på Kid Interiør på det.. Og når en av de er død, ser det VELDIG dokke-aktig ut. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Husker den scenen, ja. Fiffig. Oppmerksom, du. Sett den mange ganger, eller? Jeg la merke til to ting i Troja (du har ikke sett den, nei, men likevel...) - de brer et blått teppe over en død person, og det er sånne frynser a la de du får på Kid Interiør på det.. Og når en av de er død, ser det VELDIG dokke-aktig ut. Jeg har sett den noen ganger, men må innrømme jeg vanligvis ikke henger meg opp i den slags. Dog var dette en ganske stor feil, og den synes veldig, veldig godt. Merkelig at de presterer å begå sånne glipper. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Jeg har sett den noen ganger, men må innrømme jeg vanligvis ikke henger meg opp i den slags. Dog var dette en ganske stor feil, og den synes veldig, veldig godt. Merkelig at de presterer å begå sånne glipper. Ja, skulle tro de så over før de lanserte ) Har funnet masse skrivefeil i skoleboken jeg leser i dag også... har ikke forfatteren sett over manus? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Ja, skulle tro de så over før de lanserte ) Har funnet masse skrivefeil i skoleboken jeg leser i dag også... har ikke forfatteren sett over manus? Det er sikkert fort gjort å gjøre noen slurvefeil, men man skulle jo tro noen faktisk leste bøkene før de ga dem ut. Spesielt skolebøker. 0 Siter
petter smart Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Ja jeg tuller. Diane Kruger var hun som Akilles ble forelsket i, Hektors og Paris kusine. Sean Bean var han hvis jeg husker riktig som kom med beskjeden til Akilles at fetteren hans var død, og A. angrep for siden å be om unnskyldning. Ikke en stor rolle, og kanskje jeg tar feil. Du tar nok feil :-) Sean Bean spilte Odyssevs, altså han som kom opp med ideen til hesten. 0 Siter
villee Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 helene, hu som paris (orlando bloom) tar med til troja. hvis du ikke hadde fått svar på det allerede 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.