Gå til innhold

Anmelde LO?

Anbefalte innlegg

Gjest anmelde
Skrevet

Kan man anmelde LO? Vil en slik anmeldelse bli tatt seriøst? Kanskje litt merkelig spørsmål, men jeg mener LO gjør et stort overtramp med den pågående streiken. Samfunnet taper milliarder av kroner på grunn av streiken. Streiken går ut over uskyldige. Tonnevis av mat kjøres på dynga mens millioner av mennesker sulter og dør på grunn av for lite mat. Jeg er selv organisert men dette synes jeg blir for dumt, og jeg kommer til å melde meg UT av organisasjonen på grunn av dette.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Jeg er selv organisert men dette synes jeg blir for dumt, og jeg kommer til å melde meg UT av organisasjonen på grunn av dette."

Jeg tror nok andre enn du også kommer til å vurdere å melde seg ut på grunn av denne streiken.

Kravene er urimelige, og selv om det ikke går på liv og helse løs i Norge ennå, så har du selvsagt rett i at de økonomiske tapene som følge av dette tullet er vannvittige.

På hvilket grunnlag vil du anmelde dem?

Gjest dumt, men ikke ulovlig
Skrevet

Når en anmelder, ber en Politiet etterforske om det har skjedd et brudd på loven.

Det LO gjør er utrolig dumt, slik er det nesten alltid, men det er ikke ulovlig. Derfor har det ingen hensikt med en anmeldelse.

Skrevet

Du kommer nok ingen vei med det. Utrolig teit det de foretar seg, men lovlig. LO er jo tvers gjennom ren idioti, så det er ingen overraskelse dette.

Skrevet

ALLE streiker rammer uskyldige. Og anmelder du LO må du i samme streiken anmelde motparten HSH (?) for at de har satt i gang lockout.

Det er streikerett i Norge, og dette er en lovlig streik og en lovlig lockout. Synd for dem det rammer, men slik er det nå engang

Gjest osiris
Skrevet

Nå er jo både streiken og lockouten over, men jeg syns du må ta i betraktning at det var flere i lockout enn i streik......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...