Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har kanskje vært tatt opp allerede, men jeg mista programmet på onsdag. HVA BLE NASJONALORDET? Ble det hæ?

Fortsetter under...

Skrevet

Det ble dugnad, noe statsminiser Bondevik ble glad for (det var han som sprettet konvolutten med ordet).

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Pokker. Jeg holder fremdeles en knapp på "jah" på innpust, jeg.

Riktignok er et ord som dugnad svært norsk, men fenomenet med at å trekke pusten skarpt skal være et fullgodt utsagn, er da allikevel hakket mer eksotisk.

Jaja.

*LOL* : malun:"fenomenet med at å trekke pusten skarpt skal være et fullgodt utsagn, er da allikevel hakket mer eksotisk."

*ler igejn* ..eksotisk...

Annonse

Skrevet

Jeg syns han er så kjekk han der som leder Typisk norsk. Er det noen som vet hvor gammel han er? Og om han er singel?

Gjest malun
Skrevet

Nei, tror dette er bare de fem finalistene. Finner ikke noe på siden som sier hvor de endte i kåringen. Eller leser jeg helt feil? (Kan godt være :-)

Det ble dugnad, ja. Så en sak om det i Vårt Land.

Gjest malun
Skrevet

Jeg syns han er så kjekk han der som leder Typisk norsk. Er det noen som vet hvor gammel han er? Og om han er singel?

Han har kone (eller samboer?) og to små barn. Bor på en stor, gammel gård på Hadeland.

Skrevet

Det ble dugnad, ja. Så en sak om det i Vårt Land.

OK. Dårlig at det ikke var oppdatert på sidene til NRK. Hmfrp.

Så kjedelig, da. Dugnad er litt for selvfølgelig, synes jeg (mon tro om ikke nitimen hadde en lignende kåring for noen år siden? Mener "Dugnad" tidligere også har fått blitt kåra til ett eller annet?)

Gjest malun
Skrevet

OK. Dårlig at det ikke var oppdatert på sidene til NRK. Hmfrp.

Så kjedelig, da. Dugnad er litt for selvfølgelig, synes jeg (mon tro om ikke nitimen hadde en lignende kåring for noen år siden? Mener "Dugnad" tidligere også har fått blitt kåra til ett eller annet?)

Jeg holdt en knapp på "jah" på innpust. Det er den utlendinger stort sett blir veldig fascinert av.

Skrevet

Jeg holdt en knapp på "jah" på innpust. Det er den utlendinger stort sett blir veldig fascinert av.

Jah, enig med du!

Annonse

Skrevet

Men er ikke det bare på nettsidene det vant? det skulle jo være sms-avstemming???

Offentlig avklaring på TV i går.

Skrevet

Offentlig avklaring på TV i går.

I går??? Var det ikke onsdager det gikk på?

Skrevet

I går??? Var det ikke onsdager det gikk på?

Eller onsdag. Eller i går. Husker ikke.

Gjest thetraveller
Skrevet

Nasjonalordet ble DUGNAD.

Det tok meg ei stund å innse at det faktisk er et oppdatert program det der, og ikke fra 70-tallet! Han programlederen ser ut som han henger igjen i 70-tallet... :-o

Skrevet

Nasjonalordet ble DUGNAD.

Det tok meg ei stund å innse at det faktisk er et oppdatert program det der, og ikke fra 70-tallet! Han programlederen ser ut som han henger igjen i 70-tallet... :-o

Ja, men han er tøff likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...