Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er glad vi ikke er på Hunderfossen som var planlagt....

PS - Ikke si det itl mannen min.

:o)

Gjest Daisy
Skrevet

Snør?! Hvor i verden er du? Her har vi sol ;o)

Skrevet

Snør?! Hvor i verden er du? Her har vi sol ;o)

Her og snør det:(

Har skikkelig lagt seg på bakken....

Og jeg sier bare Hva sa jeg!

Det er noe muffins når vi har over 20 grader i mai, da kommer vintern tildligere slik den har gjort her på sunnmøre!

Gjest Daisy
Skrevet

Her og snør det:(

Har skikkelig lagt seg på bakken....

Og jeg sier bare Hva sa jeg!

Det er noe muffins når vi har over 20 grader i mai, da kommer vintern tildligere slik den har gjort her på sunnmøre!

Ja, det var den sommeren ;o)

Skrevet

Bare se på bildet i fra volda i dagtidlig:) Ungene syntes det er gøy iallefall:)

http://www.dagbladet.no/dinside/2004/05/21/398574.html

Fysj da!

Det snør her også, men det legger seg i det minste ikke på bakken.

Litt regn, litt knallsol og blå himmel, litt hagl, litt oppholdsvær, litt sol igjen, litt sludd, litt snø, litt sol nok en gang, litt pøsregn......

Sånn er det å bo på vestlandet. Men jeg har aldri sett snø så sent i mai før.

Skrevet

Fysj da!

Det snør her også, men det legger seg i det minste ikke på bakken.

Litt regn, litt knallsol og blå himmel, litt hagl, litt oppholdsvær, litt sol igjen, litt sludd, litt snø, litt sol nok en gang, litt pøsregn......

Sånn er det å bo på vestlandet. Men jeg har aldri sett snø så sent i mai før.

Er bare noen år siden det snødde i andre uka i juni:) Da hadde vi en fin mai da...

Bor man på vestlandet, så blir man straffet med en ukes styggevær, bare for et par dager med sol:)

Får bare håpe det blir sånn frem til eksamen er ferdig:) JEG går IKKE ut i dette været, da kroppen min allerede har stillt seg inn på SOMMER og ikke VINTER:)

Skrevet

Oj! Glad jeg bor i sør nå ;o)

Det snør ikke i nord :)

Det er ikke akkurat varmt heller. 9 grader midt på dagen i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...