Gå til innhold

Bare et tips til dem som vil gå ned i vekt

Anbefalte innlegg

Gjest turgåeren
Skrevet

Jeg spiser akkurat det samme som jeg alltid har gjort.

Men for 2 måneder siden begynte jeg å gå 1 time til dagen.Rask gange.

Ikke har bare kondisen blitt betraktelig bedre,men jeg har jammen meg gått ned hele 7 kilo!

Fortsetter under...

Skrevet

Helt enig, det hjelper å røre på seg.

Begynte for en måned siden å gå en rask tur hver dag, og det hjelper.

Føler meg allerede i bedre form.

Skrevet

Gratulerer med strålende resultat!

Tipset ditt var vel ikke helt nytt, men det er alltid kjekt å lese om folk som har lykkes!

Selv har jeg begynt å jogge, jeg har nemlig ikke 2 mnd. på meg til å gå ned i vekt...

mvh

Skrevet

Helt enig, det hjelper å røre på seg.

Begynte for en måned siden å gå en rask tur hver dag, og det hjelper.

Føler meg allerede i bedre form.

Skulle ønske det var det samme for meg, nå har jeg ikke bil da, så jeg går "overalt" og det kan faktisk bli noen mil pr dag:) MEN jeg sover ikke om natta da jeg får senestrekk (vet ikke om jeg rett og slett har for korte sener, har vært plaget med dette siden 9 klasse)

I tillegg må jeg bruke dobbelt så mye astmaspray når jeg går... og det har jeg ikke råd til:( derfor er det pilates på meg, og jeg har med min økonomi og mine lille treningstunder gått ned over 10 kg siden februar... men dette tror jeg er fordi jeg ikke har råd til mat ganske enkelt:) så supper er et super slanke middel:) selv om det går på helsa løs:)

Skrevet

Skulle ønske det var det samme for meg, nå har jeg ikke bil da, så jeg går "overalt" og det kan faktisk bli noen mil pr dag:) MEN jeg sover ikke om natta da jeg får senestrekk (vet ikke om jeg rett og slett har for korte sener, har vært plaget med dette siden 9 klasse)

I tillegg må jeg bruke dobbelt så mye astmaspray når jeg går... og det har jeg ikke råd til:( derfor er det pilates på meg, og jeg har med min økonomi og mine lille treningstunder gått ned over 10 kg siden februar... men dette tror jeg er fordi jeg ikke har råd til mat ganske enkelt:) så supper er et super slanke middel:) selv om det går på helsa løs:)

Har du noen treningsfilmer med pilates du kan anbefale?

Skrevet

Jeg synes faktisk astmaen min har blitt bedre i det siste.

Om det kommer av at jeg rører på meg daglig eller at jeg har gått ned noen kg (har gått ned 20 kg. siden mai i fjor) er ikke godt å si.

Vi har gudskjelov råd til mat, men jeg vet hvordan det er å ha veeeldig dårlig råd.

Slet veldig med økonomien for en god del år siden.

Håper du kommer ut av det snart. Lykke til og god helg.

Annonse

Skrevet

Har du noen treningsfilmer med pilates du kan anbefale?

Nei, jeg bruker den gamle gamle challanger videoen fra mor som kom ut på 80 tallet...

Dessutenhar jeg lånt bøker på biblioteket, også fikk jeg en i gave til jul... (det var det som satte meg i sving) Den heter iallefall "Pilatestrening, av Trevor Blount og Eleanor McKenzie" tror den er kjøpt hos Energica...

http://www.energica.no

Det er iallefall god nok trening, mangen har blitt fastere og hardere, det samme med låre og legger, og stupen, ja den er knallhard:)

Skrevet

Wow!

Stå på :)

Selv har jeg trent 3 ganger i uka på treningsstudio de tre siste mnd, både kondisjonstrening og apparat-trening. Har ikke gått ned en eneste kilo!

Skrevet

Jeg synes faktisk astmaen min har blitt bedre i det siste.

Om det kommer av at jeg rører på meg daglig eller at jeg har gått ned noen kg (har gått ned 20 kg. siden mai i fjor) er ikke godt å si.

Vi har gudskjelov råd til mat, men jeg vet hvordan det er å ha veeeldig dårlig råd.

Slet veldig med økonomien for en god del år siden.

Håper du kommer ut av det snart. Lykke til og god helg.

Er så mye "tinster" i luften nå, og allergipillene mine hjelper ikke lenger...

Så jeg snufser og er tettere en EVER (hmmm blir bare værre og værre for hvert år) og bruker mere astmaspray enn på lenge lenge...

Så noen dager må jeg bare holde meg inne OG ikke opne vinduer:(

(derfor er jeg faktisk litt gla for været idag, da jeg kan opne viduer)

Ellers så er jo suppe en ok måte å få i seg litt mat på:) OG et effektivt slankemiddel, men om ernæringseksertene er med på den det tror jeg ikke;)

Og for å si det mildt, jeg GLEDER meg til å få en annen inntekt enn bare studielån...:) God helg til alle..

Gjest Daisy
Skrevet

Wow!

Selv har jeg trent 3 ganger i uka på treningsstudio de tre siste mnd, både kondisjonstrening og apparat-trening. Har ikke gått ned en eneste kilo!

Muskler veier mer enn fett :o)

Skrevet

Nei, jeg bruker den gamle gamle challanger videoen fra mor som kom ut på 80 tallet...

Dessutenhar jeg lånt bøker på biblioteket, også fikk jeg en i gave til jul... (det var det som satte meg i sving) Den heter iallefall "Pilatestrening, av Trevor Blount og Eleanor McKenzie" tror den er kjøpt hos Energica...

http://www.energica.no

Det er iallefall god nok trening, mangen har blitt fastere og hardere, det samme med låre og legger, og stupen, ja den er knallhard:)

Hva er stupen?

Gjest Daisy
Skrevet

Lol. Trodde du skrev sceneskrekk med en gang ;o)

Senestrekk? Under foten? Jeg får det, under høyre fot. Kjennes ut som om senen er for kort...

Skrevet

Senestrekk? Under foten? Jeg får det, under høyre fot. Kjennes ut som om senen er for kort...

Har da litt sceneskrekk og jeg da:)

Jeg får det ikke bare under foten, men helt i fra ryggen og ned, i begge bena sammtidig, så jeg har liten sjanse til å stå på bena og gå det av meg... så jeg ligger der i et smertehelvete som kan vare HELE natten...og det gjør det som oftest

Sitter på venteliste på MR og DET tar tid:(

Annonse

Gjest javeldå
Skrevet

Wow!

Me too :-(

Skrevet

Lol

Jeg ser dette hele tiden. MEN JEG SKJØNNER IKKE HVA DET BETYR. Hjelpe meg????

c",)

Skrevet

Lol

c",)

Laughing out loud.

Eller lots of laugh.

Altså at man ler :)

Skrevet

Laughing out loud.

Eller lots of laugh.

Altså at man ler :)

Evig takknemmlig!

Er det flere slike uttrykk jeg ikke har fått med meg?

Ikke så lenge siden jeg måtte spørre hva FU og u/t betyr. Ikke helt med i svingene alltid, skjønner jeg.

Gjest Daisy
Skrevet

Lol

c",)

Laughing out loud!

Gjest tips til deg
Skrevet

Prøv selen mot senestrekk. Fikk det rådet en gang og det virker i alle fall på meg og min mor, som var ille plaget.

Hvis du bruker mer medisiner når du går, så er det jo slik at man ikke skal betale mer enn et visst beløp i uken/mnd på medisiner, da får man dem gratis.

En vennlig apotektekniker fortalte meg det en gang, og siden har jeg flere ganger fått gratis medisin, selv om jeg ikke har fullt egenandelskort.

Gjest thetraveller
Skrevet

Kalsium med D-vitamin anbefales på det sterkeste mot senestrekk! Jeg har god erfaring fra div. svangerskap med fryktelig vondt - det ga seg så og si helt med kalsium. D-vitaminet gjør at det tas raskere og bedre opp i kroppen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...