Gå til innhold

HASTER; Bra utested i Oslo???! (uten for mye røyk?)

Anbefalte innlegg

Gjest Naturbarn
Skrevet

Skal til Oslo i helga, og lurer på om noen vet om et bra utested, gjerne pianobar e.l. (ikke disco), som er bra for oss som ikke tåler røyk så bra???

Finnes det, eller må jeg vente til 1.juni....?

HJELP!

Takknemlig for svar!

Gjest Naturbarn
Skrevet

Vegeta Vertshus.

Takk for svar!

Jeg har spist der et par ganger, har de åpent om kvelden også?Hva skjer der på en lørdagskveld?

mariaflyfly
Skrevet

Takk for svar!

Jeg har spist der et par ganger, har de åpent om kvelden også?Hva skjer der på en lørdagskveld?

Aner ikke. Regna bare med at det var stedet for deg. ;o)

Skrevet

Aner ikke. Regna bare med at det var stedet for deg. ;o)

Vegeta har ikke noe piano eller underholdning. Jeg spiser der iblant, og det er et ok sted hvis man vil prate i fred og ro, men ikke stedet jeg ville gå ut på en lørdagskveld akkurat (jeg tror hun bare tuller med deg!)

Nei jeg har bodd i Oslo i mange år og har fortsatt ikke funnet noe bra sted å gå ut for oss som ikke tåler røyk. Jeg går iblant på Egon ved Sentralstasjonen, de har ihvertfall en egen etasje uten røyk, og maten er ok.

Jeg gleder meg veldig til 1.juni!

Skrevet

2 etg på Tre Brødre er vel ikke så røykfylt, tror jeg.

Baren i spise-restauranten på Smuget har også begrensede røykemulighter nå.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Vegeta har ikke noe piano eller underholdning. Jeg spiser der iblant, og det er et ok sted hvis man vil prate i fred og ro, men ikke stedet jeg ville gå ut på en lørdagskveld akkurat (jeg tror hun bare tuller med deg!)

Nei jeg har bodd i Oslo i mange år og har fortsatt ikke funnet noe bra sted å gå ut for oss som ikke tåler røyk. Jeg går iblant på Egon ved Sentralstasjonen, de har ihvertfall en egen etasje uten røyk, og maten er ok.

Jeg gleder meg veldig til 1.juni!

enig med 'ekte nick'. Litt tragisk å måtte gå på Egon, men der er det iallfall god størrelse på ikkerøykeravdelingen. Men intimt og koselig??.... haha!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

enig med 'ekte nick'. Litt tragisk å måtte gå på Egon, men der er det iallfall god størrelse på ikkerøykeravdelingen. Men intimt og koselig??.... haha!

(ps. Jeg tenkte på Egon på Karl Johan, v. paléet.)

Hvis ikke forholdene retter seg etter 1.juni, får jeg slå meg sammen med 'ekte nick' med fler, og gå ut og lage liv og røre og vise at ikkerøykere også er morsomme og kjempekoselige folk som kan slå ut håret. Vi kan jo f.eks. ta over et helt dansegulv!?.........bare vi er mange nok.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...