Gjest Braathens Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Noen som vet hvordan erstatningen fungerer? Kjøper man nytt sete, og får refundert pengene. Eller? 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Dere burde tatt kontakt med serviceskranken med det samme dere hadde hentet bilstolen på rullebåndet, for å få vist frem skaden og fått en skademelding med dere. Hvor var det? Gardermoen? I så fall ville dere fått en oversikt over hvor de forskjellige butikkene som flyselskapet bruker til skadde objekter, og blitt henvist til en av dem. Ta vare på billetten, ring Braathens snarest (tror de har åpent frem til i titida på hverdager på flyplassen), og forklar at dere ikke oppdaget skaden før dere skulle sette setet i bilen. Legg på litt ekstra, og si at det haster med å få det reparert (evt byttet). Da ordner det seg nok... Hilsen 0 Siter
Gjest vet ikke hvordan hun kontaktet dem Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Ei venninne fikk noen skader på barnevogna, og hun fikk ny vogn fra den lokale butikken. Hun byttet den da i en sportsvogn, siden hun uansett måtte bytte ganske snart. Og det endte med at hun fikk beholde den gamle vogna også (som er fullt brukende, bare noen skjønnhetsskader og litt skjeve hjul). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.