Gjest thetraveller Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Huh? Hva mente du å spørre om nå? 0 Siter
Gjest Doras Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Huh? Hva mente du å spørre om nå? Ligger jeg i bikini eller tilsvarende? Hva går det ut på? ) 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Ligger jeg i bikini eller tilsvarende? Hva går det ut på? ) Hva bailine går ut på? Det er flere forskjellige behandlinger å få der, men en av dem er muskelstimulering, som du sikkert sikter til. Du kan gjerne ligge i bikini, men de fleste er vel der i vanlig undertøy, regner jeg med. Man får på elektroder, har et teppe over seg, og stiller inn intensiteten på egen hånd etter tåleevne. 0 Siter
Cumbria Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Du ligger i truse og BH. Men du, spar pengene. Sykle deg heller en tur, like effektivt og helt gratis. Noe Bailine IKKE er. 0 Siter
Gjest Slank til sommeren;) Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Du ligger i vanlig undertøy... Funker syntes jeg! Har bare hatt noen behandlinger, men bare for å få en piff til videre trening, og dessuten funker det på diverse ryggplager ol. har vært plaget med diverse nakkeplager, og hverdagen har blitt litt mindre "stiv" og det er deilig å ikke ha dem opp i ørene hele tiden (stress) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.