Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest thetraveller
Skrevet

Huh? Hva mente du å spørre om nå?

Gjest Doras
Skrevet

Huh? Hva mente du å spørre om nå?

Ligger jeg i bikini eller tilsvarende?

Hva går det ut på?

:o)

Gjest thetraveller
Skrevet

Ligger jeg i bikini eller tilsvarende?

Hva går det ut på?

:o)

Hva bailine går ut på? Det er flere forskjellige behandlinger å få der, men en av dem er muskelstimulering, som du sikkert sikter til. Du kan gjerne ligge i bikini, men de fleste er vel der i vanlig undertøy, regner jeg med. Man får på elektroder, har et teppe over seg, og stiller inn intensiteten på egen hånd etter tåleevne.

Skrevet

Du ligger i truse og BH.

Men du, spar pengene. Sykle deg heller en tur, like effektivt og helt gratis. Noe Bailine IKKE er.

Gjest Slank til sommeren;)
Skrevet

Du ligger i vanlig undertøy...

Funker syntes jeg!

Har bare hatt noen behandlinger, men bare for å få en piff til videre trening, og dessuten funker det på diverse ryggplager ol.

har vært plaget med diverse nakkeplager, og hverdagen har blitt litt mindre "stiv" og det er deilig å ikke ha dem opp i ørene hele tiden (stress)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...