Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg farget håret mitt, og nå er det noe farge på huden jeg ikke har fått vek. Hvordan får jeg det vekk?

Fortsetter under...

Gjest m@ma78
Skrevet

Søsteren min som er frisør sier man kan bruke sigarett aske! Gni det på og vask av.

Høres snålt ut, men det virker faktisk!

Skrevet

Har du barn, så har du sikkert våtservietter. Det bruker jeg bestandig når jeg farger håret. Tar bort det meste..

Skrevet

neglelakkfjerner bruker jeg.. men veldig lite og med litt vann så det blir utvanna! funker fint! eller sminkefjerner...

Skrevet

Søsteren min som er frisør sier man kan bruke sigarett aske! Gni det på og vask av.

Høres snålt ut, men det virker faktisk!

Hvis man ikke røyker da??

Annonse

Skrevet

Jif skurekrem fortalte en frisør meg en gang.

Gjest me,myself and I
Skrevet

Jif skurekrem fortalte en frisør meg en gang.

Jeg bruker Nivea vaskeservietter (sminkefjerner) til å få bort fargen i ansiktet.... Den funker kjempe bra for meg hvertfall =)

Gjest malun
Skrevet

Sminkefjerner og rikelig med vann på en klut.

Gjest tamasin
Skrevet

Hvis man ikke røyker da??

Da får man vel for pokker begynne - kan det være så vanskelig??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...