Gjest anonym 3000 Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Er det vanlig å ville samle på ting selv om man er "nødt" til det? Alt fra blader som illustrert vitenskap, artikler fra aviser og magasin. Bøker, filmer, opptak av program osv. Blir jo mye etter hvert, men tenker at det er kan være morsomt/interresant å ha til senere. 0 Siter
tiliti Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Ja, tror det er veldig vanlig. Men det beste er muligens å venne seg av med å samle på alt, selv om det er vanskelig for enkelte. Jeg har iallefall begynt å venne meg til å sortere nøye, bare et fåtall ting tar jeg faktisk vare på. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 "Er det vanlig å ville samle på ting selv om man er "nødt" til det?" Hæ? Jeg samler ikke på noe. Bortsett fra rot og hybelkaniner. 0 Siter
Soria Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Jeg gjemte på det meste før, men nå er det mer prinsippet om at det jeg ikke har sett på/brukt det siste året kommer jeg ikke til å bruke det neste heller så det kan kastes. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 du må ha mye plass etterhvert (stort hus) hvis du skal fortsette med det. Så det lønner seg neppe i lengden..... 0 Siter
Lucretia Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Åh, jeg samler på alt. til og med gamle konsert-, kino-, fly-billetter... og kvitteringer. gamle betalte regninger. huskelapper. kalendere... handleposer fra "spesielle" butikker. men jeg er ekstrem... Ikke følg mitt eksempel! 0 Siter
Gjest anonym 3000 Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Åh, jeg samler på alt. til og med gamle konsert-, kino-, fly-billetter... og kvitteringer. gamle betalte regninger. huskelapper. kalendere... handleposer fra "spesielle" butikker. men jeg er ekstrem... Ikke følg mitt eksempel! Det gjør jeg også...! 0 Siter
Lucretia Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Det gjør jeg også...! du er vel ikke født i krepsens tegn, du også? Vi er fødte samlere... 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Ja, tror det er veldig vanlig. Men det beste er muligens å venne seg av med å samle på alt, selv om det er vanskelig for enkelte. Jeg har iallefall begynt å venne meg til å sortere nøye, bare et fåtall ting tar jeg faktisk vare på. Jeg samler også på teater og kinobiletter.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 du er vel ikke født i krepsens tegn, du også? Vi er fødte samlere... Ah... Da skjønner jeg litt mer av hvorfor min eks-svigerfar aldri kastet noe som helst... Og min far, som er vekt, må ha en enorm innflytelse fra krepsens tegn... 0 Siter
cecily Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Jeg samler også på teater og kinobiletter.. Du verden så stort hus du må ha, som har plass til å samle på teatre....... *erte, erte* c",) 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Jeg samler også på teater og kinobiletter.. Glemte en -. Teater- og kinobiletter.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.