Gå til innhold

Hvilken oppløsning har de fleste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en del endringer i mailklienten, så det er sikkert lurt å ta backup for sikkerhets skyld. 7.5 installerer seg som standard i en ny katalog (nettopp for å unngå eventuelle problemer) - la den gjøre det, og så kopierer du hele mail-mappen fra den gamle over til den nye. Da har du fremdeles en kopi tilfelle noe skulle skje.

Psjt. Blåste i den gamle mailen jeg. Har ingenting det er verdt å spare på uansett.

Svar til deg på dol ble litt annerledes da, 7 tomme linjer mellom hver linje istedetfor 1 :P (eller er det dol som tøyser nå igjen?)

Skrevet

Psjt. Blåste i den gamle mailen jeg. Har ingenting det er verdt å spare på uansett.

Svar til deg på dol ble litt annerledes da, 7 tomme linjer mellom hver linje istedetfor 1 :P (eller er det dol som tøyser nå igjen?)

Ja, det får jeg også, både i Opera og Firefox. I og med at det er helt likt i begge de to tipper jeg det er DOL sin kode som er feil. Det ville ikke være første gang :P

Skrevet

Ja, det får jeg også, både i Opera og Firefox. I og med at det er helt likt i begge de to tipper jeg det er DOL sin kode som er feil. Det ville ikke være første gang :P

Hehe... Nei.

Skrevet

Men du...

Er det noen måte å få Opera til å slutte å spørre om han skal passe på passordene mine? Finner ikke noe på preferences.

Skrevet

Men du...

Er det noen måte å få Opera til å slutte å spørre om han skal passe på passordene mine? Finner ikke noe på preferences.

Preferences > Security > ta bort haken ved "Enable Wand"

Skrevet

Ah.

Jeg har aldri visst hva wand betyr.

Thank you spank you.

Skrevet

Mens du driver med support for dummies her...

Jeg glemte alle favorittene mine! Men ingen big deal, vet at jeg har spart på dem fra forrige gang jeg avinstallerte og installerte Opera, men hva heter fila jeg skal lete etter?

Skrevet

Mens du driver med support for dummies her...

Jeg glemte alle favorittene mine! Men ingen big deal, vet at jeg har spart på dem fra forrige gang jeg avinstallerte og installerte Opera, men hva heter fila jeg skal lete etter?

opera6.adr - tror jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...