terningkast6 Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Etter datakræsj hvor hverken redningsdiskett eller produkt recovery cd-rom ville ordne opp igjen valgte jeg å installere Windows 98. Kjørte tidligere Windows ME. Nå får jeg ikke til å installere driver til nettverkskortet, jeg har disketten men den sier at den ikke finner driver. Jeg har forsøkt å fjerne kortet i enhetsbehandling og starte maskinen på nytt, heller ikke det hjelper. Jeg fikk også logget meg på nettet via telefonlinjen og forsøkte å hente driver på den måten, men den fant ikke noe da heller. Har noen gode tips om hva jeg kan forsøke nå? Kan det være en idè å fysisk ta kortet bort og sette det på plass igjen? Nettverkskortet er CNet 100/10Mbps PCI Bus Adapter, og den skal kunne brukes for Win 98. 0 Siter
citoyen Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Det er neppe selve driveren som er problemet. Du bør følge ditt eget forslag og bytte plass på kortet - sett det i et annet spor enn der det var før. Du kan også se etter drivere på Windows Update. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.