Gå til innhold

Hvor kakke egget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den butte skal stikke opp av eggeglasset og kuttes. Grunnen er at man skal sette egget med spissen ned på rå og bløtkokte egg for å holde plommen noenlunde i midten.

Fortsetter under...

Gjest værguden
Skrevet

Den butte skal stikke opp av eggeglasset og kuttes. Grunnen er at man skal sette egget med spissen ned på rå og bløtkokte egg for å holde plommen noenlunde i midten.

dette var ikke seriøst ment...

Skrevet

samme faen for meg, ikke en levende sjel får i meg bløtkokt egg uansett ;P

Skrevet

Den spisse. Det er jo det som er toppen.

Meiner

Skrevet

samme faen for meg, ikke en levende sjel får i meg bløtkokt egg uansett ;P

Kakker du ikke hardkokte egg, da?

;-p

Skrevet

Kakker du ikke hardkokte egg, da?

;-p

*dunker huet i veggen* Jo, så klart ;P Da kakker jeg på den spisse siden :)

Annonse

Skrevet

dette var ikke seriøst ment...

Det har du rett i. Jeg ofrer mye tid på nett for å spøke om egg.

Skrevet

Det går for det samme, den siden som er øverst når jeg har lagt egget i eggeglasset.

Skrevet

Det går for det samme, den siden som er øverst når jeg har lagt egget i eggeglasset.

"Det går for det samme, den siden som er øverst når jeg har lagt egget i eggeglasset. "

he he, hvis jeg får servert et egg som ligger gal vei i eggeglasset (les: med spissenden opp), så snur jeg det alltid. Og lurer samtidig på hvorfor i all verden den som puttet eggene i eggeglass puttet den spisse enden opp. Det ser jo helt sært ut.

Det er jo den butte enden som skal opp :)

he he

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

"Det går for det samme, den siden som er øverst når jeg har lagt egget i eggeglasset. "

he he, hvis jeg får servert et egg som ligger gal vei i eggeglasset (les: med spissenden opp), så snur jeg det alltid. Og lurer samtidig på hvorfor i all verden den som puttet eggene i eggeglass puttet den spisse enden opp. Det ser jo helt sært ut.

he he

Nei, spissenden skal vel opp???!!!

Skrevet

Nei, spissenden skal vel opp???!!!

Nope, den butte enden. :)

skorpionfisken
Skrevet

Nope, den butte enden. :)

Neineineineineinei...

Den spisse enden skal opp den...

Skrevet

he he

øh.. den spisse enden skal opp ja.. den er lettest å kakke av, men egentlig bryr jeg meg ikke da om noen legger det i feil vei.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...