favn Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Den butte skal stikke opp av eggeglasset og kuttes. Grunnen er at man skal sette egget med spissen ned på rå og bløtkokte egg for å holde plommen noenlunde i midten. 0 Siter
Gjest værguden Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Den butte skal stikke opp av eggeglasset og kuttes. Grunnen er at man skal sette egget med spissen ned på rå og bløtkokte egg for å holde plommen noenlunde i midten. dette var ikke seriøst ment... 0 Siter
Anki Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 samme faen for meg, ikke en levende sjel får i meg bløtkokt egg uansett ;P 0 Siter
Zarine Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Den spisse. Det er jo det som er toppen. Meiner 0 Siter
Zarine Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 samme faen for meg, ikke en levende sjel får i meg bløtkokt egg uansett ;P Kakker du ikke hardkokte egg, da? ;-p 0 Siter
Anki Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Kakker du ikke hardkokte egg, da? ;-p *dunker huet i veggen* Jo, så klart ;P Da kakker jeg på den spisse siden 0 Siter
favn Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 dette var ikke seriøst ment... Det har du rett i. Jeg ofrer mye tid på nett for å spøke om egg. 0 Siter
Tornerose Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Det går for det samme, den siden som er øverst når jeg har lagt egget i eggeglasset. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Det går for det samme, den siden som er øverst når jeg har lagt egget i eggeglasset. "Det går for det samme, den siden som er øverst når jeg har lagt egget i eggeglasset. " he he, hvis jeg får servert et egg som ligger gal vei i eggeglasset (les: med spissenden opp), så snur jeg det alltid. Og lurer samtidig på hvorfor i all verden den som puttet eggene i eggeglass puttet den spisse enden opp. Det ser jo helt sært ut. Det er jo den butte enden som skal opp he he 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 "Det går for det samme, den siden som er øverst når jeg har lagt egget i eggeglasset. " he he, hvis jeg får servert et egg som ligger gal vei i eggeglasset (les: med spissenden opp), så snur jeg det alltid. Og lurer samtidig på hvorfor i all verden den som puttet eggene i eggeglass puttet den spisse enden opp. Det ser jo helt sært ut. Det er jo den butte enden som skal opp he he Nei, spissenden skal vel opp???!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Nei, spissenden skal vel opp???!!! Nope, den butte enden. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Nope, den butte enden. Neineineineineinei... Den spisse enden skal opp den... 0 Siter
maiken76 Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 "Det går for det samme, den siden som er øverst når jeg har lagt egget i eggeglasset. " he he, hvis jeg får servert et egg som ligger gal vei i eggeglasset (les: med spissenden opp), så snur jeg det alltid. Og lurer samtidig på hvorfor i all verden den som puttet eggene i eggeglass puttet den spisse enden opp. Det ser jo helt sært ut. Det er jo den butte enden som skal opp he he øh.. den spisse enden skal opp ja.. den er lettest å kakke av, men egentlig bryr jeg meg ikke da om noen legger det i feil vei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.