amber sun Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Har akkurat bestilt et lekkert skjørt i mokkaskinn, men så var såklart størrelsen utsolgt. Da fikk jeg tips om å prøve en størrelse mindre, fordi mokkaskinnet ville gå seg ut litt/utvide seg, etter et par gangers bruk (dette hadde etter sigende skjedd en venninne til henne jeg snakket med. Først passet skjørtet akkurat, så ble det litt for romslig, i hennes vanlige størrelse). Så jeg tenkte, skitt au, jeg taper ingenting på å prøve. Ville så gjerne ha skjørtet...så jeg bestilte det i en størrelse mindre, og håpehåpehåååper at det utvider seg littegrann. Hvis det overhode ikke passer, får jeg bare sende det tilbake. Så, folks, stemmer dette her? Vil et skjørt i mykt mokkaskinn utvide seg noe? (Vær så snill å si ja... ) 0 Siter
annete Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 JA! I de fleste tilfeller vil de det, så hvorfor ikke for deg også? 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Skrevet 23. mai 2004 JA! I de fleste tilfeller vil de det, så hvorfor ikke for deg også? Yess Akkurat det jeg ville høre. Det var så lekkert, he he... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.