Gå til innhold

Stemmer det at mokkaskinn utvider seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat bestilt et lekkert skjørt i mokkaskinn, men så var såklart størrelsen utsolgt.

Da fikk jeg tips om å prøve en størrelse mindre, fordi mokkaskinnet ville gå seg ut litt/utvide seg, etter et par gangers bruk (dette hadde etter sigende skjedd en venninne til henne jeg snakket med. Først passet skjørtet akkurat, så ble det litt for romslig, i hennes vanlige størrelse).

Så jeg tenkte, skitt au, jeg taper ingenting på å prøve. Ville så gjerne ha skjørtet...så jeg bestilte det i en størrelse mindre, og håpehåpehåååper at det utvider seg littegrann. Hvis det overhode ikke passer, får jeg bare sende det tilbake.

Så, folks, stemmer dette her? Vil et skjørt i mykt mokkaskinn utvide seg noe?

(Vær så snill å si ja... ;) )

Skrevet

JA! I de fleste tilfeller vil de det, så hvorfor ikke for deg også?

Skrevet

JA! I de fleste tilfeller vil de det, så hvorfor ikke for deg også?

Yess :)

Akkurat det jeg ville høre. ;) Det var så lekkert, he he...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...