Gå til innhold

FU: Din favorittmusikk?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Her går det for tiden i Pink Floyd og i skrivende stund hører jeg på "Wish you were here".

Hva hører du på for tiden?

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

The Real Group

Favoritten: The Venture of Living

Masse Pink Floyd. U2, Doors, bowie osv.

Gjest DOL-fan
Skrevet

Masse Pink Floyd. U2, Doors, bowie osv.

David Bowies Cat People.........sukk..........

Ellers går det mye i Weird Al, Pink Floyd, Queen, ++

Gjest epletre
Skrevet

For tiden hoerer jeg paa Offspring. Skal paa konsert med dem i neste uke, saa her lades det opp til konsert!:-)

Gjest mye forskjellig
Skrevet

F.eks. the doors, rolling stones, dance/trance når jeg trener (er ikke så ofte for tiden), new age om jeg trener yoga (en stund siden nå...), liker godt rock.

Skrevet

80 talls!! og mere da :)

guns n' roses, aretha franklin, missy elliott, robbie williams, postgirobygget og selvfølgelig bryan adams! skal på konsert med han neste mandag! :)

Skrevet

Her går det veldig mye på Hot Club de France/Django Reinhardt (stringjazz fra 1930-tallet), har fått dilla etter å ha skrevet en eksamensoppgave om dem. Absolutt favoritt er "Improvisasion no 5", det er rett og slett det vakreste jeg noen gang har hørt!

Ellers er den siste cd'en jeg kjøpte Evanescense sin, og jeg må innrømme at "Standing Tall" med Kjartan får meg til å skru opp lyden på radioen...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Her går det veldig mye på Hot Club de France/Django Reinhardt (stringjazz fra 1930-tallet), har fått dilla etter å ha skrevet en eksamensoppgave om dem. Absolutt favoritt er "Improvisasion no 5", det er rett og slett det vakreste jeg noen gang har hørt!

Ellers er den siste cd'en jeg kjøpte Evanescense sin, og jeg må innrømme at "Standing Tall" med Kjartan får meg til å skru opp lyden på radioen...

hvilken cd er "Improvisasion no 5" på?

Fikk lyst å sjekke ut det, til tross for at du er kjartan-fan.

:-)

Skrevet

80 talls!! og mere da :)

guns n' roses, aretha franklin, missy elliott, robbie williams, postgirobygget og selvfølgelig bryan adams! skal på konsert med han neste mandag! :)

Du også?

Jeg skal på konsert med Bryan Adams neste onsdag, altså den 2.

Skrevet

Du også?

Jeg skal på konsert med Bryan Adams neste onsdag, altså den 2.

hmm i stavanger eller trondheim? eller var det bergen han skulle til? :)

bare fått med meg drammen 31.mai og stavanger etter d.. jeg skal til drammen da :)

Skrevet

hmm i stavanger eller trondheim? eller var det bergen han skulle til? :)

bare fått med meg drammen 31.mai og stavanger etter d.. jeg skal til drammen da :)

I Stavanger. :)

Gjest Mariaaah
Skrevet

Michael Jackson og James Ingram blant andre.

Gjest immortal
Skrevet

evanescence og linkin park, samt lene marlin og litt christina aguilera.

Gjest hilsen en mamma
Skrevet

Er veldig glad i klassisk jeg, så jeg har som regel på radioen på Alltid Klassisk. Datteren min på ett år liker det også veldig godt!

Skrevet

Egentlig det aller meste!

(Unntakene er vel danseband og panfløytehvesing.. :)

Skrevet

Egentlig det aller meste!

(Unntakene er vel danseband og panfløytehvesing.. :)

Liker du ikke panfløyte? *sjokka*

Skrevet

hvilken cd er "Improvisasion no 5" på?

Fikk lyst å sjekke ut det, til tross for at du er kjartan-fan.

:-)

He he. Må si til mitt forsvar at Margaret var min favoritt helt til finalen...

Improvisation No.5 (hadde skrevet det litt feil jeg..) finner du på plata "The Quintet of the Hot Club of France" / "Django Reinhardt og Stephane Grappelli" (vet ikke helt hva som er navnet på plata og hva som er bandet da - litt tvetydig der)..

Hvis du vil høre bare en liten smakebit, så kan du høre et lite utdrag her:

http://www.emusic.com/cd/10588/10588279.html

"Tears" er også veldig fin. Og hvis du søker på mer Django på eMusic, så er "Minor Swing" også en av mine favoritter..sier Kjersti som er i stringswingmisjoneringshumør i dag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...