Gå til innhold

FU: Din favorittmusikk?

Anbefalte innlegg

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

He he. Må si til mitt forsvar at Margaret var min favoritt helt til finalen...

Improvisation No.5 (hadde skrevet det litt feil jeg..) finner du på plata "The Quintet of the Hot Club of France" / "Django Reinhardt og Stephane Grappelli" (vet ikke helt hva som er navnet på plata og hva som er bandet da - litt tvetydig der)..

Hvis du vil høre bare en liten smakebit, så kan du høre et lite utdrag her:

http://www.emusic.com/cd/10588/10588279.html

"Tears" er også veldig fin. Og hvis du søker på mer Django på eMusic, så er "Minor Swing" også en av mine favoritter..sier Kjersti som er i stringswingmisjoneringshumør i dag...

kult! takker :-)

thinkerbell
Skrevet

Pj Harvey "stories from the city stories from the sea", Johnny Cash -tolkningen av U2`s "one" og "darkness" av bonnie p. billy, ellers en god del jazz, klassisk og god gammeldags rock.

for oeyeblikket staar joni mitchell "blue" paa.

thinkerbell
Skrevet

Liker du ikke panfløyte? *sjokka*

nei, vi liker ikke panfloeyte.. det er som aa pirke borti nervene med en gaffel. samme effekt faar man av fele.

thinkerbell
Skrevet

Pj Harvey "stories from the city stories from the sea", Johnny Cash -tolkningen av U2`s "one" og "darkness" av bonnie p. billy, ellers en god del jazz, klassisk og god gammeldags rock.

for oeyeblikket staar joni mitchell "blue" paa.

maa ikke glemme gruppen Hole med courtney love

Snorkfrøken
Skrevet

Fenrik Lane, Pet Shop Boys, Morten Abel, Metallica + div 80 talls disco

Litt variert :o)

Skrevet

Liker du ikke panfløyte? *sjokka*

Likte faktisk panfløyte - en gang i den yngre steinalder.

Nå snakker jeg selvfølgelig om tida FØR det ble på moten å lage "The Ultimate Pan Pipe AC/DC collection" og lignende godbiter *grøss*

Skrevet

nei, vi liker ikke panfloeyte.. det er som aa pirke borti nervene med en gaffel. samme effekt faar man av fele.

Hehe!

Skrevet

Nå snakker jeg selvfølgelig om tida FØR det ble på moten å lage "The Ultimate Pan Pipe AC/DC collection" og lignende godbiter *grøss*

muuuuuriel, jeg SPØKTE.

Skrevet

muuuuuriel, jeg SPØKTE.

Jeg skjønte det, men jeg måtte selvsagt forsikre meg om at alle skap-panfløyteelskere her inne forsto at jeg mente ALVOR!!!!

*skjelve*

Skrevet

The Real Group

Favoritten: The Venture of Living

Real Group er RÅ!!!

Skrevet

Hjelp. Jeg har fått dilla på Chemical brothers og Prodigy igjen...

Skrevet

Midnight Choir, Van Morrison, Eva Cassedy, Joss Stone, Janis Joplin, John Lee Hooker, Etta James, Mahalia Jackson,CCR.....osv osv osv.

thinkerbell
Skrevet

helt enig muriel.... :) panfloeyte var behagligere foer de begynte aa herpe gode gamle klassikere.

*gremmes fortsatt over "britney spears, the ulitmate pan pipe collection*

thinkerbell
Skrevet

Midnight Choir, Van Morrison, Eva Cassedy, Joss Stone, Janis Joplin, John Lee Hooker, Etta James, Mahalia Jackson,CCR.....osv osv osv.

Mahalia Jackson ...ah, herlig. :)

Skrevet

helt enig muriel.... :) panfloeyte var behagligere foer de begynte aa herpe gode gamle klassikere.

*gremmes fortsatt over "britney spears, the ulitmate pan pipe collection*

Hæ?? Finnes det virkelig noe sånt?? Hehe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...