Gå til innhold

Queted locally

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur
Skrevet

Betyr det at jeg laster ned for mye musikk?

Sukk, og jeg som har funnet så mye bra... :-(

Hvordan kan jeg få maskinen til å laste ned de som er locally queted?

Fortsetter under...

Skrevet

"queted" er de nok ikke, men heller "queued". Det betyr at nedlastingsprogrammet har satt et maks. ant. filer det kan laste ned samtidig. Dette kan du endre i innstillingene.

"......................."

Gjest uten signatur
Skrevet

"queted" er de nok ikke, men heller "queued". Det betyr at nedlastingsprogrammet har satt et maks. ant. filer det kan laste ned samtidig. Dette kan du endre i innstillingene.

"......................."

bruker winmx. hvordan endre der? finner ikke noe sted hvor man kan endre antall nedlastningsfiler, det står kun noe om hvor lenge en nedlastning skal være aktiv

Skrevet

bruker winmx. hvordan endre der? finner ikke noe sted hvor man kan endre antall nedlastningsfiler, det står kun noe om hvor lenge en nedlastning skal være aktiv

Har ikke peiling - jeg driver ikke med formidling av opphavsrettighetsbeskyttet materiale :-)

Men det er sikkert ikke vanskelig å finne - let i menyene (properties etc.)

".........................."

Skrevet

Gå på "transfers", "options" og så "queuing" (ligger under "file transfers").

Gjest uten signatur
Skrevet

Gå på "transfers", "options" og så "queuing" (ligger under "file transfers").

Takk! Det fikk fart i sakene!

Annonse

Skrevet

Takk! Det fikk fart i sakene!

Bare hyggelig! Noe spennende musikk du laster ned da? Kommer ikke på en eneste sang selv, så her er det dårlig med musikk.. :(

Gjest uten signatur
Skrevet

Bare hyggelig! Noe spennende musikk du laster ned da? Kommer ikke på en eneste sang selv, så her er det dårlig med musikk.. :(

jeg laster ned den musikken som jeg fikk av F.U.-undersøkelsen lenger nede på denne siden + simon and garfunkel, gipsy kings, christina aguilera og sarah mclachlan. Sistnevnte er veldig bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...