Gjest uten signatur Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Betyr det at jeg laster ned for mye musikk? Sukk, og jeg som har funnet så mye bra... :-( Hvordan kan jeg få maskinen til å laste ned de som er locally queted? 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 "queted" er de nok ikke, men heller "queued". Det betyr at nedlastingsprogrammet har satt et maks. ant. filer det kan laste ned samtidig. Dette kan du endre i innstillingene. "......................." 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 "queted" er de nok ikke, men heller "queued". Det betyr at nedlastingsprogrammet har satt et maks. ant. filer det kan laste ned samtidig. Dette kan du endre i innstillingene. "......................." bruker winmx. hvordan endre der? finner ikke noe sted hvor man kan endre antall nedlastningsfiler, det står kun noe om hvor lenge en nedlastning skal være aktiv 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 bruker winmx. hvordan endre der? finner ikke noe sted hvor man kan endre antall nedlastningsfiler, det står kun noe om hvor lenge en nedlastning skal være aktiv Har ikke peiling - jeg driver ikke med formidling av opphavsrettighetsbeskyttet materiale :-) Men det er sikkert ikke vanskelig å finne - let i menyene (properties etc.) ".........................." 0 Siter
Carina82 Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 bruker winmx. hvordan endre der? finner ikke noe sted hvor man kan endre antall nedlastningsfiler, det står kun noe om hvor lenge en nedlastning skal være aktiv Gå på "transfers", "options" og så "queuing" (ligger under "file transfers"). 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Gå på "transfers", "options" og så "queuing" (ligger under "file transfers"). Takk! Det fikk fart i sakene! 0 Siter
Carina82 Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Takk! Det fikk fart i sakene! Bare hyggelig! Noe spennende musikk du laster ned da? Kommer ikke på en eneste sang selv, så her er det dårlig med musikk.. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Bare hyggelig! Noe spennende musikk du laster ned da? Kommer ikke på en eneste sang selv, så her er det dårlig med musikk.. jeg laster ned den musikken som jeg fikk av F.U.-undersøkelsen lenger nede på denne siden + simon and garfunkel, gipsy kings, christina aguilera og sarah mclachlan. Sistnevnte er veldig bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.