Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til at de fleste mener at egget skal kakkes i den smale enden.

Mener jeg også.

Men hvilken side har dere smøret på knekkebrødet?

Jeg mener smøret skal være på den siden det ikke er frø f.eks.

Smakssak,men hva mener dere?

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kakkes? Egg skal da spises hele. Med skall.

Man tar selvsagt smøret på den øverste siden av knekkebrødet. Det sier seg vel egentlig selv.

Ville tross alt ikke sett så jævla lurt ut om du smurte smøret på undersiden og smøreosten på oversiden.

Men hver sin smak.

Skrevet

Kakkes? Egg skal da spises hele. Med skall.

Man tar selvsagt smøret på den øverste siden av knekkebrødet. Det sier seg vel egentlig selv.

Ville tross alt ikke sett så jævla lurt ut om du smurte smøret på undersiden og smøreosten på oversiden.

Men hver sin smak.

Smøreost??

Hver sin smak ja!

Skrevet

Egget skal selvsagt kakkes i den spisse enden, og knekkebrødet påsmøres på den siden uten frø! Det er vel ingen som er i tvil om det, vel? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Smøreost??

Hver sin smak ja!

Jeg spiser verken knekkebrød eller smøreost.

Et sted går tross alt grensen også for meg.

Annonse

Skrevet

Jeg spiser verken knekkebrød eller smøreost.

Et sted går tross alt grensen også for meg.

Men egg med skall,dèt går ned?!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men egg med skall,dèt går ned?!

Jeg lager veldig mye omelett om dagen, og da tar jeg selvsagt av skallet før jeg rører galskapen sammen med litt skinke.

Knekkebrød er knapt mat med mindre man bruker en 250 grams biff eller en halv kylling som pålegg.

Skrevet

Smøæret skal såkalrt være på siden med frø og dypest hull. :)

Gjest knekkebrød-elsker
Skrevet

Er kanskje en smakssak, men jeg syns man bør smøre på den flateste siden, altså den med minst hull. Ellers blir det altfor mye smør etter min smak! Jeg bruker forresten ikke smør de gangene jeg bruker smøreost. Men jeg smører alltid osten på den flate siden av knekkebrødet!

Gjest midia
Skrevet

På siden med minst hull

Vet det var en bruker undersøkelse om hvilken side av knekkebrødet folk brukte smøret på.

Jeg vet ikke hva utfallet ble.

Jeg selv bruker siden uten hull selv om jeg er glad i smør.

Skrevet

Jeg har konvertert fra å smøre på den flate siden til siden med mye hull og frø.

Hvorfor?

Jo for det er fra den siden knekkebrødet ser best ut, og derfor gidder jeg ikke se ned på en kjedelig flat side uten noe fasong eller frø.

Annonse

Skrevet

Jeg har konvertert fra å smøre på den flate siden til siden med mye hull og frø.

Hvorfor?

Jo for det er fra den siden knekkebrødet ser best ut, og derfor gidder jeg ikke se ned på en kjedelig flat side uten noe fasong eller frø.

Nettopp, du har skjønt det :)

Det skal jego se godt ut, også, Og da må man velger riktig side.

Skrevet

Hvorfor?

Da har du for lite pålegg på;o)

Skrevet

Smøret skal være på den siden som er minst ruglete/ikke har frø osv. På baksiden liksom...

Skrevet

Frøsiden så klart! Kan jo ikke spise knekkebrødet opp ned heller da!!!

Skrevet

Frøsiden så klart! Kan jo ikke spise knekkebrødet opp ned heller da!!!

Får det til jeg ja.;o)

Skrevet

Den siden uten frø selvsagt, det sier seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...