Kjersti S Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Hadde på TV'n i dag under sendinga. Høytidelig og flott forsåvidt, men det var en ting som slo meg. Brudeparet så ikke lykkelig ut i det hele tatt! Ingen ting i hele verden kan overbevise meg om at de to har giftet seg av kjærlighet - de (spesielt hun) så ut som om de knapt hælte å ta i hverandre, de kysset jo ikke på balkongen etterpå engang! Synes det så ut som hun snudde seg vekk hver gang han kom for å gi henne et smask! Synes det virket mye mer kjærlig og rørende med den danske kronprinsen som sto der og ble rørt til tårer da bruden hans kom inn i kirka! Også jeg som trodde de hadde sydlandsk temperament i Spania da! De så jo mer ut som de hadde inngått en forretningsavtale enn et ekteskap! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 hei! Jeg fikk med meg det de viste på nrk nyhetene. Jeg la mer merke til kommentatoren en bildene. Det hørtes ut som det var en begravelse, ikke bryllup!!! Jeg savna også kjærlige blikk i det jeg så. jaja.... 0 Siter
siljaa Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Enig med deg! Makan.. Så det jeg og, men de sa noe om at bruden var overtroisk og derfor de ikke kysset på balkongen:-).. 0 Siter
Gjest You see? Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Så det jeg og, men de sa noe om at bruden var overtroisk og derfor de ikke kysset på balkongen:-).. Da er dere helt på jordet! De er katolikker, og da er det slik skjønner dere! Jeg syns vielsen så helt fantastisk ut. De hadde sin ære i behold, derfor. 0 Siter
Gjest You see? Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Da er dere helt på jordet! De er katolikker, og da er det slik skjønner dere! Jeg syns vielsen så helt fantastisk ut. De hadde sin ære i behold, derfor. Norge er et amøbeland og skjønner ikke skikker. 0 Siter
shandy Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Da er dere helt på jordet! De er katolikker, og da er det slik skjønner dere! Jeg syns vielsen så helt fantastisk ut. De hadde sin ære i behold, derfor. Er det ikke hun som er så nydelig å se på? Hun slipper sikkert fiske som hovedingrediens i sitt liv - om ikke annet. Fiske er greit det altså, og jeg har likt det siden jeg var liten, men hele tiden - støtt, samme faen hvor man er da. Ja jeg er sur. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Er det ikke hun som er så nydelig å se på? Hun slipper sikkert fiske som hovedingrediens i sitt liv - om ikke annet. Fiske er greit det altså, og jeg har likt det siden jeg var liten, men hele tiden - støtt, samme faen hvor man er da. Ja jeg er sur. Hun slipper sikkert å lage middag til en hel familie hver dag også *misunnelig* og vaske klær og rydde hus *grønnere og grønnere* Du har all grunn til å være sur ;o) 0 Siter
Gjest bollibompa Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Hvis kronprinsen hadde ønsket å inngå en forretningsavtale hadde han vel valgt seg en brud av noe noblere byrd, og som ikke hadde vært gift tidligere, tror du ikke? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Hun slipper sikkert å lage middag til en hel familie hver dag også *misunnelig* og vaske klær og rydde hus *grønnere og grønnere* Du har all grunn til å være sur ;o) men så må hun til gjengjeld stille opp og være blid og perfekt og late som hun synes en masse gørre ting er veldig interessant, dag ut og dag inn. Og alt hun gjør blir lagt merke til og vurdert. Vanvittig slitsomt, jeg hadde aldri aldri villet gifte meg til noe slikt, om jeg så ble headhuntet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 men så må hun til gjengjeld stille opp og være blid og perfekt og late som hun synes en masse gørre ting er veldig interessant, dag ut og dag inn. Og alt hun gjør blir lagt merke til og vurdert. Vanvittig slitsomt, jeg hadde aldri aldri villet gifte meg til noe slikt, om jeg så ble headhuntet. Det må jeg hver dag uansett så jeg ser ikke på det som en utfordring ) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Det må jeg hver dag uansett så jeg ser ikke på det som en utfordring ) er det bilder av deg på førstesiden i avisen også... jeg mener, når det ikke er streik? *erter* 0 Siter
Gjest detmenernoeg Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Tror nok ikke felipe har glemt Frøken Sannum.... Ikke så kort tid etter bruddet.. Dette er nok et arrangert ekteskap som ender i nok en skilsmisse om noen år.... Han så jo ut som han angret der han sto...... stakkars folk.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 er det bilder av deg på førstesiden i avisen også... jeg mener, når det ikke er streik? *erter* Aldri vært noe bilde av meg i avisen men jeg har en gang vært på tv. Jeg bar fanen fra skolen 17.mai ;o) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Hun slipper sikkert å lage middag til en hel familie hver dag også *misunnelig* og vaske klær og rydde hus *grønnere og grønnere* Du har all grunn til å være sur ;o) Synes jammen ikke det er mye å misunne, alltid i rampelystet, knapt privatliv, fotfulgt overalt. Nei, da er det mye bedre å lage middag hver dag og vaske gulv ;o) 0 Siter
Kjersti S Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Skrevet 23. mai 2004 Hvis kronprinsen hadde ønsket å inngå en forretningsavtale hadde han vel valgt seg en brud av noe noblere byrd, og som ikke hadde vært gift tidligere, tror du ikke? Ikke sikkert at et kjempepopulært, seriøst TV-nyhetsanker er det verste partiet vet du. Mye bedre enn en som "bare" er modell, og som ikke er katolikk f.eks. Viktig med popularitet i folket. Ville vært mer populært her i landet også dersom Haakon og Märta hadde funnet seg høyt utdannede partnere med "respektable" yrker - ville vært mindre diskusjon om monarkiet da, selv om de var borgerlige! Tror nå jeg da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.