Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest diary
Skrevet

Når jeg skriver hyggelige innlegg og/eller lurer på noe er det ingen som svarer, ellers er det helt dødt. Er dere alle fra Grunerløkka eller???

Jeg er fra vestlandet...

Fortsetter under...

Skrevet

Vi er ganske hyggelig vi fra Grünerløkka også :o)

Skrevet

Kanskje du bare skriver kjedelige ting som vi ikke gidder å diskutere.

Skrevet

Jeg er også fra vestlandet.

Men du må jo skrive om ting som fenger, ellers blir det lite svar å få, gitt. :)

Prøv et annet tema ;)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg lurer på om nesten alle er mellom 20 og 30 år, jeg. (Selv om det fins unntak.) Så jeg skriver sikkert på en annen måte, for jeg er over 40. Synes responsen kan være lav, ja. Men man blir kanskje ikke insider før etter en 3-4 år her. Så lenge som det tror jeg ikke jeg kommer til å dole

Skrevet

Kanskje du bare skriver kjedelige ting som vi ikke gidder å diskutere.

det var da en litt sur kommentar?? Fra en ellers hyggelig person...

Annonse

Skrevet

det var da en litt sur kommentar?? Fra en ellers hyggelig person...

Var ikke meningen å virke sur, prøvde bare å gi henne en forklaring på grunnen til at hun ikke får svar.

Hvis hun tror det har noe med hvor hun kommer fra å gjøre er jeg ganske sikker på at det er feil, og jeg tror jeg kan si meg ganske sikker på at det ikke er noe personlig fra alle dolerne som gjør at vi ikke svarer henne.

Skrevet

Var ikke meningen å virke sur, prøvde bare å gi henne en forklaring på grunnen til at hun ikke får svar.

Hvis hun tror det har noe med hvor hun kommer fra å gjøre er jeg ganske sikker på at det er feil, og jeg tror jeg kan si meg ganske sikker på at det ikke er noe personlig fra alle dolerne som gjør at vi ikke svarer henne.

jeg kan ikke huske å ha sett noe hun har skrevet, jeg

Skrevet

jeg kan ikke huske å ha sett noe hun har skrevet, jeg

Nettopp. Sikkert fordi det er så kjedelig at vi ikke har lagt merke til det, og derfor ikke svart.

Skrevet

Nettopp. Sikkert fordi det er så kjedelig at vi ikke har lagt merke til det, og derfor ikke svart.

tror hun må ha et annet nick til daglig!

har du det, diary?

Skrevet

men ærlig talt, der var du jo ikke så hyggelig mot henne - enda en gang?

Skrevet

men ærlig talt, der var du jo ikke så hyggelig mot henne - enda en gang?

Nei, men så er jeg kanskje ikke så hyggelig da.

;)

Skrevet

Nei, men så er jeg kanskje ikke så hyggelig da.

;)

vel -- isåfall.. bad for you & us

Annonse

Gjest nickert
Skrevet

Jeg lurer på om nesten alle er mellom 20 og 30 år, jeg. (Selv om det fins unntak.) Så jeg skriver sikkert på en annen måte, for jeg er over 40. Synes responsen kan være lav, ja. Men man blir kanskje ikke insider før etter en 3-4 år her. Så lenge som det tror jeg ikke jeg kommer til å dole

Jeg er også over 40 og responsen er lav, men det er fordi jeg skifter nick ustanselig etter å ha blitt "avslørt" av noen bekjente.

Før brukte jeg bl a dol til å lufte ut litt frustrasjoner..nå bruker jeg det kun på hobbybasis og til rask info.

Gjest brusk
Skrevet

Jeg er også over 40 og responsen er lav, men det er fordi jeg skifter nick ustanselig etter å ha blitt "avslørt" av noen bekjente.

Før brukte jeg bl a dol til å lufte ut litt frustrasjoner..nå bruker jeg det kun på hobbybasis og til rask info.

Tror nesten jeg har vært her i fem år jeg.... Skifter nick innimellom jeg også. Synes det er kjipt når bekjente "avslører" og "følger med". Spesielt vedr. frustrasjoner i samlivet etc. er det kjedelig at noen du kjenner snikleser. Er jo en grunn for at vi ikke har fullt navn her inne...

Gjest papirtiger
Skrevet

For å bli en såkalt insider, må du engasjere deg i lange snakketråder.

Gørrkjedelig spør du meg, så har aldri gjort det.

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke kan huske å ha sett nicket ditt før, men så legger ikke jeg så mye merke til nick sånn i første omgang heller, selv om en del fester seg etterhvert.

Bor selv på Vestlandet, og er passert 35, så vet ikke hva grunnen er til at jeg ikke har svart på/ lagt merke til dine innlegg.

Bodde på Gûnerløkka selv en gang i tiden, så leser ofte "Grünerløkkatrådene" for mimringens skyld, men svarer sjelden.

Gjest diary
Skrevet

tror hun må ha et annet nick til daglig!

har du det, diary?

Hei

Jeg har bare dette nicket, men jeg er i grunnen lite på nettet fordi jeg har mye å gjøre.

Jeg mente ikke å være ekkel med det jeg skrev, og som du sier så skriver jeg lite innlegg.

Jeg har ikke muligheter å følge lange tråder fordi jeg har ikke all verdens tid til internet. Det blir helst litt om morgenen og litt om kvelden.

Jeg var nok litt urimelig med innlegget mitt, så.....unnskyld!

Skrevet

For å bli en såkalt insider, må du engasjere deg i lange snakketråder.

Gørrkjedelig spør du meg, så har aldri gjort det.

Enig

Gjest sandex
Skrevet

Heisann!

Jeg er faktisk fra vestlandet også :) Grøss og gru om alle skulle vært fra Oslo... hihi..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...