Gå til innhold

Heter det..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Gratulerer med dagen i konfirmasjonskort egentlig?

Jeg sitter her og er trøtt, forvirret og morgensur..Og nå fikk jeg altså total hjernehikke..!

Det er visst ALTFOR tidlig for meg..;)

Er det gratulerer med dagen? (jeg fikk det for meg at det kun gjaldt bursdager og sånn)eller er det noe annet?

Hvis noen gidder å hjelpe en trøtt faen med eliminære ting blir denne takknemmelig!:-)

Skrevet

Aner ikke... er minst like trøtt jeg.

Det er da utgjort å våkne på denne tida av døgnet på en søndag! *mumle*

laguna1365380434
Skrevet

Til lykke med dagen.:o)

Takk!:-)

laguna1365380434
Skrevet

Aner ikke... er minst like trøtt jeg.

Det er da utgjort å våkne på denne tida av døgnet på en søndag! *mumle*

Ja dette er ikke noe tid å være våken på!..:-/

Jeg skal egentlig ikke være noe sted på mange timer,men må busse og skit.. Og alt dette for å reise i konfirmasjon..! Som bare er den kjedeligste tilstelning som finnes. Å stå utenfor ett eller annet samfunnshus og røyke og snakke med intetsigendeslektninger i timevis! Uten alkoholserviring(som sikkert kunne tint litt på stemningen..) Grøss!

Gjest papirtiger
Skrevet

Joda, det er helt vanlig å gratulere med dagen.

Gjest men det er min mening
Skrevet

Går visst an å si gratulerer med dagen, men synes at det høres helt feil ut! Jeg nekter å si gratulerer med dagen til alle og enhver når det gjelder konfirmasjon, bryllup, 17.mai osv!

Synes gratulerer med dagen passer seg når det gjelder bursdager!

Skrevet

Jeg pleier å skrive Til lykke med dagen og framtiden! på konfirmasjonskort

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Joda, det er helt vanlig å gratulere med dagen.

helt vanlig det ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...