Gjest Big Mac Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Er det ikke flott at vi har et kongehus som så godt representerer landet vårt rundt omkring i verden? http://www.vg.no/bilderigg/?rigg_id=2143 0 Siter
darma Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 HAHAHA!!! Ikke ofte jeg engasjerer meg i de kongelige men.. Han: Stilig, sånn som kongelige bør være på vei til bryllup Hun: Påskekylling i barnehagen/ ev. "festlig" kunstnerspire i familien.. Nei Martha, du som pleier å være så fint kledd!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Jeg syns kjolen hennes var fin jeg, men alt tilbehøret ødelegger. Samme som kjolen hennes: http://www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_id=2143&plass=2 Om det passer i et bryllup kan jo diskutere, men det er jo ikke ofte man ser et formiddagsbrullyp uten gallamiddag etterpå, så jeg vet iallefall ikke hvordan man "bør" kle seg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Hehe, dette bildet sier jo ikke bare at Martha har dårlig smak. Det sier også at hun har taket på Ari. Fyren er jo tross alt stilig. Man kan mene hva man vil om fyren, men kle seg kan han, og moter kjenner han til. Likevel har han åpenbart ikke klart å få Martha til å droppe påskekyllingkostymet sitt, selv i et bryllup som vises på tv over hele verden, så det er helt åpenbart hvem som bestemmer i den familien. 0 Siter
favn Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Märtha Louise er søt og fresh og kan utmerket godt ha en kjole som sprudler. Tøft! PS: Og så kan alle som skuler og surner over kongehuset skule og surne enda mer. Yo, Märtha Louise. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Märtha Louise er søt og fresh og kan utmerket godt ha en kjole som sprudler. Tøft! PS: Og så kan alle som skuler og surner over kongehuset skule og surne enda mer. Yo, Märtha Louise. Budskapet var vel mer "fjortis" enn det var "sprudlende og tøft". En slags misforstått videreføring av dagens t-skjorte-trend, hentet fra gatebildet i oslo. Hun manglet bare "boy toy" skriblet over brystet. Uansett veldig lite passende for anledningen, som selvsagt krevde galla. 0 Siter
cecily Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Budskapet var vel mer "fjortis" enn det var "sprudlende og tøft". En slags misforstått videreføring av dagens t-skjorte-trend, hentet fra gatebildet i oslo. Hun manglet bare "boy toy" skriblet over brystet. Uansett veldig lite passende for anledningen, som selvsagt krevde galla. Det var ingen gallamiddag etter vielsen. Galla krever lang kjole, noe de færreste hadde utenom bruden. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Det var ingen gallamiddag etter vielsen. Galla krever lang kjole, noe de færreste hadde utenom bruden. I stand corrected. Likefullt en grusom kjole, og helt feil for anledningen. Hun ligger visst an til å vinne spanjolenes værst-kledde-pris også. 0 Siter
cecily Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 I stand corrected. Likefullt en grusom kjole, og helt feil for anledningen. Hun ligger visst an til å vinne spanjolenes værst-kledde-pris også. Kjolen var heslig, det kan jeg være enig i. Hatten likedan. 0 Siter
mAd Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Jeg syns kjolen var riktig så pen, jeg. Hatten derimot.. men nå er det nå ingen nyhet at kongelige liker å kle hodene sine med det mest utrolige 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Jeg syns kjolen hennes var fin jeg, men alt tilbehøret ødelegger. Samme som kjolen hennes: http://www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_id=2143&plass=2 Om det passer i et bryllup kan jo diskutere, men det er jo ikke ofte man ser et formiddagsbrullyp uten gallamiddag etterpå, så jeg vet iallefall ikke hvordan man "bør" kle seg. Den kjolen der (og de tofargede strømpene) var direkte ukledelige! Og ikke satt det godt i livet heller! Uff & Uff! Men Märtha synes jeg var riktig så fin, jeg! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Jeg synes Märtha var fin jeg! Men jeg skjønner at man kan reagere på om den passet i et katolsk bryllup, ettersom den var litt kortere enn "kjoler flest" den dagen. Hvis man skal trekke frem fæle kjoler fra det bryllupet, kan man jo heller ta en titt på dronning Margrethe, som jeg ikke fant noen link til i farta. Og Mette-Marit ble bare enda mer anemisk i denne kjedelige kreasjonen: http://www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_id=2143&plass=3 0 Siter
tonie Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Mmm. Vurderer å melde flytting til Sverige nå, altså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.