Gå til innhold

canesten!!! aldri prøvd før....

Anbefalte innlegg

Gjest kamilaa
Skrevet

nå har jeg prøvd canesten!

den med 1 vaginal tablett og 20 g krem 1%.

putta tabletten inn igår før jeg skulle sove, nå er den på vei ut.. den har smuldra seg opp, men det har ikke kommet no væske?

er ikke dette litt feil? trodde det skulle komme væske, at tabletten skulle forsvinne på en måte, men nå kan jeg pirke den ut i smuldret form!!

hjelp, noen som vet hva som skulle ha skjedd eller om dette er helt normalt???

Fortsetter under...

Skrevet

Det er normalt det. Guffent, men normalt. Bare la det være inni der til det kommer ut av seg selv.

Skrevet

Jeg har bare brukt canesten en gang før, og opplevde faktisk det samme som deg. Den kom ut i oppsmuldret form.

Har faktisk ikke tenkt før nå, at det kanskje ikke var helt riktig.. hehe

Gjest kamilaa
Skrevet

Jeg har bare brukt canesten en gang før, og opplevde faktisk det samme som deg. Den kom ut i oppsmuldret form.

Har faktisk ikke tenkt før nå, at det kanskje ikke var helt riktig.. hehe

ble du kvitt kløen og har du fått det igjen i senere tid?

jeg trur egentlig jeg har hatt sopp før men at det bare har gått over etter en tid..

bruker yasmin p piller og en av bivirkningene er sopp så håper ikke jeg kommer til å fortsette måtte ta canesten 1 gang i mnd..

Gjest kamilaa
Skrevet

Det er normalt det. Guffent, men normalt. Bare la det være inni der til det kommer ut av seg selv.

ok takk for svar da, ble litt roligere.. trodde jo ikke den skulle komme ut oppsmuldret!! :)

Annonse

Skrevet

ble du kvitt kløen og har du fått det igjen i senere tid?

jeg trur egentlig jeg har hatt sopp før men at det bare har gått over etter en tid..

bruker yasmin p piller og en av bivirkningene er sopp så håper ikke jeg kommer til å fortsette måtte ta canesten 1 gang i mnd..

Alle symptomene forsvant, og jeg har ikke hatt det siden. Dette var for et år siden.

Jeg har gått på yasmin i mange år, og har aldri hatt sopp pga det. Har som sagt bare hatt sopp en gang, men det kom av noe annet.

Skrevet

Høres normalt ut.

ETterhvert sørger utflod for å få med seg alt ut.

Gjest Pricilla
Skrevet

Det er sånn det blir.. Ikke pirk det ut! bruk truseinnlegg bare, så fikser det seg selv og soppen forsvinner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...