Gå til innhold

Skulle vi meldt fra?

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Var ute på en kjøretur nettopp og da fikk vi øye på en mann som lå å sov ut rusen på en midtrabatt på parkeringsplassen.

Det er sol og varmt og han var godt kledd,men nå lurer jeg på om vi egentlig skulle ha meldt fra?

Fortsetter under...

Gjest uten signatur
Skrevet

Jeg ville tatt en telefon til politiet, så kunne de bare sendt en patrulje for å sjekke. Ikke farlig det. Bare sid et som det er du.

Gjest jeg ringte jeg
Skrevet

Jeg gjorde det i en lignende situasjon, fikk beskjed om at det var bra jeg ringte..

Skrevet

Er du sikker på at han sov ut rusen, da?

Det lurte jeg også på. Kan jo være at det var noe annet det feilte han.

Du må da melde fra om sånt kan du skjønne.

Personlig hadde jeg stoppet og sjekket hva det var med vedkommende, og ikke bare kjørt videre.

Gjest malun
Skrevet

Det lurte jeg også på. Kan jo være at det var noe annet det feilte han.

Du må da melde fra om sånt kan du skjønne.

Personlig hadde jeg stoppet og sjekket hva det var med vedkommende, og ikke bare kjørt videre.

Jepp, my point exactly.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...