Gjest midia Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Var ute på en kjøretur nettopp og da fikk vi øye på en mann som lå å sov ut rusen på en midtrabatt på parkeringsplassen. Det er sol og varmt og han var godt kledd,men nå lurer jeg på om vi egentlig skulle ha meldt fra? 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Jeg ville tatt en telefon til politiet, så kunne de bare sendt en patrulje for å sjekke. Ikke farlig det. Bare sid et som det er du. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Er du sikker på at han sov ut rusen, da? 0 Siter
Gjest jeg ringte jeg Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Jeg gjorde det i en lignende situasjon, fikk beskjed om at det var bra jeg ringte.. 0 Siter
shandy Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Er du sikker på at han sov ut rusen, da? Det lurte jeg også på. Kan jo være at det var noe annet det feilte han. Du må da melde fra om sånt kan du skjønne. Personlig hadde jeg stoppet og sjekket hva det var med vedkommende, og ikke bare kjørt videre. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Det lurte jeg også på. Kan jo være at det var noe annet det feilte han. Du må da melde fra om sånt kan du skjønne. Personlig hadde jeg stoppet og sjekket hva det var med vedkommende, og ikke bare kjørt videre. Jepp, my point exactly. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.